  • 1. Data: 2009-07-21 17:11:35
    Temat: Wołające o pomstę do nieba ZŁODZIEJSTWO mBanku i MultiBanku
    Od: k...@o...pl

    przelewy zlecone przed 13:00
    powinny były wyjść z banku dziś (i niby wyszły
    w każdym razie multibank z kont sobie potrącił)

    ALE NIE PRZEKAZAŁ ICH DALEJ!

    Bo mimo kilku godzin nie przekazał pieniędzy
    do Banku Millenium

  • 2. Data: 2009-07-21 17:25:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    k...@o...pl wrote:
> [...]
    > w każdym razie multibank z kont sobie potrącił)
    >
    > ALE NIE PRZEKAZAŁ ICH DALEJ!
    >
    > Bo mimo kilku godzin nie przekazał pieniędzy

    idz sie lecz

  • 3. Data: 2009-07-21 17:28:41
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-21, k...@o...pl <k...@o...pl> wrote:

    [...]

    > przelewy zlecone przed 13:00

    Ale ile przed?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2009-07-21 17:47:29
    Temat: Re: WoĹ&#65533;ajÄ&#65533;ce o pomstÄ&#65533; do nieba ZĹ&#65533;ODZIEJSTWO mBanku i MultiBanku
    Od: k...@o...pl

    > Ale ile przed?

    jeden 12:48 drugi 12:53

  • 5. Data: 2009-07-21 17:48:31
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > w każdym razie multibank z kont sobie potrącił)
    >
    > ALE NIE PRZEKAZAŁ ICH DALEJ!
    >
    > Bo mimo kilku godzin nie przekazał pieniędzy

    pff Mawet "czarny PR" trzeba umieć robić. Na
    takie coś nikt przy zdrowych zmysłach nie da
    się nabrać.

    BTW: nie spotkałem się przetrzymaniem kasy z
    sesji ani wchodzących ani wychodzących w "m
    i Multi", za to inne banki często to robią.

    --
    "Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
    I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

  • 6. Data: 2009-07-21 17:53:25
    Od: k...@o...pl

    > BTW: nie spotkałem się przetrzymaniem kasy z
    > sesji ani wchodzących ani wychodzących w "m
    > i Multi", za to inne banki często to robią.

    ja też do tej pory się nie spotkałem
    dlatego jestem tak mocno oburzony.

    > pff Mawet "czarny PR" trzeba umieć robić.

    rozumiem, że sytuacja może budzic niedowierzanie

    ja też nie mogłem uwierzyć, że bank jest zdolny
    do czegoś takiego

    > Na takie coś nikt przy zdrowych zmysłach nie da się nabrać.

    niestety, nabrałem się na "takie coś" jak Multibank

  • 7. Data: 2009-07-21 17:56:34
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-21, k...@o...pl <k...@o...pl> wrote:

    [...]

    > jeden 12:48 drugi 12:53

    To IMHO trochę późno. Ja tego typu przelewy, które zrealizowałem
    wykonywałem tak z godzinę przed Elixirem.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2009-07-21 17:57:35
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <k...@o...pl> wrote in message

    > Bo mimo kilku godzin nie przekazał pieniędzy
    > do Banku Millenium

    Jak tak ci zalezalo na czasie to bylo isc do bankomatu, wyplacic z konta w
    BRE i wplacic na konto w Mille. A teraz zrob sobie rachunek sumienia i
    wypisz jak czesto OKRADASZ pracodawce/ klientow/panstwo :).

    MK

  • 9. Data: 2009-07-21 17:57:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 21 Jul 2009 19:53:25 +0200, w <1...@n...onet.pl>,
    k...@o...pl napisał(-a):

    > niestety, nabrałem się na "takie coś" jak Multibank

    A czytać umiesz? No to przeczytaj:

    Godziny sesji przychodzących do Banku:

    * 11.00 - 13.00
    * 14.30 - 16.00
    * 7.30 - 9.00 (następnego dnia)

    http://www.millenet.pl/bankowosc_internetowa/faq/?_f
    =8038

  • 10. Data: 2009-07-21 17:59:21

    21 Jul 2009 19:56:34 +0200, w <s...@p...org>, Wojciech
    Bancer <p...@p...pl> napisał(-a):

    > To IMHO trochę późno. Ja tego typu przelewy, które zrealizowałem
    > wykonywałem tak z godzinę przed Elixirem.

    Nie ma znaczenia, może złożyć do 13:25.
    A czasem nawet trochę po (zdaje się, że zbieranie do Eliksiru zaczyna się o
    13:30).