  • 41. Data: 2004-10-27 11:05:46
    Temat: Konkurs [bylo: Re: Wizytowki grupowiczow].
    Od: andy_k <a...@a...org>

    Oglaszam konkurs na nowy pseudonim dla Glenn. :) Zadaniem konkursu jest pomoc
    naszej grupowiczce w utworzeniu nowego, badz zmodyfikowaniu istniejacego
    pseudonimu, tak zeby nowi grupowicze od razu wiedzieli, ze maja do czynienia z
    kobieta, co pozwoli na unikniecie off topikow z tym zwiazanych. W miare
    mozliwosci pseudonim powinien byc na tyle ladny, zeby sie spodobal Glenn, nie
    jest to jednak warunek konieczny. ;)
    Czas na skladanie propozycji: ok. 1 tygodnia.
    Po tym czasie odbedzie sie glosowanie nad propozycjami rowniez trwajace ok. 1
    tygodnia.
    Dla dobra grupy Glenn bedzie zobowiazana do przyjecia propozycji, ktora uzyska
    najwiecej glosow, pod rygorem banicji z grupy p.b.b. na okres miesiaca. ;)
    Zwyciezcy konkursu Glenn stawia piwo oraz przelewa ze swojego konta kwote 0,01
    zl na konto zwyciezcy (mam nadzieje Glenn, ze nie masz nic przeciwko? :)).

    Moje dodatkowe propozycje:
    wersja krotka: "Fanka Glenna", wersja dluga: "Fanka Glenna - ale nie Johna",
    "Glennica", "Glenndzaca", "Glenndzaca z wilkami". ;>

    PS. Glenn tylko sie nie obrazaj, jedynie w naturze dyktatorow lezal brak
    umiejetnosci smiania sie z siebie samego, a Ty chyba nie jestes jednym z nich?

  • 42. Data: 2004-10-27 11:40:32
    Temat: Re: Konkurs [bylo: Re: Wizytowki grupowiczow].
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

> [...]

    >PS. Glenn tylko sie nie obrazaj, jedynie w naturze dyktatorow lezal brak
    >umiejetnosci smiania sie z siebie samego, a Ty chyba nie jestes jednym z

    Ty to całkiem nie masz co robić, prawda?
    O bankach nie piszesz, to może chociaży grzybiarz jesteś?
    Bo mam coś dla Ciebie, dla zabicia czasu: http://tinyurl.com/6d2vm

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 43. Data: 2004-10-27 12:10:56
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Wed, 27 Oct 2004 13:40:32 +0200, "Adam Bosiacki" <B...@w...pl> wrote:

    >Ty to całkiem nie masz co robić, prawda?

    Nieprawda.

    >O bankach nie piszesz, to może chociaży grzybiarz jesteś?

    Alez pisze.

    >Bo mam coś dla Ciebie, dla zabicia czasu: http://tinyurl.com/6d2vm

    A nie prosciej pojsc na skroty i od razu kupic to co z tego grzyba zostanie:

    :P

  • 44. Data: 2004-10-27 19:17:37
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 27 Oct 2004 13:05:46 +0200, andy_k <a...@a...org> wrote:

    >Oglaszam konkurs na nowy pseudonim dla Glenn. :)
    (...)
> [...]
    >umiejetnosci smiania sie z siebie samego, a Ty chyba nie jestes jednym z nich?

    Moja propozycja - Glennowa.
    Natomiast to nie zadziala. Ta pani wrecz uwielbia dowalic komus, pod
    kazdym mozliwym pretekstem. A to, ze pomylil plec, a to, ze nie
    przeczytal FAQ, a to, ze zupa byla za slona...

    G.

  • 45. Data: 2004-10-27 19:23:21
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Wed, 27 Oct 2004 19:17:37 GMT,
    osoba podpisana: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>
    napisała:
    [...]
    > Natomiast to nie zadziala. Ta pani wrecz uwielbia dowalic komus, pod
    > kazdym mozliwym pretekstem. A to, ze pomylil plec, a to, ze nie
    > przeczytal FAQ, a to, ze zupa byla za slona...
    Ech. Ustawilibyście odpowiednio score i byłby święty spokój[1].
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    COBOL:

  • 46. Data: 2004-10-28 09:25:24
    Temat: Re: Wizytowki grupowiczow [bylo: Re: OT Re: Citybank - skandal !!!]
    Od: Artur Czeczko <a...@c...mrowisko.one.pl>

    Glenn wrote:

    > Przeginasz - nie mam zamiaru tłumaczyć się dlaczego w jakimś moim poście
    > jest forma żeńska, albo jej nie ma-chyba nie trudno zgadnąć, że zależy to od
    > jego treści. Pisanie, że piszę w związku z tym nieprawdę jest delikatnie
    > mówiąc nie na miejscu. Mam propozycję - jeżeli chcesz dyskutować o
    > bankowości, to to jest właściwe miejsce. Jeżeli o mnie, moim nicku albo o
    > formie moich wypowiedzi to najwyraźniej pomyliłeś adresy. Juz pisałam -
    > załóż sobie dowolną regułkę w czytniku, tylko z łaski swojej powstrzymaj się
    > od zarzucania mi kłamstwa, ok?

