  • 11. Data: 2011-12-21 21:02:23
    Temat: Re: Wkrótce bank chiński...
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:jcsi12$59m$1@inews.gazeta.pl...
    > Elo
    >
    > Chiński bank ICBC (Industrial and Commercial Bank of China) chce
    > otworzyć filię w Polsce.
    > http://biznes.onet.pl/chinski-bank-w-polsce,18543,49
    78864,1,news-detal

    > Jeśli jakość usług będzie taka jak chińskich wyrobów przemysłowych,
    > to ja dziękuję za takiego konia trojańskiego.

    włoski, grecki czy hiszpański lepszy?

  • 12. Data: 2011-12-21 21:02:23
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

  • 13. Data: 2011-12-21 21:02:23
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

  • 14. Data: 2011-12-21 21:59:20
    Od: V <r...@g...com>

    W dniu 2011-12-21 13:04, Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    >
    > Jeśli jakość usług będzie taka jak chińskich wyrobów przemysłowych,
    > to ja dziękuję za takiego konia trojańskiego.

    Chodzi głównie o to, aby polscy przedsiębiorcy mogli rozliczać się
    bezpośrednio w juanie z chińskimi kontrahentami.

    V.

  • 15. Data: 2011-12-21 22:20:05
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (21.12.2011 14:59), Kris wrote:

    > A ja uważam że to trochę mit z ta krótką trwałościa chińskich wyrobów.
    > Mam kilka elektronarzędzi robionych w chinach i przetrwały cala budowę np.
    > Chinczycy robią również dobre rzeczy, kwestia zamówienia- zamówisz chłam
    > zrobią/dostaniosz chłam, zamówisz towar wysokiej jakości to zrobi i taki.

    Mi się nawet wydaje, że zarówno wyroby wysokiej jakości jak i chłam,
    pochodzą z tej samej taśmy produkcyjnej, a kto wie czy nie z jednego
    zamówienia.

    Wyobrażam sobie to tak, że na samym końcu taśmy stoi kontrola jakości i
    bada. To spełnia normę - idzie do Apple. To prawie spełnia normę - idzie
    do HP, Samsunga,.... to tak sobie spełnia - idzie do myPhone'a.

    p. m.

  • 16. Data: 2011-12-21 23:53:30
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2011-12-21 22:59, V pisze:

    78864,1,news-detal

    > Chodzi głównie o to, aby polscy przedsiębiorcy mogli rozliczać się
    > bezpośrednio w juanie z chińskimi kontrahentami.
    >

    > V.

    Ty bardziej ze wiekszosc tych "przedsiebiorcow" przyjmuje zaplate w $
    lub EUR za swoje wyroby.

  • 17. Data: 2011-12-22 01:03:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." jcsi12$59m$...@i...gazeta.pl

> [...]

    > Jeśli jakość usług będzie taka jak chińskich wyrobów
    > przemysłowych, to ja dziękuję za takiego konia trojańskiego.

    Ja mam dobre zdanie o chińskich produktach. :)

    http://www.megawypas.pl/readarticle.php?article_id=4 <-- polecam pierdolenie TV
    Trwam :)

    Praktycznie same kłamstwa. :) Na przykład o tym, jak to TP SA
    by dominowała, gdyby nie komórki. Zupełnie ,,zapominają'' ;)
    o tym, że są VoIPy...

    Mówią o dawnej sprzedaży banków i o obecnych pomysłach odkupienia :)
    tychże... Ale to na przykład Jerzy Kopania był gorącym zwolennikiem
    ,,prywatyzacji, a teraz jest ukochanym pracownikiem Edwarda
    Ozorowskiego, metropolity białostockiego...

    -=-

    Jedno jest pocieszające -- Rydzykowe nie są zadowolone z przebiegu spraw...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2011-12-22 01:11:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" jcsong$pnk$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > Chinczycy robią również dobre rzeczy, kwestia zamówienia- zamówisz chłam
    zrobią/dostaniosz chłam, zamówisz towar wysokiej jakości

    Chcę przypomnieć, że Chiny to i Tajwan (skąd pochodzi doskonała elektronika)
    i Hongkong (gdzie żyją najbogatsi ludzie) i ogromny kraj, w którym żyje dużo
    ponad miliard ludzi...

    -=-

    Polacy mają taka wadę czy zaletę, że...

    Nawet nie wie, czy to wada, czy zaleta? :)
    A cytuję tu mądrych z TV Trwam...
    Ważne, aby coś mówić, aby dźwięczało...

  • 19. Data: 2011-12-22 10:33:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 21 Dec 2011 23:20:05 +0100, mvoicem napisał(a):

    > Wyobrażam sobie to tak, że na samym końcu taśmy stoi kontrola jakości i
    > bada. To spełnia normę - idzie do Apple. To prawie spełnia normę - idzie
    > do HP, Samsunga,.... to tak sobie spełnia - idzie do myPhone'a.

    Hmmm to chyba masz jakieś mgliste wyobrażenia ;) Np większość rzeczy dla
    Apple robi właśnie Samsung tam w zasadzie z Apple to jest tylko ten napis
    "Designed by Apple in California" czy jak to tam idzie.

    --
    xbartx

  • 20. Data: 2011-12-22 10:58:24
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (22.12.2011 11:33), xbartx wrote:

    > Hmmm to chyba masz jakieś mgliste wyobrażenia ;) Np większość rzeczy dla
    > Apple robi właśnie Samsung tam w zasadzie z Apple to jest tylko ten napis
    > "Designed by Apple in California" czy jak to tam idzie.

    To co napisałeś, mniej więcej zgadza się z moim wyobrażeniem.

    p. m.