  • 21. Data: 2009-07-21 20:03:25
    Temat: Re: wcale NIE żadneZŁODZIEJSTWO tylko opóźnione ksiegowanie i nie Multi-iego ale Millenium
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    k...@o...pl wrote:

    > mea culpa, przyznaję sie do pomyłki

    w ramach pokuty mógłbyś powstrzymać się z miesiąc przed wysyłaniem
    następnych postów.

  • 22. Data: 2009-07-21 20:04:39
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > w ramach pokuty mógłbyś powstrzymać się z miesiąc przed wysyłaniem
    > następnych postów.

    I to jest dobry pomysl :D

    MK

  • 23. Data: 2009-07-21 20:09:36
    Temat: Re: WoĹ?ajÄ?ce o pomstÄ? do nieba ZŁODZIEJSTWO mBanku i MultiBanku
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Ale ile przed?

    Ja niedawno zlecałem punkt 11.00 i też nie wyszły tego dnia...

    --
    AS

  • 24. Data: 2009-07-21 20:11:49
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ja niedawno zlecałem punkt 11.00 i też nie wyszły tego dnia...

    Bo to była sobota? ;)

    Jaki był bank docelowy?

  • 25. Data: 2009-07-21 20:41:20
    Temat: Re: WoĹ&#65533;ajÄ&#65533;ce o pomstÄ&#65533; do nieba ZĹ&#65533;ODZIEJSTWO mBanku i MultiBanku
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    21 Jul 2009 19:56:34 +0200, w <s...@p...org>,
    Wojciech
    Bancer <p...@p...pl> napisał(-a):

    > Nie ma znaczenia, może złożyć do 13:25.

    G..o prawda.
    Bank ma 24h na realizację dyspozycji
    NA OGÓŁ realizuje szybciej
    Jak ktoś lubi żyć wiarą, że tak będzie zawsze....

    Sławek

  • 26. Data: 2009-07-21 20:44:56
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Slavekk" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > G..o prawda.
    > Bank ma 24h na realizację dyspozycji
    > NA OGÓŁ realizuje szybciej
    > Jak ktoś lubi żyć wiarą, że tak będzie zawsze....

    Piszemy o mBanku i o Multi, a w tych przypadkach, o ile nie będzie jakiejś
    awarii systemu transakcyjnego, nie ma znaczenia.

  • 27. Data: 2009-07-21 20:48:27
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Slavekk" news:h4595h$473$1@inews.gazeta.pl

    > G..o prawda.

    :) piękna polszczyzna.

    > Bank ma 24h na realizację dyspozycji
    > NA OGÓŁ realizuje szybciej

    A spotkałeś się w ostatnich latach aby przelew szedł dłużej niż 24h jeżeli
    wykonywałeś go z normalnego banku? :)

    > Jak ktoś lubi żyć wiarą, że tak będzie zawsze....

    A czemu ma nie być - szklana kula wieszczy jakiś mega krach, który sprawi,
    że nasza kasa wyparuje w KIRze, w drodze na jakieś konto?

  • 28. Data: 2009-07-21 21:00:24
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Slavekk" <s...@g...pl> wrote in message

    > G..o prawda.
    > Bank ma 24h na realizację dyspozycji

    24? a nie 48? albo 72? Co to reguluje? Czasami zlecam w piatek wieczorem, a
    sa w drugim banku dostepne dopiero w poniedzialek, mialbym podstawe do
    reklamacji ;) Hm... a moze to 24h w tzw. okienku serwisowym? ;)

    MK

  • 29. Data: 2009-07-21 21:12:54
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Bo to była sobota? ;)
    >
    > Jaki był bank docelowy?

    Bo to był czwartek. Roboczy. Przelew szedł do aliora, gdzie pojawił się
    następnego dnia po południu.

    --
    AS

  • 30. Data: 2009-07-21 21:13:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MK wrote:

    > 24? a nie 48? albo 72? Co to reguluje?

    regulamin, który czytałeś jak podpisywałeś umowę.