    Guzik mnie obchodzi, jaki masz nick i jak się do Ciebie zwracają,
    a Twoje kłamstwo jest w tym wątku wystarczająco udokumentowane,
    więc to Ty przeginasz mówiąc, że przeginam. ;-)

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 47. Data: 2004-10-28 09:46:31
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Guzik mnie obchodzi, jaki masz nick i jak się do Ciebie zwracają,

    Nareszcie!

    > a Twoje kłamstwo jest w tym wątku wystarczająco udokumentowane,
    > więc to Ty przeginasz mówiąc, że przeginam. ;-)

    No to zacytuj to "kłamstwo" bardzo Cię proszę, albo bądź na tyle przyzwoity
    żeby sprostować. Bo jak na razie, to zdążyłeś tylko włożyc mi w usta
    stwierdzenie, że we WSZYSTKICH swoich postach używam form żeńskich i z tym
    twierdzeniem polemizowac za pomocą zarzutu kłamstwa.

    Vide:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.b
    iznes.banki&aid=33236515

    Przeczytaj uważnie moją wypowiedź na którą w swoim poście odpowiadałeś. Mam
    nadzieję, że ponieważ publiczny zarzut kłamstwa jest dośc poważny, to po
    przeczytaniu równie publicznie przeprosisz.

  • 48. Data: 2004-10-28 14:58:08
    Od: Artur Czeczko <a...@c...mrowisko.one.pl>

    Glenn wrote:

    > Nareszcie!

    Nigdzie nie twierdziłem, że jest inaczej.

    > Przeczytaj uważnie moją wypowiedź na którą w swoim poście odpowiadałeś. Mam
    > nadzieję, że ponieważ publiczny zarzut kłamstwa jest dośc poważny, to po
    > przeczytaniu równie publicznie przeprosisz.

    21 października 2004, godzina 21:40. W wątku jeszcze nie pojawiło się
    żadne zdanie z formą żeńską, napisane przez Ciebie. Sebol myli Twoją
    płeć. No zdarza się. Zwracasz mu uwagę. OK, w porządku, masz prawo
    prostować takie pomyłki.
    Jakiś czas później piszesz, że "stosowne zdanie" dorzucasz tylko
    w przypadku, gdy ktoś nie zauważa żeńskich form w kilkunastu postach.

    OK, zwracasz uwagę wtedy, gdy uznajesz to za stosowne. Nie mam Ci
    tego za złe.

    A w ogóle to nie wiem, po co się odzywałem. Przepraszam.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 49. Data: 2004-10-28 15:15:26
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > Jakiś czas później piszesz, że "stosowne zdanie" dorzucasz tylko
    > w przypadku, gdy ktoś nie zauważa żeńskich form w kilkunastu postach.

    Znowu dodałeś słowo "tylko" . Tego nie ma w mojej wypowiedzi. Nie dość, że
    zarzucasz mi kłamstwo, to jeszcze swoje oskarżenia budujesz na swoich
    własnych wypowiedziach.

    > A w ogóle to nie wiem, po co się odzywałem. Przepraszam.

    Też sie właściwie zastanawiam. Poza zarzutem kłamstwa nie masz za co
    przepraszać - każdy samodzielnie wystawia sobie wizytówkę. Można kogoś nie
    lubić, ale wtedy robi sie użytek z możliwości czytnika, a nie wywołuje
    tematy zastepcze typu płeć lub forma nicka. Nie sądzisz, że dość już tego
    magla?

  • 50. Data: 2004-10-29 02:57:06
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Thu, 28 Oct 2004 17:15:26 +0200, "Glenn" <g...@b...pl> wrote:

> [...]
    >lubić, ale wtedy robi sie użytek z możliwości czytnika, a nie wywołuje
    >tematy zastepcze typu płeć lub forma nicka. Nie sądzisz, że dość już tego

    "Mozesz mi tu nie imputowac jakis glupot"? ;) Powiedzenie kto sie lubi ten sie
    czubi jest najwyrazniej dla Ciebie zupelnie obce? :( Czy mam przez to co
    powyzej napisalas rozumiec, ze nie lubisz mnie, gdyz sie osmielilem
    zaproponowac modyfikacje Twojego nicka i sobie przy tej okazji troche
    pozartowalem? :-O