  • 1. Data: 2004-08-19 08:17:31
    Temat: Wirtualna karta kredytowa
    Od: And <U...@...pl>

    Witam

    Znalazłem przypadkiem coś takiego:

    http://www.money-around-the-world.com

    Wygląda ciekawie (deklarują że można podpiąć do PayPal-a), ale
    jednocześnie to może być prosty sposób na wyciągnięcie 100$ i szukaj
    wiatru w polu.

    Może ktoś przypadkiem używał, albo coś o tym słyszał? Patrzyłem po sieci
    i po grupach, ale zero opinii..

    --
    == And.
    ==

  • 2. Data: 2004-08-19 11:57:32
    Temat: Re: Wirtualna karta kredytowa
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    And wrote:

> [...]
    > wiatru w polu.
    >
    > Może ktoś przypadkiem używał, albo coś o tym słyszał? Patrzyłem po sieci

    trzymaj się ... z dala :)
    pod stroną jest kupa białego tekstu na białym tle - śmierdzi z daleka

    --
    rufio.pzdr();