  • 41. Data: 2009-06-28 23:21:20
    Temat: Re: Wpłata dużej kasy do banku - inwigilacja?
    Od: "MHC Mega" <m...@p...wp.pl>

    ===Tomy=== wrote:

    > Normalnie - podchodzę do okienka i realizuje polecenie wpłaty bez
    > zbędnych formalności.

    Ale to jest na dowolne konto:)
    Przedpiśca się dziwi że musiał się wylegitymować wpłacając na własne
    konto. Jak rozumiem jest jakiś osobny cennik na własne konta czy cuś.
    Ale by pani wiedziała że konto jest własne to się trzeba wylegitymować.

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 42. Data: 2009-06-28 23:43:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > a to nie jest jakaś nadgorliwość? granicy 15.000 euro czyli 60 kilku
    > tys. zł wątkotwórca nie przekroczył. Czyżby pani z PolBanku uznała że
    > "okoliczności wskazują" że trzeba wpłatę monitorować bez względu na
    > kwotę?
    > Ciekaw jestem kiedy w praktyce "okoliczności wskazują"?
    > Bo zakładam, że kolega nie wyglądał na handlarza bronią ew. narkotykami,
    > itp.

    Przy okazji: Po czym poznać handlarza bronią ew. narkotykami? Czym sie od
    normanego klienta różni? :-)

  • 43. Data: 2009-06-29 04:40:58
    Od: BK <b...@g...com>

    On 28 Cze, 23:34, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > To jest trochę tak, jak z narkotykami: nie ma zakazu brania, natomiast
    > jest zakaz posiadania. W banku - nie ma zakazu kserowania (brania),
    > ale jest zakaz przetwarzania niektórych danych, zwłaszcza tych, które
    > stanowią równocześnie tzw. dobra osobiste (posiadanie).

    szczurwa i ponownie: prosze o wskazanie takiego ogolnego zakazu bo mam
    wrazenie, ze to kolejny zakaz, ktory Ty sobie wyinterpretowales z
    przepisow. Nie ma takiego ogolnego zakazu - jesli sobie robie zbior
    "imie, nazwisko i facjata mojego klienta" i bede mial zgody na
    przetwarzanie facjat [bo bede klientom robil np. kk z ich facjatami]
    to sobie moge przetwarzac ile wlezie. Zakazu ogolnego przetwarzania
    danych osobowych w postaci wizerunku nie ma.

  • 44. Data: 2009-06-29 12:41:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 29 Jun 2009 01:43:56 +0200, w <h28v8n$5kc$1@inews.gazeta.pl>, "Robert
    Tomasik" <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Przy okazji: Po czym poznać handlarza bronią ew. narkotykami? Czym sie od
    > normanego klienta różni? :-)

    Nosi garnitur :).

  • 45. Data: 2009-06-29 13:49:55
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Mon, 29 Jun 2009 14:41:26 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Nosi garnitur :).

    A gość w dresie?

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 46. Data: 2009-06-29 16:04:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 29 Jun 2009 15:49:55 +0200, w <1...@4...net>,
    ===Tomy=== <nic@z_tego.com> napisał(-a):

    > A gość w dresie?

    Budowlaniec, czyli developer, czyli biznesmen.

    Ew. jego służbowy kierowca.

  • 47. Data: 2009-06-29 21:08:42
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 29 Cze, 06:40, BK <b...@g...com> wrote:

> [...]
    > to sobie moge przetwarzac ile wlezie. Zakazu ogolnego przetwarzania
    > danych osobowych w postaci wizerunku nie ma.- Ukryj cytowany tekst -

    Jak będziesz miał zgodę na przetwarzanie wizerunku, to OK. Bankom na
    nic wizerunek, w każdym razie mojego żaden bank nie przetwarza, bez
    szkody dla każdej ze stron. Jak to ująłeś, zakaz ogólny, to istota
    praw podmiotowych, ale to dłuższy wykład.

  • 48. Data: 2009-06-30 19:41:16
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Mon, 29 Jun 2009 18:04:34 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Budowlaniec, czyli developer, czyli biznesmen.

    Uff to kamień z serca :)

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 49. Data: 2009-07-01 16:27:50
    Od: " " <t...@W...gazeta.pl>

    Mnie ALIOR BANK S.A spisał jak wpłacałem na konto 3.000zł słownie:trzy tysiące
    złotych---- ponoć mają takie procedury.....

  • 50. Data: 2009-07-01 16:36:19
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik <t...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Mnie ALIOR BANK S.A spisał jak wpłacałem na konto 3.000zł słownie:trzy
    > tysiące
    > złotych---- ponoć mają takie procedury.....

    Wpłacajacych ponad 150k podobno od razu aresztują (pod pretekstem przejścia
    do pomieszczenia Do Dużych Wpłat) a potem przekazują Służbom...