  • 11. Data: 2010-06-19 15:59:16
    Temat: Re: Wpłata kasy na konto
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A czy ten ktos nie ma wlasnego konta?

    nie ma

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 12. Data: 2010-06-19 15:59:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > zakładasz konto w mBanku.
    > Dajesz mu swoją VE.
    > Osoba z pieniędzmi w ręku i twoją kartą w kieszeni zmierza do
    > wpłatomatu mBanku bądź Multibanku.
    > Wpłaca w maszynce pieniądze, które do godziny są zaksięgowane na twoim
    > rachunku bankowym.
    >
    > Proste jak budowa cepa i przyjemne :)

    o super.
    w mbanku ma konto, nie pomyslałem o wplatomacie.
    dzieki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 13. Data: 2010-06-19 15:59:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@X...to.z.adresu.Xop.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Wypranie kilkudziesięciu tysięcy? To nie znasz prostszych sposobów niż
    > ogłoszenie w usenecie?

    ???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 14. Data: 2010-06-19 15:59:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jakoś nie widzę w toip lukasa jakichkolwiek opłat za wpłatę kasy :>

    nawet jezeli ktos wplaca na moje konto?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia