  • 1. Data: 2011-12-21 12:04:33
    Temat: Wkrótce bank chiński...
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Chiński bank ICBC (Industrial and Commercial Bank of China) chce
    otworzyć filię w Polsce.
    http://biznes.onet.pl/chinski-bank-w-polsce,18543,49
    78864,1,news-detal

    Jeśli jakość usług będzie taka jak chińskich wyrobów przemysłowych,
    to ja dziękuję za takiego konia trojańskiego.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2011-12-21 12:12:47
    Temat: Re: Wkrótce bank chiński...
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jcsi12$59m$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    >
    > Jeśli jakość usług będzie taka jak chińskich wyrobów przemysłowych,
    > to ja dziękuję za takiego konia trojańskiego.

    A ja, jeżeli ICBC otworzy w pl filię natychmiast otwieram tam rachunek, aby
    budować sobie historię.

  • 3. Data: 2011-12-21 12:14:21
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> writes:

    [..]

    > Jeśli jakość usług będzie taka jak chińskich wyrobów przemysłowych,
    > to ja dziękuję za takiego konia trojańskiego.
    Taa, optima lepsza :P
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 4. Data: 2011-12-21 12:36:55
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 21 Dec 2011 13:14:21 +0100, k...@p...onet.pl (Kamil
    Jońca) wrote:

    >Taa, optima lepsza :P

    Albo półbank :-)

    Jakoś greckie czy polskie podejście do ekonomii mniej mi się wydaje
    właściwe niż chińskie...

  • 5. Data: 2011-12-21 12:59:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 21 Dec 2011 13:04:33 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

> [...]
    >
    > Jeśli jakość usług będzie taka jak chińskich wyrobów przemysłowych, to
    > ja dziękuję za takiego konia trojańskiego.

    Z tego co kojarzę to chińskie banki są jednymi z największych na świecie
    tego typu instytucjami, jak nie w ogóle w kategorii open. Jeżeli bym im
    pozwolono to kupili by wsio jak leci łącznie z Optimą i Półbankiem -
    razem by mieli niecały jeden bank he he ;)

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2011-12-21 13:07:18
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    On 12/21/11 13:04, Zbynek Ltd. wrote:
> [...]
    >
    > Jeśli jakość usług będzie taka jak chińskich wyrobów przemysłowych,
    > to ja dziękuję za takiego konia trojańskiego.

    Może sprecyzuj, które chińskie wyroby masz na myśli, bo rozpiętość
    jakości jest kolosalna (i w dużej mierze zależna od tego ile jesteś
    gotów za dany produkt zapłacić).

    --
    Jacek Midura

    "I żeby porcelana była oryginalna a nie jakaś chińska podróba".

  • 7. Data: 2011-12-21 13:40:06
    Od: SQLwiel <w...@g...com>

    W dniu 2011-12-21 13:04, Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    >
    > Jeśli jakość usług będzie taka jak chińskich wyrobów przemysłowych,
    > to ja dziękuję za takiego konia trojańskiego.

    Masz dość błędne pojęcie o jakości chińskich wyrobów i słabą świadomość
    tego, z jak wielu chińskich wyrobów na bieżąco korzystasz.

    --
    Tnx. SQLwiel.

  • 8. Data: 2011-12-21 13:59:09
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości grup

    >Jeśli jakość usług będzie taka jak chińskich wyrobów przemysłowych,
    >to ja dziękuję za takiego konia trojańskiego.

    A ja uważam że to trochę mit z ta krótką trwałościa chińskich wyrobów. Mam
    kilka elektronarzędzi robionych w chinach i przetrwały cala budowę np.
    Chinczycy robią również dobre rzeczy, kwestia zamówienia- zamówisz chłam
    zrobią/dostaniosz chłam, zamówisz towar wysokiej jakości to zrobi i taki.

  • 9. Data: 2011-12-21 15:17:27
    Od: Zenek <t...@p...pl>

> [...]
    >
    > Jeśli jakość usług będzie taka jak chińskich wyrobów przemysłowych,
    > to ja dziękuję za takiego konia trojańskiego.

    To teraz wywal na smietnik komputer z ktorego to napisales !

  • 10. Data: 2011-12-21 18:39:33
    Od: "Glaukon" <p...@g...pl>

    > Jeśli jakość usług będzie taka jak chińskich wyrobów przemysłowych,
    > to ja dziękuję za takiego konia trojańskiego.

    Chińczycy zrobią ci produkt dowolnej jakości. Od bardzo niskiej do bardzo
    wysokiej: zależy to wyłącznie od tego, ile chcesz zapłacić.