  • 31. Data: 2006-12-26 14:18:13
    Temat: Re: załatwiłeś się sam, niestety
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Tomek napisał(a):

    > Do wplatomatu mozna maksymalnie wlozyc do 100 banknotow, tak jest w

    60 a nie 100.

  • 32. Data: 2006-12-26 14:19:27
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Jak wplace w taki sposob pieniadze to nie sa one przez jakis
    > czas zablokowane?

    Nie.

  • 33. Data: 2006-12-26 15:01:04
    Od: t...@p...onet.pl

    > 60 a nie 100.

    Wplatomat z ktorego korzystalem mial mozliwosc przujecia do 100 banknotow,
    sprawdzilem to dwukrotnie, pozatym tez poinformowal mnie ile jeszcze moge
    wlozyc banktotow aby bylo max 100.

  • 34. Data: 2006-12-26 15:21:03
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    t...@p...onet.pl napisał(a):

    > Wplatomat z ktorego korzystalem mial mozliwosc przujecia do 100 banknotow,
    > sprawdzilem to dwukrotnie, pozatym tez poinformowal mnie ile jeszcze moge
    > wlozyc banktotow aby bylo max 100.

    Na pewno masz na myśli wpłatomat mBanku? :-)

  • 35. Data: 2006-12-26 22:00:17
    Temat: Re: Wplatomat mBanku mnie zalatwil
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 25 Dec 2006 17:37:42 +0100, "Tomek" <t...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Myslalem, ze te maszyny sa bezawaryjne, korzystalem z
    >nich wiele razy.
    Maszyny bezawaryjne?

    >21 grudnia wplacilem dla mnie znaczna kase do wplatomatu mBanku w Wawie.
    Wplacaj w takich czesciach, ktore nie sa dla Ciebie znaczne.
    Ja wplacajac nawet male kwoty np 5000 dziele na kilka wplat :)

    WAM
    --
    Sylwester 2006!
    Może nad morze?

  • 36. Data: 2006-12-26 22:31:12
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On Tue, 26 Dec 2006 15:17:39 +0100, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:

    >Przyznaje, nie widzialem.
    >A kwestia falszywek? Automat nie ma szans na wykrycie wszystkich
    >falszywek,

    Kasjer też.

    >to nie jest moze problem "zaporowy" przy sprzedazy
    >automatycznej, ale z pewnoscia takim bylby w banku, gdyby nikt
    >pozniej tego nie kontrolowal i nie mogl znalezc wplacajacego.

    Prawdopodobnie skany wszystkich banknotów sa przechowywane sa we
    wpłatomacie przez jakiś czas wraz z informacją kto wpłacał.

    >Jak wplace w taki sposob pieniadze to nie sa one przez jakis
    >czas zablokowane?

    Nie. Ale potem możesz miec izytę panów w niebieskim.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://www.fototok.tkb.pl/pt/photo.php?p=118282#

  • 37. Data: 2006-12-26 23:20:49
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

    > To zależy, czy zawiadomisz media o swoim przypadku, czy nie.
    > Jeśli zawiadomisz media, to - zależnie od ich zasięgu - możesz pieniądze
    > odzyskać w przeciągu nawet kilku dni.

    Hehe, a to już mój przypadek. Mało brakowało a o 19:30 by pokazali, ale
    sie mBank szybciutko zmitygował i po 2 godzinach od pierwszego kontaktu
    p. rzecznik prasowej miałem prawie całą gotówke na koncie :)

    Ale też uważam za chore 30 dniowy termin reklamacji, bo jako były
    informatyk PKO BP wiem, że raport i przeliczenie bankomatu/wpłatomatu to
    dla skarbniczek/skarbników bankowych ok. godziny czasu (max), a
    syntetyka na podstawie raportu wprowadza zmiany na bieżąco!

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

  • 38. Data: 2006-12-27 02:01:57
    Od: No Name <v...@w...pl>

    TLZ napisał(a):

> [...]
    > dla skarbniczek/skarbników bankowych ok. godziny czasu (max), a
    > syntetyka na podstawie raportu wprowadza zmiany na bieżąco!

    Szczególnie, że awaria wpłatomatu, czy jak się to g... zwie jest stanem
    nadzwyczajnym, zdarzającym się raz na jakiś czas - więc logiczne byłoby,
    że procedura sprawdzająca wraz z wyjaśnieniem i akceptem osób
    uprawnionych nie powinna zajmować więcej niż 24h, no, może z pominięciem
    dni wolnych.

    Chyba - że stan awarii i pomyłki jest stanem normalnym - to wtedy
    oczywiście co innego, 30 dni to rozsądne miniumum - byłbym skłonny
    sugerować zarządom szlachetne naśladownictwo sądów powszechnych - w
    których termin odwoławczy jest wedle uznania.

  • 39. Data: 2006-12-27 05:51:58
    Od: "Grzexs" <g...@t...tousuntez.pl>

    > Wplatomat ma ta zalete ze mozna w nim wplacic o 22.
    > Pokaz bank ktory ma o takiej porze otwarty oddzial.
    > Cos kosztem czegos.

    Bankomaty PKOBP (niektóre) przyjmują wpłaty również przez całą dobę.
    Oczywiście pod pewnymi warunkami - m.in. musisz mieć kopertę depozytową.
    Teoretycznie jest do pobrania w bankomacie, ale praktycznie różnie to z tym
    bywa. No i kasa na koncie wg regulaminu "do 4 dni roboczych". Ale na grupie
    nie spotkałem się z narzekaniem na tą usługę... A może coś mi umknęło? Inna
    sprawa, że mało popularne to jest - kiedyś wpłacałem w ten sposób pieniądze
    w takim małym miasteczku i później - przy rozmowie z pracownicą banku (w
    małych miasteczkach można czasem porozmawiać, stracić anonimowość i dość
    szybko byc identyfikowalnym bez dowodu tożsamości, co czasem się bardzo
    przydaje) okazało się, że tylko 2 osoby kożystają z tej funkcji, z czego
    jedna 4 razy (nie ja) :)

    > godzinach z odpowiednia prowizja za wplate i wyplate.

    Teoretycznie za pomocą bankomatu PKOBP mozna wpłacić pieniądze także na
    konto w mBanku, ale prowizja wtedy powala.

    Grzexs

  • 40. Data: 2006-12-27 08:34:03
    Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl>

    Użytkownik "TLZ" <t...@w...info.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dla skarbniczek/skarbników bankowych ok. godziny czasu (max), a syntetyka
    > na podstawie raportu wprowadza zmiany na bieżąco!

    Pod warunkiem, że wpłatomaty należą do mBanku, ale ZTCW nie należą, tylko do
    jakiejś zewnętrznej firmy (euronet?).
    To jest oczywiście kwestia umowy jak szybko ta firma upora się z reklamacją,
    ale nie jest to tak proste i szybkie jak by się wydawało.
    pozdrawiam