  • 11. Data: 2002-07-04 13:22:58
    Temat: Re: Witam!
    Od: "WOJSAL" <w...@k...net.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:20020704130731.GN5165@diuna.pingwin.waw.pl...

    > A szukales? Widziales ile osob tam sie napocilo aby stworzyc od zera?

    Domyslam sie, ze FAQ wymagal czyjejs pracy, po to
    by nam bylo latwiej. Doceniam to.
    Tylko co ma piernik do wiatraka? Czy to
    oznacza, ze mozna sie na kims wyzywac? Bo ja
    wlasnie o tym mowie. Nie neguje sensu FAQa ani
    odsylania do niego. Czy jestes pewny, ze mnie
    rozumiesz?

    > Sluchaj, kto przyszedl i prosi o pomoc? Ty czy ktos inny? Dlaczego nie
    > polozysz po sobie uszu?

    Znowu wypowiedz nie na temat.
    Ani ja nie prosze o pomoc, ani bynajmniej autor watku.

    Jesli zas nie opanujesz emocji, jesli bedziesz niegrzeczny
    z pewnoscia przerwe rozmowe z Toba.

    WOJSAL (Wojciech Salata)
    Gadu-Gadu: 311984
    ICQ: 20466914

  • 12. Data: 2002-07-08 08:36:15
    Od: Krzysztof Szpunar <s...@i...pl>

    WOJSAL wrote:

    > Znowu wypowiedz nie na temat.
    > Ani ja nie prosze o pomoc, ani bynajmniej autor watku.
    >
    > Jesli zas nie opanujesz emocji, jesli bedziesz niegrzeczny
    > z pewnoscia przerwe rozmowe z Toba.

    PAX, PAX miedzy chrzescijany! :)
    Nie ma co sie od razu PLONK-owac.
    Jestem tu, jak juz wczesniej napisalem , nowy i nie chce, zeby z mojego
    powodu powstal jakis flame :)
    Poprostu, jak zobaczylem liczbe postow 11 324, to stwierdzilem, ze nie
    dam rady przeczytac tego wszystkiego, zamim dolacze sie do jakiejs
    dyskusji.
    W dotyczczas subskrybowanych przeze mnie grupach pojawialo sie zwykle
    20-30 postow dziennie - to dalo sie jeszcze ogarnac. Lubie czytac
    wszystko, co sie pisze na danej grupie, ale tutaj jest to fizycznie
    niewykonalne!
    Tak samo, zanim sie zaczne udzielac na jakiejs nowej grupie staram sie
    czytac przynajmniej miesiac wstecz archiwum i na bierzaco przez jakis
    tydzien, zeby rozpoznac jakie sa zwyczaje, jak ludzie pisza itd, zeby na
    dzien dobry nie zostac zjechanym z gory na dol. W przypadku p.b.b moja
    metoda rowniez nie za bardzo ma zastosowanie :-\.
    Teraz musze po prostu wybierac interesujace mnie watki, a jak wiadomo po
    tytule nie zawsze mozna odgadnac zawartosc (np. w watku o odejsciu Belki
    porusza sie temat dobranocki z Telesforami :) ).
    Chyba zatem bede musial przysposobic sie do korzystania z wspomnianej
    przez kogos wczesniej wyszukiwarki (np. google), z ktorej wczesniej nie
    mialem koniecznosci korzystac i stad nie wiedzialem, ze taka w ogole
    istnieje (o ja lama :) ).
    Mysle, ze wyjasnienia powyzsze pozwola wszystkim rozejsc sie w pokoju :)

    Pozdr
    Krz