  • 11. Data: 2004-02-01 12:46:53
    Temat: Re: Wirus paraliżuje pracę serwerów od Azji po Amerykę
    Od: i...@o...pl

> [...]
    >
    > specjalista od zabezpieczeń sieciowych z firmy Teleinformatica
    >
    > Tajemnicą sukcesu "SQL Slammera" jest jego prostota - program ma za
    > zadanie tylko powielać się i rozprzestrzeniać dalej. Poza tym autorzy
    > ataku (nadal nieznani) bardzo sprytnie wybrali czas jego
    > przeprowadzenia - w weekend, kiedy w wielu firmach nie ma osób
    > odpowiedzialnych za pracę systemów komputerowych. W niedzielę, po
    > upływie doby, atak wirusa trwał nadal.
    >
    > W świetle tych wydarzeń dość kuriozalnie wyglądają zapewnienia
    > Microsoftu o stałym zwiększaniu wydatków na podnoszenie bezpieczeństwa

    MOIM ZDANIEM WIRUSY ATAKOWAŁY ATAKUJĄ I BEĘDĄ ATAOWAĆ CO BY MICROSOFT NIEZROBIŁ.
    ZAWSZE ZNAJDZIE SIE JAKIS HACKER KTÓRY ZNAJDZIE "OBJAZD" DO ZABEZPIECZENIA :]

  • 12. Data: 2004-02-01 12:54:09
    Temat: Re: Wirus paraliżuje pracę serwerów od Azji po Ameryk
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    > MOIM ZDANIEM WIRUSY ATAKOWAŁY ATAKUJĄ I BEĘDĄ ATAOWAĆ CO BY MICROSOFT
    NIEZROBIŁ.
    > ZAWSZE ZNAJDZIE SIE JAKIS HACKER KTÓRY ZNAJDZIE "OBJAZD" DO ZABEZPIECZENIA
    :]

    zawsze sie znajdzie debil, któy nie umie cytowac...

  • 13. Data: 2004-02-01 14:49:57
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>

> [...]

    NIEZROBIŁ.
    > ZAWSZE ZNAJDZIE SIE JAKIS HACKER KTÓRY ZNAJDZIE "OBJAZD" DO ZABEZPIECZENIA

    Moim zdaniem nie trzeba z tego powodu drzeć przycisku nad shiftem ... i
    można by przynajmniej 100 % postu przyciąć ...

    SP na L4

  • 14. Data: 2004-02-01 17:02:57
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik i...@o...pl napisał:

    Jesli nie masz nic do powiedzenie, to nie pakuj na grupe
    takich glupot. Koledzy autora tego artykulu przez caly dzien
    oglaszaja w TV, ze zaatakowane zostaly komputery firmy SCO -
    producenta oprogramowania antywirusowego. (sic!!)

  • 15. Data: 2004-02-01 18:16:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka_org.pl>

    On 1 Feb 2004 13:46:53 +0100, i...@o...pl wrote:

    >MOIM ZDANIEM WIRUSY ATAKOWAŁY ATAKUJĄ I BEĘDĄ ATAOWAĆ CO BY MICROSOFT NIEZROBIŁ.
    >ZAWSZE ZNAJDZIE SIE JAKIS HACKER KTÓRY ZNAJDZIE "OBJAZD" DO ZABEZPIECZENIA :]

    Dlatego nie nalezy uzywać produktów małomiękkich.
    --

  • 16. Data: 2004-02-01 18:19:13
    Od: T...@s...co.uk

    In article <bvjbjo$kia$1@korweta.task.gda.pl>,
    jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> wrote:

> [...]
    > oglaszaja w TV, ze zaatakowane zostaly komputery firmy SCO -
    > producenta oprogramowania antywirusowego. (sic!!)

    Fakt. Ich strona mi sie wczoraj kilkanscie minut ladowala.
    NA szczescie, wirus jest window-only, jak wiekszosc zreszta...

    TA