  • 1. Data: 2010-06-30 21:05:06
    Temat: Wojciech Białek i Tomasz Jerzyk szybko gonią czolowke rankingu
    Od: "p.wis" <p...@p...onet.pl>

    Nie zagladalem tu od dluższego czasu z braku czasu oraz poziomu dyskusji mocno
    zniechecajacego do czytania, ale teraz patrze ze sztaby wyborcze przejely
    calkowita dominacje na grupie. Masowo produkuja posty o tematyce dowolnej, byle
    zwiazanej z polityka i mozliwie najdalej od tematu giełdy.

    W kazdym razie chce wspomniec ze wymienieni w temacie analitycy powoli odrabiaja
    straty do czolowki rankingu i kto wie niedlugo moze byc tam ciasno niczym w
    finiszujacym peletonie :-) Szkoda ze jedyna nagroda jest uznanie mniej, lub
    bardziej anonimowych czytelnikow.

    Pozdrawiam

    p.wis

    www.rankinganalitykow.pl

  • 2. Data: 2010-06-30 21:17:00
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 30 Cze, 23:05, "p.wis"
> [...]
    > finiszujacym peletonie :-) Szkoda ze jedyna nagroda jest uznanie mniej, lub

    widocznie jestem zbyt mało inteligentny - nie jestem POkemonem-ale
    intelektualne wynurzenia białka są durne zas jego wnioski zawsze
    protest-rynek

    innymi słowy facet jest beznadziejny, natomiast zapomnieliście chyba
    jemu ciągle spadało a pan rynek zajechał tam gdzie zajechał
    buhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • 3. Data: 2010-07-01 05:30:56
    Od: "p.wis" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > jakie bzdety podczas ostatniej fali wzrostowej B wypisywał jerzyk,
    > jemu ciągle spadało a pan rynek zajechał tam gdzie zajechał

    nikt nie rozpatruje tu niczyjej inteligencji

    zwyczajnie zapisujemy wypowiedzi analitykow i rozliczamy czy sie sprawdzily czy
    nie, wynik notujemy, zapisujemy w archiwum, zeby nikt nie mogl sie niczego
    wyprzec, i przyznajemy punkty.

    z faktami trudno dyskutowac

  • 4. Data: 2010-07-01 06:53:08
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    p.wis <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    Zwyczajnie zapisujemy wypowiedzi analitykow i rozliczamy czy sie sprawdzily czy
    nie, wynik notujemy, zapisujemy w archiwum, zeby nikt nie mogl sie niczego
    wyprzec, i przyznajemy punkty.

    W.Białka lubię czytać choć jego prognozy są oparte na dość swobodnych
    skojarzeniach i porównaniach.
    Przypominam o jednej z jego ostatnich prognoz mówiącej o ok. 40% wzrostach
    (!!!) WIG20 w okresie 2-3 miesięcy licząc od dołka w lipcu.