  • 1. Data: 2007-08-02 16:15:45
    Temat: Wpłata w agencji PKO
    Od: "Fatrix" <fatrix[{@}]poczta.neostrada.pl>

    Witam,

    Ktoś wpłacił na moje konto w Agencji PKO kilka groszy w poniedziałek i do
    tej pory nie doszło (mam konto Inteligo).

    Testowo wpłacił jeszcze raz wczoraj i dziś z rana już była na moim
    koncie...tylko nie wiem, która wpłata - poniedziałkowa czy wczorajsza.

    Wpłacający był niepełnoletni i w celu ew. złożenia reklamacji w Agencji go
    zbyli, że musi być ktoś pełnoletni.

    Ile max może iść wpłata w Anegncji na konto? Pytam o doświadczenia a nie
    teorię.

    I co robić - czekać jeszcze czy już z gubej rury do nich?

    Pozdrawiam
    fatrix

  • 2. Data: 2007-08-02 20:31:03
    Temat: Re: Wpłata w agencji PKO
    Od: s...@o...pl

    On 2 Sie, 18:15, "Fatrix" <fatrix[{@}]poczta.neostrada.pl> wrote:
> [...]
    > teorię.
    >
    > I co robić - czekać jeszcze czy już z gubej rury do nich?

    agencja sama nie wykonuje przelewów, ani nie przyjmuje wpłat.
    jeśli to jakaś mała agencja to zwykle po jej zamknieciu idzie to
    do oddziału, ale wtedy środki powinny znaleźć sie tylko gdy
    pracownik oddziału "wklepie" tą wpłatę.
    Pewnie opieszałość jednej ze stron to spowolniło.
    Ale niech ta osoba ponownie idzie do etj agencji.
    To on wpłacał środki i nie wazne że nie jest pełnoletni.
    to on wypełnił druk wpłaty.

  • 3. Data: 2007-08-05 06:18:02
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    s...@o...pl napisał(a):

    > Ale niech ta osoba ponownie idzie do etj agencji.
    > To on wp=B3aca=B3 =B6rodki i nie wazne =BFe nie jest pe=B3noletni.
    > to on wype=B3ni=B3 druk wp=B3aty.

    Banki olewaja niepelnoletnich.
    Poslalem niedawno syna do Eurobanku, zeby z legitymacja szkolana w lapie zapytal
    sie o cos w zwiazku z jego wlasna KK, bedaca karta dodatkowa do mojej KK - nie
    udzielili odpowiedzi, bo niepelnoletni i koniec....