  • 1. Data: 2007-01-08 08:55:47
    Temat: Włam do mBanku w niedzielę!
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Włamu dokonali debile od marketingu, sprawców rozpoznano,
    bo pozostawili trwałe ślady w serwisie transakcyjnym:
    Operator konta: Era Tak Tak [albo dowolny inny!]
    Numer telefonu ...
    Kwota doładowania ... PLN (5 - 500 PLN) W mBank mobile
    zasilenie od 1zł, a 100zł wydane kartami mBanku to 3 min. gratis!

    Czy ich nikt nie nauczył, że od nadmiaru reklam
    klienci doatają odruchu wymiotnego??

    A kodowanie stron nadal spieprzone,
    gówniana reklama okazała się ważniejsza.

  • 2. Data: 2007-01-08 09:09:13
    Temat: Re: Włam do mBanku w niedzielę!
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

> [...]
    > bo pozostawili trwałe ślady w serwisie transakcyjnym:
    > -----
    > Czy ich nikt nie nauczył, że od nadmiaru reklam

    W poniedziałek to nic złego, a właściwie byłoby nic złego, bo ostatnią
    widzianą na moim rachunku 'reklamą' było przypomnienie o IKE.
    Teraz strona świeci pustkami i... zerami i jakoś tak smutno się tam
    zrobiło. Gdzie kliknąć, co trzeba zrobić by pojawiła się tam reklama?

    > A kodowanie stron nadal spieprzone,
    > gówniana reklama okazała się ważniejsza.

    U mnie jednak status quo kodowania był ważniejszy.

  • 3. Data: 2007-01-08 09:17:02
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Gdzie kliknąć, co trzeba zrobić by pojawiła się tam reklama?

    Spróbuj doładować telefon (dowolnej sieci) :)

  • 4. Data: 2007-01-08 09:38:56
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Spróbuj doładować telefon (dowolnej sieci) :)

    Noż kurcze blade, wyklikałem już chyba wszystko i najmniejszego śladu
    jakiejś reklamy nie znalazłem.
    Może są dostępne tylko bardzo nielicznej wyodrębnionej, na przykład tej
    dwuosobowej grupie klientów, a zasiadająca obok jeszcze się nie logowała i
    dlatego tak niewielki oddzwięk i tu i tam na forum?

    Ps. Nie żartuję. Na trzech kontach nie ma śladu, ale przyznać się muszę że
    tylko na swoim przekopałem wszystkie kąty. Poproszę jeszcze o to samo na
    tych dwóch pozostałych.

  • 5. Data: 2007-01-08 10:02:07
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Noż kurcze blade, wyklikałem już chyba wszystko i najmniejszego śladu
    > jakiejś reklamy nie znalazłem.

    Widać dobrze się maskuje :) Pożyczyć okulary?;-))
    (czarna czcionka na żółtym tle, ten sam krój i wielkość ...)

    Ale ja jastem czujny :) ten napis:
    "W mBank mobile zasilenie od 1zł, a 100zł wydane kartami mBanku to 3 min.
    gratis!" umieszczony w tej samej linii, w której wpisuje się kwotę doładowania
    to jest teklama i to bardzo konkretnie skierowana -do użytkowników wszystkich
    prepaidów doładowujących konta przez system transakcyjny mBanku.

  • 6. Data: 2007-01-08 10:20:57
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

> [...]
    > kwotę doładowania to jest teklama i to bardzo konkretnie skierowana
    > -do użytkowników wszystkich prepaidów doładowujących konta przez

    Czujny może i tak, ale niedokładny!! ;-)) Nie przy wszystkich prepaidach,
    bo przy "mBank mobile" (i nie tylko) tej reklamy brak, a ona sama jest
    czcionką 'opisową' (ten sam krój i wielkość), przez co niczym się nie
    wyróżnia i tak ukryta wprowadziła mnie w błąd. Wątpię by choć jeden
    procent doładowujących dostrzegł tę reklamę, a reszta nawet nie ma szans.