  • 21. Data: 2007-08-26 12:03:38
    Temat: Re: Wpadka DB
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Fakt ze mam duza fakture za lipiec do zaplacenia dla Ery i uzgodnilem z nimi
    > splate na raty.  Wczoraj sie okazalo ze ta platnosc caly czas buja sie w
    > systemie i domaga sie kasy z mojego konta.

    No ale co to ma wspólnego z zawieszaniem PZ?
    Jeśli uzgodniłeś z Erą płatność na raty, to PZ temu wcale nie przeszkadza
    chyba, że wina leży albo po stronie ułomnego systemu ERY, do którego
    nie da się wprowadzić uzgoodnionych warunków, albo pracownika ERY
    który nie portafi ustawić parametrów systemu wg tych uzgodnień:)

    Przecież innego nic nie stoi na przeszkodzie, abyś raty płacił przez PZ?

  • 22. Data: 2007-08-26 12:32:33
    Od: "a" <r...@o...eu>

    Użytkownik "dl" <q...@n...cy> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "a" <r...@o...eu> napisał w wiadomości
    >
    > Nie, że "tylko" u wierzyciela - ja twierdzę, na podstawie mojego
    > doświadczenia , że likwidacja 'u źródła' jest najszybsza :) No ale jak
    widać
    > nie jest tak zawsze, więc nie pozstaje Ci nic innego jak sprawdzić :)

    Wiec wlasnie to zrobie, czeka mnie wizyta w DB i w Erze, w ten sposob
    rozpoznam ten temat dokladnie. :) Poki co nie moge wplacic kasy na moje
    konto w DB bo ten nieszczesny PZ mi ja zje :))

  • 23. Data: 2007-08-26 12:35:06
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Sie, 14:03, "S.T." <n...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > który nie portafi ustawić parametrów systemu wg tych uzgodnień:)
    >
    > Przecież innego nic nie stoi na przeszkodzie, abyś raty płacił przez PZ?

    dokladnie.
    PZ powinno byc w wysokosci uzgodnionej raty

  • 24. Data: 2007-08-26 12:36:26
    Od: "a" <r...@o...eu>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > który nie portafi ustawić parametrów systemu wg tych uzgodnień:)
    >
    > Przecież innego nic nie stoi na przeszkodzie, abyś raty płacił przez PZ?

    Byc moze tak, ale w piatek sie dowiedzialem ze PZ za cala fakture dobija
    sie do mojego konta, nie wnikam w role Ery. Chcialem zlikwidowac PZ
    poprzez bank i to okazalo sie problemem. Cos jest na rzeczy bo doradczyni
    powiedziala ze jak znajde kopie mojego pisma do DB z 10.08 to mam skladac
    reklamacje. Kopie znalazlem.....:)

  • 25. Data: 2007-08-26 14:26:13
    Od: "a" <r...@o...eu>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    On 26 Sie, 14:03, "S.T." <n...@p...onet.pl> wrote:

    >dokladnie.
    >PZ powinno byc w wysokosci uzgodnionej raty

    to znaczy ze cos nie zadzialalo, ale jutro odwiedze Ere i DB poczym
    stane sie ekspertem w PZ zawilosciach :)

    Dzieki za pomoc !

  • 26. Data: 2007-08-26 17:05:01
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    > Wypelnilem wniosek przed realizacja PZ wlasnie po to zeby ono nie bylo
    > *wykonane*

    Chyba nie ma w RP banku w ktorym można odwołać niezrealizowana operację.
    Odwołać można coś co już mialo miejsce. Zreszta nie ma co psioczyć na bank
    tylko brac sie za czytanie regulaminu. Kazdy bank dokładnie definiuje
    zasady funkcjonowania każdej usługi.

    JS

  • 27. Data: 2007-08-26 22:33:30
    Od: "a" <r...@o...eu>

    Użytkownik "ianus" <U...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Odwołać można coś co już mialo miejsce. Zreszta nie ma co psioczyć na bank
    > tylko brac sie za czytanie regulaminu. Kazdy bank dokładnie definiuje

    Generalnie masz racje. Ale przeciez nie zazadam tony papierow, nie przyjde z
    Ustawa
    Prawo Bankowe, KC etc. tylko pytam sie konsultantki skoro sprawa jest
    stosunkowo
    prosta. Dostalem druk wypelnilem i ok. Po 3 tygodniach znow poszedlem,
    okazalo sie
    ze druk zaginal, dostalem nowy taki sam, wypelnilem. Pierwsza twierdzila ze
    mozna zawiesic
    na miesisc, druga ze tylko zlikwidowac. Druk taki sam. Baza kontaktow z
    bankiem jest
    to ze doradca jednak potrafi doradzic. Jutro juz bede znal temat od
    podszewki i zaczne
    od Ery.
    Jarek