  • 21. Data: 2012-05-15 19:37:57
    Temat: Re: Wiśnie od Rajfiego
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-05-15 19:34, wiatrak pisze:
    > W regulaminie piszą tylko do jakiej daty trzeba wykonac pewne czynności.
    > Nie ma zastrzezenia, że nie można być za szybkim.

    Dlatego reklamacja powinna być uznana bez większych problemów :)

  • 22. Data: 2012-05-15 19:41:10
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 15.05.2012 19:34, wiatrak pisze:
    > W regulaminie piszą tylko do jakiej daty trzeba wykonac pewne czynności.
    > Nie ma zastrzezenia, że nie można być za szybkim.

    A ty kiedy lałeś? Wiesz jak jest z regulaminami...zrobia jak im sie
    podoba a pozniej sie beda zaslaniali, ze ktos zle zrozumial, ktos zle
    napisal itd. Ktos kto robil algorytm sprawdzania warunkow mogl sie
    walnac, zrobil zle i kupa.

  • 23. Data: 2012-05-15 19:47:13
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-05-15 19:41, neoniusz pisze:
> [...]
    > podoba a pozniej sie beda zaslaniali, ze ktos zle zrozumial, ktos zle
    > napisal itd. Ktos kto robil algorytm sprawdzania warunkow mogl sie

    To nie jest bazar, bank będzie trzymał się regulaminu, a tam jest tylko
    data górna data graniczna. Nie ma dolnego terminu :)

  • 24. Data: 2012-05-15 20:11:13
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 15.05.2012 19:47, Pan Sowa pisze:

    > To nie jest bazar, bank będzie trzymał się regulaminu, a tam jest tylko
    > data górna data graniczna. Nie ma dolnego terminu :)

    Oczywiscie. Ostatecznie bedzie. Jak zauwaza, ze cos bylo nie tak - o ile
    bylo (jest) nie tak, czyli pewnie ewentualnie do pierwszej reklamacji ;)
    Pozostaje nam czekac, bo wszystko zrobilismy zgodnie z regulaminem.

  • 25. Data: 2012-05-15 20:40:26
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > kto robil algorytm sprawdzania warunkow mogl sie walnac, zrobil zle i kupa.

    Ja wlałem 30 kwietnia 1100 zeta. Tak zaksięgowali. Wylałem 1000 też 30 kwietnia
    i tak mam w historii. Zresztą kasa doszła i została zaksięgowana 30 kwietnia po
    południu w banku docelowym. Więc wyjść musiała.

    Majowy przychodzący 9 maja, wychodzący 10 maja.
    Oczywiscie wychodzace przez komórkę. Jest w szczegółach, że operacja mobilna.

    Karta aktywowana. W maju juz wydałem nią 252 zeta., następne użycie w czerwcu.
    :)

    Co im nie pasuje? Chyba mają mały burdelik.

  • 26. Data: 2012-05-15 20:44:03
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-05-15 20:40, wiatrak pisze:

> [...]
    >
    > Majowy przychodzący 9 maja, wychodzący 10 maja.
    > Oczywiscie wychodzace przez komórkę. Jest w szczegółach, że operacja

    A zrobiłeś DWIE operacje (przelewy, lokaty) przez komórkę czy jedną? W
    regulaminie piszą o dwóch...

  • 27. Data: 2012-05-15 20:48:47
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 15.05.2012 20:40, wiatrak pisze:
    > Co im nie pasuje? Chyba mają mały burdelik.

    Nawet nie chyba. I wlasnie sobie przypominam czemu zrezygnowalem
    wczesniej z konta "premium-sremium". Szczerze mowiac to teraz juz 1000x
    wole obsluge przez telefon w mbanku - moze zwykli konsultanci
    niespecjalnie, ale opiekunowie czasem mnie zaskakuja, ze umieja cos
    zalatwic szybko, sprawnie i wiedza o czym mowia. Ale pisze tylko o
    obsludze w mbanku, bo sam system to inna sprawa.

  • 28. Data: 2012-05-15 20:49:44
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "osa" <o...@g...pl.ee> napisał w wiadomości

    > A zrobiłeś DWIE operacje (przelewy, lokaty) przez komórkę czy jedną? W
    > regulaminie piszą o dwóch...

    Przecież piszą niektórzy, ze zrobili po jednej w kwietniu i dostali kasę. W maju
    dla świętego spokoju mogę zrobić po dwie, ale to chyba nie tu jest przyczyna.

    Niech napiszą ci, którzy załapali się już na łapówkę , po ile transakcji "wlanie

  • 29. Data: 2012-05-15 21:25:49
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-05-15 20:48, neoniusz pisze:
> [...]
    > zalatwic szybko, sprawnie i wiedza o czym mowia. Ale pisze tylko o
    > obsludze w mbanku, bo sam system to inna sprawa.

    Ja w mbanku zamykam kartę kredytową od stycznia i coś zamknąć nie mogę.
    Opiekunowie klienta niewiele pomagają. A że limit spoty to i na
    zdolności mocno mi ciąży. Brak oddziałów/placówek bardzo mocno
    komplikuje w tym przypadku sprawę.

  • 30. Data: 2012-05-15 21:32:37
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 15.05.2012 21:25, Pan Sowa pisze:

    > Ja w mbanku zamykam kartę kredytową od stycznia i coś zamknąć nie mogę.
    > Opiekunowie klienta niewiele pomagają.

    A co sie konkretnie dzieje? Bo ja z VC tez niby zrezygnowalem (podobno
    bez okresu wypowiedzenia), ale nie wiem czy skutecznie ;) Teraz czekam
    na wygenerowanie 2 pustych wyciagow, ale zdolnosc dalej obciaza (widac w
    operze zmieniajac styl).