  • 11. Data: 2006-03-01 11:33:23
    Temat: Re: Wirtualny napad na bank
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    yayco <y...@n...pl> writes:

    > Mimo mętnego języka artykułu, postaraj się przeczytać go ze
    > zrozumieniem i powiedz: kto tutaj mówi o kopiowaniu kart?

    Ja tylko odpowiadam Michałowi M.

    Oczywiście, że w artykule jest mowa o przelaniu na inne konta
    ("słupów"), a nie o podejmowaniu na karty.

    MJ

  • 12. Data: 2006-03-01 14:19:51
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Ja tylko odpowiadam Michałowi M.
    >
    > Oczywiście, że w artykule jest mowa o przelaniu na inne konta
    > ("słupów"), a nie o podejmowaniu na karty.

    Ja bym w kontekscie tego artykulu slowa "oczywiscie" nie uzyl...
    Niezbyt wiadomo co jest w tym artykule napisane...;-)
    A ten watek sie toczy wokol tego jak kto sobie artykul zinterpretowal

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 13. Data: 2006-03-01 15:49:13
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Michal Jankowski napisał(a) w wiadomości: <2...@c...fuw.edu.pl>...

    >Ukradli z TEGO banku

    Okradli obywateli. Obywatele byli klientami banku.

    > i przeniesli na jakies konta w innych bankach.
    >Znaczy ukradli.

    Tak, ukradli, chociaż udało się odzyskać.

    Arek