  • 1. Data: 2005-01-16 16:12:26
    Temat: Wpłata w mKiosku
    Od: "supreme>>>" <w...@w...pl>

    Witam,
    wpłacałem dzisiaj trochę gotówki w bankomacie depozytowym w mKiosku.
    Pieniądze na konto wpłynęły ale nie ma żadnego wpisu w historii rachunku.
    Czy to normalne i tak powinno być?

    --
    Pozdro! supreme>>>

  • 2. Data: 2005-01-16 16:22:12
    Temat: Re: Wpłata w mKiosku
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    supreme>>> napisał(a):

    > wpłacałem dzisiaj trochę gotówki w bankomacie depozytowym w mKiosku.
    > Pieniądze na konto wpłynęły ale nie ma żadnego wpisu w historii rachunku.
    > Czy to normalne i tak powinno być?

    Wpisz jako datę "do:" dzień jutrzejszy - powinieneś zobaczyć transakcję.

    Taki ficzer m*banku :-)

    --
    Marek

  • 3. Data: 2005-01-16 16:26:25
    Od: "supreme>>>" <w...@w...pl>

    "MarekM" <m...@w...interia.i-to.pl> wrote in message

    > Wpisz jako datę "do:" dzień jutrzejszy - powinieneś zobaczyć transakcję.
    >
    > Taki ficzer m*banku :-)

    Dzięki, działa :)
    To dlatego, że dzisiaj niedziela, czy zawsze tak jest?

    --
    Pozdro! supreme>>>

  • 4. Data: 2005-01-16 16:38:05
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > "MarekM" <m...@w...interia.i-to.pl> wrote in message
    > Dzięki, działa :)
    > To dlatego, że dzisiaj niedziela, czy zawsze tak jest?

    W weekendy to tak dziala.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-01-16 16:43:45
    Od: "supreme>>>" <w...@w...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:cse5ce$ejm$1@news.onet.pl...

    > W weekendy to tak dziala.

    Ale super działa! ;)
    (pewnie inaczej bym śpiewał gdyby "to coś" połknęło mi kasę i nic...)

    Czy ktoś miał jakieś traumatyczne przeżycia związane z wpłatomatami?

    --
    Pozdro! supreme>>>

  • 6. Data: 2005-01-16 17:50:43
    Od: "ktr" <k...@o...pl>

    > Czy ktoś miał jakieś traumatyczne przeżycia związane z wpłatomatami?

    Tak.. Kasa na koncie juz po 3 wplatach pojawila sie dopiero 2-3 dni od
    wrzucenia banknotow bo wplatomatu... mLinia nie pomogla, mogli jedynie
    przyjac reklamacje...

  • 7. Data: 2005-01-22 10:19:27
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Sun, 16 Jan 2005 17:43:45 +0100, supreme>>> <w...@w...pl>
    napisał:

    > Czy ktoś miał jakieś traumatyczne przeżycia związane z wpłatomatami?

    Trauma byłaby zbyt mocnym słowem - coś zasiało po prostu niepokój.
    Wpłaciłem pieniądze - maszynka pomieliła, napisała, że prosi o zachowanie
    dowodu wpłaty gdyż jest on podstawą reklamacji, po chwili zamiast papierka
    dostałem na ekraniku komunikat, że papierka mi nie wyda ale transakcja
    przebiegła pozytywnie.

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':