  • 1. Data: 2009-07-28 08:24:50
    Temat: Wig 20 malutkie RGR
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    na 60min.......
    zobaczymy co z tego bedzie......

    pzdr
    DArs

  • 2. Data: 2009-07-28 08:26:02
    Temat: Re: Wig 20 malutkie RGR
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    ważny poziom to 2066pkt

    pzdr
    Dars

  • 3. Data: 2009-07-28 09:55:58
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 28 Lip, 10:26, "Dars" <d...@p...onet.pl> wrote:
    > ważny poziom to 2066pkt
    >
    > pzdr
    > Dars

    Z potencjalnym zasięgiem ruchu do 2000 lub po zanegowaniu powyżej 2140

    Dzięki za post, ułatwił mi podjęcie decyzji z L przy prawym ramieniu.

  • 4. Data: 2009-07-28 10:33:00
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    Z potencjalnym zasięgiem ruchu do 2000 lub po zanegowaniu powyżej 2140

    Dzięki za post, ułatwił mi podjęcie decyzji z L przy prawym ramieniu.

    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  • 5. Data: 2009-07-28 11:04:28
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 28 Lip, 12:33, "Dars" <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Z potencjalnym zasięgiem ruchu do 2000 lub po zanegowaniu powyżej 2140
    >
    > Dzięki za post, ułatwił mi podjęcie decyzji z L przy prawym ramieniu.
    >
    > :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    Też mnie to cieszy. Mogę trochę żałować, że po zamknięciu L w tamtym
    punkcie, nie otwierałem S. Ale trudno nikt nie jest doskonały.

  • 6. Data: 2009-07-28 18:00:39
    Od: Zbyszek <zbign@naserwerze_o2.pl>

    Dnia 28-07-2009 o 13:04:28 macieks <m...@g...com> napisał(a):

    > Też mnie to cieszy. Mogę trochę żałować, że po zamknięciu L w tamtym
    > punkcie, nie otwierałem S. Ale trudno nikt nie jest doskonały.

    śmiem uwazac, ze na obecnym poziomie jest koniec korekty i nie dojdziemy
    do 2000.
    Poziom 2033 to poprzednie szczyty. Moze w20 odda jeszcze pare punktow.
    Aleernatywnie , gdyby jednak doszlo do przebicia w dol, to mozemy spasc
    znacznie dalej.

    Z.

  • 7. Data: 2009-07-28 18:17:11
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <zbign@naserwerze_o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Poziom 2033 to poprzednie szczyty. Moze w20 odda jeszcze pare punktow.
    > Aleernatywnie , gdyby jednak doszlo do przebicia w dol, to mozemy spasc

    Acha...Czyli jak nie wzrośnie to spadnie?
    IMO bardzo odważne spostrzeżenie :)

    --
    marfi

  • 8. Data: 2009-07-28 18:31:01
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 28 Lip, 20:00, Zbyszek <zbign@naserwerze_o2.pl> wrote:

> [...]
    > Poziom 2033 to poprzednie szczyty. Moze w20 odda jeszcze pare punktow.
    > Aleernatywnie , gdyby jednak doszlo do przebicia w dol, to mozemy spasc

    SP500 fajnie teraz stoi (28.07.09 godz. 20:22) tak w połowie między
    ważnymi punktami.
    I myśli:
    Lecimy w dół i sprawdzamy, czy przejście przez 945 to był dobry pomysł
    i czy będzie to silny opór?
    Czy
    Lecimy w górę, dotykamy 1000 i patrzymy co się stanie?
    W piątek PKB USA, pewnie będą czekali przy którymś z tych punktów.

  • 9. Data: 2009-07-28 20:21:27
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Zbyszek wrote:

> [...]
    > Poziom 2033 to poprzednie szczyty. Moze w20 odda jeszcze pare punktow.
    > Aleernatywnie , gdyby jednak doszlo do przebicia w dol, to mozemy spasc

    A nie jesteśmy po prostu w górnej części długofalowego kanału wzrostowego?
    Teraz może polecieć (raczej w trendzie bocznym) do minimów kanału i odbić
    się znowu.

  • 10. Data: 2009-07-28 21:14:26
    Od: Zbyszek <zbign@naserwerze_o2.pl>

    Dnia 28-07-2009 o 22:21:27 Delfino Delphis
    <D...@w...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > A nie jesteśmy po prostu w górnej części długofalowego kanału
    > wzrostowego?
    > Teraz może polecieć (raczej w trendzie bocznym) do minimów kanału i odbić
    > się znowu.

    dopiero co bylismy na minimum. Powtorzyla sie sytuacja z czerwca.
    Obstawiasz po raz trzeci taką chece?
    Ja raczej nie.

    Z.