  • 1. Data: 2009-01-20 19:49:06
    Temat: Wplatomaty Multibanku dla klientow mBanku
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Od dzisiaj wszystkie wplatomaty Multi sa dostepne
    dla klientow mBanku:

    http://info.mbank.com.pl/blog/artykul.html?id=323

    Ciekawe kiedy w druga strone bedzie dzialac?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2009-01-20 20:18:39
    Temat: Re: Wplatomaty Multibanku dla klientow mBanku
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin pisze:
    > Od dzisiaj wszystkie wplatomaty Multi sa dostepne
    > dla klientow mBanku:

    Jako klient Multi niespecjalnie się tym cieszę.

    > Ciekawe kiedy w druga strone bedzie dzialac?

    Pewnie nigdy, bo wpłatomaty mBanku zazwyczaj są nieczynne.

    Może czas już połączyć te banki w jeden ?

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-01-20 20:25:51
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 20 styczeń 2009 21:18
    (autor Mithos
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gl5bji$jme$1@news.onet.pl>):

    > Może czas już połączyć te banki w jeden ?

    A ić pan... żeby taki szajs jak Multi został?

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.

  • 4. Data: 2009-01-20 20:30:35
    Od: "Slavekk" <s...@p...gazeta.pl>

    > Może czas już połączyć te banki w jeden ?

    To JEST jeden bank.

    Sławek

  • 5. Data: 2009-01-20 20:48:54
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 20 Sty, 21:18, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Może czas już połączyć te banki w jeden ?
    >
    > --
    > Mithos

    Mam wrażenie, ze do tego wszystko zmierza, przynajmniej ostatnio. Po
    co utrzymywać de facto dwie firmy i ich administrację, skoro można
    jedną ? Czas mBanku się skończył. W 2001 roku był rewelacją i
    przodował w innowacyjności. W 2009 roku wszystkie właściwie banki w
    mniejszym bądź większym stopniu osiągnęły jego funkcjonalność.
    Eliminując przy okazji wady.

  • 6. Data: 2009-01-20 20:50:31
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    wiadomościnews:gl5bji$jme$1@news.onet.pl...

    > To JEST jeden bank.
    >
    > Sławek

    Ale dwa brandy ze wszystkimi tego wadami. Przeniosą nas do Multi, choć
    wolałbym tego uniknąć. Dla mnie mBank wciąż pozostaje kultowy.

  • 7. Data: 2009-01-20 20:54:42
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Slavekk pisze:
    > To JEST jeden bank.

    Jeden bank i dwa brandy. Potrzebne to jest mniej więcej tak samo jak PKO
    BP oraz Inteligo jako "osobny bank".

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2009-01-20 20:56:02
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
    > Ale dwa brandy ze wszystkimi tego wadami. Przeniosą nas do Multi, choć
    > wolałbym tego uniknąć. Dla mnie mBank wciąż pozostaje kultowy.

    mBank przestał być kultowy jak zaczął sprzedawać telefony i inne rzeczy
    co de facto spowodowało, że przekształcił się w jakiś bankowy supermarket.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2009-01-20 20:58:29
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 20 Sty, 21:56, Mithos <f...@a...pl> wrote:

> [...]
    > co de facto spowodowało, że przekształcił się w jakiś bankowy supermarket.

    Fakt, ale ten shit ogarnął większość banków...A pamiękam, jak za
    komuny śmiano się, że Pekao SA to jedyny bank handlujący jeansami i
    kosmetykami. Dziś można by powiedzieć, ze było to wizjonerskie
    posunięcie !

  • 10. Data: 2009-01-20 21:00:55
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
> [...]
    > komuny śmiano się, że Pekao SA to jedyny bank handlujący jeansami i
    > kosmetykami. Dziś można by powiedzieć, ze było to wizjonerskie

    IMO na całe szczęście nie jest to jeszcze większość.

    Komuny to ja raczej nie pamiętam :)

    --
    Mithos