  • 1. Data: 2004-06-17 13:54:03
    Temat: [Wplata] Jak to zrobic najszybciej i najtaniej?
    Od: "Gozdek" <g...@c...com.pl>

    Witam grupe,

    Mam taka sprawe...

    Potrzebuje jak najszybciej i jak najmniejszym kosztem co pewnein czas
    (powiedzmy raz/dwa w tyg)
    przesylac gotowke na konto w Banku Slaskim. Sumy ponad 1000 PLN.

    W miescie do dyspozycji mam PKO SA, PKO BP oraz Bank Spoldzielczy.

    W PKO BP biora prowizje 10% od sum powyzej 1000 PLN.
    Z tego co pamietam w PKO SA nie pobierali odemnie prowizji gdy przelewalem
    pieniadze na swoje konto w mBank.
    Nic mi nie wiadomo odnosnie oplat przy innych transakcjach...
    O Spoldzielczym takze nic nie wiem.

    Dodam ze do dyspozycji mam wlasne konto w mBank oraz Inteligo.

    W skrocie: jak dysponujac powyzszymi "srodkami" wplacic (najszybciej i
    najtaniej) pieniadze na konto w Banku Slaskim?

    Z gory dziekuje za pomoc!

    --
    Gozdek
    www.cconline.com.pl

  • 2. Data: 2004-06-17 13:58:49
    Temat: Re: [Wplata] Jak to zrobic najszybciej i najtaniej?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Z tego co pamietam w PKO SA nie pobierali odemnie prowizji gdy przelewalem
    > pieniadze na swoje konto w mBank.

    Coś źle pamiętasz. BRE Bank jest bankiem "obcym" dla PKO SA ( notabene
    chodzi o PKO BP Sa, czy o Pekao SA?) więc na pewno nie wpłacałes
    bezprowizyjnie.

    > Dodam ze do dyspozycji mam wlasne konto w mBank oraz Inteligo.
    >
    > W skrocie: jak dysponujac powyzszymi "srodkami" wplacic (najszybciej i
    > najtaniej) pieniadze na konto w Banku Slaskim?

    Skoro masz Inteligo, to najszybciej i najtaniej będzie wpłacenie na konto
    Inteligo w PKO BP ( koszt 0 PLN) i następnie przelew do ING BŚ (koszt 0,99
    PLN).

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-06-17 13:59:13
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Gozdek napisał(a):

> [...]
    > (powiedzmy raz/dwa w tyg)
    > przesylac gotowke na konto w Banku Slaskim. Sumy ponad 1000 PLN.

    Założyć darmowe e-konto w Lukasie.
    Czytać archiwum grupy ;-)) (częściej co prawda padają pytania o wpłatę
    do mBanku no ale odpowiedź ta sama).

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 4. Data: 2004-06-17 14:06:22
    Od: "Gozdek" <g...@c...com.pl>

    > Coś źle pamiętasz. BRE Bank jest bankiem "obcym" dla PKO SA ( notabene
    > chodzi o PKO BP Sa, czy o Pekao SA?) więc na pewno nie wpłacałes
    > bezprowizyjnie.

    Na 100% nie pobrano oplaty - babka z "okienka" pytala sie czy wplacam
    na wlasne konto. Odpowiedzialem ze tak. Jej odp: "to nie naliczymy
    prowizji".

    > Skoro masz Inteligo, to najszybciej i najtaniej będzie wpłacenie na konto
    > Inteligo w PKO BP ( koszt 0 PLN) i następnie przelew do ING BŚ (koszt 0,99
    > PLN).

    Dlugo trwa taka operacja?

    --
    Gozdek

  • 5. Data: 2004-06-17 14:22:43
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Na 100% nie pobrano oplaty - babka z "okienka" pytala sie czy wplacam
    > na wlasne konto. Odpowiedzialem ze tak. Jej odp: "to nie naliczymy
    > prowizji".

    To coś jej się pomyliło w takim razie.

    > Dlugo trwa taka operacja?

    Ok 1 dnia po wpłacie na Inteligo i 1 dzień na przelew. Razem ok. 2 dni w
    zależności od tego o której godzinie wpłacasz.

  • 6. Data: 2004-06-17 14:36:17
    Od: Marcin Jurczuk <s...@U...eu.org>

    Gozdek napisał(a):

    > Dlugo trwa taka operacja?

    Z Doświadczenia:
    Jesli twój oddzia uczestniczy w sesji eliksir to jeśli wplacisz z rana
    (<9:00) okolo 15 bedziesz mial kase na Inteligo.
    Potem zlecasz przelew do ING i jutro z rana kolo 11-12 bedzie w ING..
    Czyli dwa dni.
    --
    Spock .. Earth

  • 7. Data: 2004-06-17 14:40:28