  • 1. Data: 2002-09-23 11:19:18
    Temat: Re: Witam! Banki-Reklamacje
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    WS wrote:

    > Jak najlepiej zmusić bank, żeby domagać się swoich praw. Chodzi nie o
    > kwotę, ale o rację. Pracownica banku wprowadziłą błędne dane w umowie.
    > Złożyłem już Reklamacje i czekam już prawie miesiąc na odpowiedz. Jak
    > to jest, że jak klient spóźni się jeden dzień to bank pobiera kary,
    > prowizję etc, a jak jest to z drugiej strony to dla klienta nie ma
    > nawet przeprosin? Czy to jest normalne?

    Rozumiem, że przed podpisaniem tej umowy przeczytałeś ją i od razy
    zgłosiłeś co jest źle. Jśli nie to pretensje można mieć nie tylko do
    pracownicy banku, ale i do ciebie

  • 3. Data: 2002-09-23 12:46:46
    Od: "WS" <d...@w...edu.pl>

    Chodzi o umowe w systemi. Na papierze było wszystko ok! Zapomniałem to
    dodać;)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-09-23 18:05:33
    Od: c...@i...pl

    On Mon, 23 Sep 2002 13:46:46 +0100, "WS" <d...@w...edu.pl> wrote:

    >Chodzi o umowe w systemi. Na papierze było wszystko ok! Zapomniałem to
    >dodać;)

    Złóż reklamacje na reklamacje:) - tylko koniecznie weź kopię dla
    siebie, w reklamacji zaznacz, że chciałbyś dostać odpowiedź pisemną na
    podany przez Ciebie adres.