  • 31. Data: 2009-04-15 13:37:38
    Temat: Re: Wolny rynek w wykonaniu PO
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    > Umiesz liczyć?

    podziwiam właśnie twoje umiejętnośc liczenia

    > PO+PSL+SLD. Czy to jest mniejszość?

    coś mnie ominęło ? SLD jest w koalicji z kimś innym niż PiS z którym razem
    ręka w rękę uwalają co sie da ?

  • 32. Data: 2009-04-15 13:41:32
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    > Jeszcze nie załapałeś, że gadka o wkładaniu kija w szprychy koalicji to
    > wymyślana i podsuwana codziennie nowomowa?

    od ilu zawetowanych rocznie ustaw zaczyna się nowomowa ?

    sprawdź może odrobinę statystyk,

    Lech Kaczyński jest prezydentem bijących poprzedników na głowę w 2ch
    rzeczach :

    - ogłaszaniu żałoby narodowej (absolutny rekord wszechczasów, bije w tym na
    głowę standardy nie tylko Polskie ale wręcz światowe)
    - wetowaniu ustaw

    to są wszystko łatwo policzalne KONKRETY
    więc jestem pewien że oprócz gołych słów masz jakieś równie silne ARGUMENTY
    na poparcie swoich tez

  • 33. Data: 2009-04-15 13:47:55
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Pafcik" <s...@s...pl> wrote in message

> [...]
    > - wetowaniu ustaw
    >
    > to są wszystko łatwo policzalne KONKRETY
    > więc jestem pewien że oprócz gołych słów masz jakieś równie silne

    ale może weź coś powiedz o konkretach PO...

  • 34. Data: 2009-04-15 14:09:52
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Rudy oderwal sie juz od rzeczywstosci jakby bral jakies mocne ziolo.

    Wolałbyś rządy PIS-u? Tak Ci się podobała IV RP?
    Zastanawiam się kiedy Ty i grupa marzycieli z tego forum zrozumie, że w
    najbliższych latach w Polsce nie ma i nie będzie innej alternatywy jak rządy
    PO albo rządy PIS.
    Przestańcie bujać w obłokach i opowiadać koszałki-opałki ala J.K.Mikke i UPR.
    XIX-wieczny kapitalizm i całkowicie wolny rynek to są mrzonki w XXI wieku.

  • 35. Data: 2009-04-15 14:12:41
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

    "george" <g...@v...pl> wrote in message

    > "Pafcik" <s...@s...pl> wrote in message

    > ale może weź coś powiedz o konkretach PO...
    Jedynym argumentem milosnikow malutkiego kartofelka jest zawsze kontratak
    czyli jak wyzej...A co jezeli ja mam w d...PO, PiS i inne tego typu
    wynalazki i nie popierajac nikogo twierdze, ze mamy najwiekszego bufona i
    gamonia za prezydenta?
    Prezydent Polski to jest przekrojowy obraz typowego Polaka. Czyli ciagle
    smutny face, notoryczna powaga, podejrzliwosc do wszystkiego co sie rusza i
    oddycha, nienawisc do tych co mysla i mowia inaczej i naturalnie
    samouwielbienie i kompletnie ignorowanie sygnalow negatywnych o
    sobie.Otaczanie sie wylacznie swoimi przydupasami..Po prostu jam wielki
    panisko a reszta to tylko plebs.....

  • 36. Data: 2009-04-15 14:18:28
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Virck" <V...@v...wiesnet> wrote in message

> [...]
    > samouwielbienie i kompletnie ignorowanie sygnalow negatywnych o
    > sobie.Otaczanie sie wylacznie swoimi przydupasami..Po prostu jam wielki

    a jakim tu ataku mówisz ? co mnie obchodzi jakiś prezydent ?
    ja sie pytam co PO zrobiła ? obniżyla jakiś podatek o którym nie wiem ?
    Kaczka jak Kaczka naparza sie z Tuskiem a ten drugi sie głupi daje wciągać,
    i juz przez to nie wiem który głupszy...

    george

  • 37. Data: 2009-04-15 14:27:23
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    > ale może weź coś powiedz o konkretach PO...

    te konkrety w dużej mierze pokrywają się z ustawami uwalonymi przez
    Kaczyńskiego

    - próba reformy służby zdrowia - Weto prezydenta (ustawy o zoz-ach, o
    pracownikach zoz-ów , ustawę wprowadzającą reformę służby zdrowia)
    - próba reformy "pomostówek" - przygotowana pierwotnie przez PiS, wszyscy
    wiedzą że Polski nie stać na tyle emerytur, mamy procentowo najmniej
    pracujących wEuropie, ale Kaczyński wetuje
    - Ustawa medialna - a więc nadal będziemy płacić abonament RTV -
    - ustawa, która miała rozdzielić funkcje ministra sprawiedliwości i
    prokuratora generalnego
    - ustawa automatycznym odrolnieniu gruntów rolnych w miastach.
    - nawet ustawa likwidująca niesymetryczne instrumenty finansowe została
    zawetowana, dzięki czemu istnieje pewna szansa że Ci którzy przesadzili z
    opcjami walutowymi mogą przed europejskimi sądami dochodzić odszkodowania od
    Państwa Polskiego - to też weto Kaczyńskiego
    - ustawy o Krajowej Szkole Sądownictwa
    - ustawy o systemie oświaty
    - zawetował ordynację wyborczą (możliwość głosowania przez pełnomocnika,)

    to tak na szybkiego z pamięci, bo było tego dużo więcej

    a już całkowitym milczeniem jako oczywistość pominę to, że PiSowi trafiło
    się rządzić w czasach największej prosperity związanej z wejściem do UE,
    kapitał płynął z lewa i prawa,
    podczas gdy aktualna światowa sytuacja jest oczywista dla każdego

    jednym słowem do roboty nieroby, bo prezydent już nie ma co wetowac

  • 38. Data: 2009-04-15 14:35:22
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > podczas gdy aktualna światowa sytuacja jest oczywista dla każdego
    >
    > jednym słowem do roboty nieroby, bo prezydent już nie ma co wetowac

    moze "pomostówki" pośrednio obniżyłyby mi jakiś podatek. Reszta ...hmmm mam
    problem z ich oceną.
    Raczej neutralne podatkowo. Nie żeby kompletnie te liste ignorować... ale
    dla mnie większość tych ustaw jest kompletnie obojetna... widzisz tu "cos"
    co mogłoby obniżyć moje obciążenia finansowe jako pracownika najemnego ?
    Pytam o konkrety (bez sarkazmu).

    george

  • 39. Data: 2009-04-15 14:41:29
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

> [...]
    > Kaczka jak Kaczka naparza sie z Tuskiem a ten drugi sie głupi daje
    > wciągać, i juz przez to nie wiem który głupszy...

    No wlasnie...Ale my tu o Prezydencie piszemy a nie PO...A Ty od razu a co PO
    zrobilo....Zapomnij o PO, zapomnij o PZPR i Komunistycznej Partii
    ChRL....Skup sie na osiagnieciach najwiekszego bufona Rzeczpospolitej....

  • 40. Data: 2009-04-15 14:42:57
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    >W artykule nie ma nic napisane, ze to jest pozyczka.
    >
    > Jest: "..będzie mogła otrzymać ponad 1750 zł miesięcznie na spłatę kredytu
    > hipotecznego i z tytułu zasiłku dla bezrobotnych "
    >

    > D.

    Nie takie bzdury wypisują w artykułach, więc wcale się nie dziwie, że nic
    tam o tym nie ma.