  • 11. Data: 2009-01-20 21:04:38
    Temat: Re: Wplatomaty Multibanku dla klientow mBanku
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Tristan" news:gl5b8i$480$1@news.interia.pl

    > A ić pan... żeby taki szajs jak Multi został?

    O mBanku można powiedzieć to samo :)

  • 12. Data: 2009-01-20 21:05:09
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Slavekk" news:gl5c9c$fib$1@inews.gazeta.pl

    > To JEST jeden bank.

    Właściciel jeden ale dwie różne marki :) Ale co jak co - wszystko zostaje w
    rodzinie :)

  • 13. Data: 2009-01-20 21:06:06
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "szczurwa"
    .googlegroups.com

    [ciach]

    I mBank zamiast iść z duchem czasu i podążać za konkurencją stanął w miejscu
    i bezczelnie pokazuje, że taka sytuacja jest czymś normalnym... niestety.

  • 14. Data: 2009-01-20 21:08:26
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 20 styczeń 2009 21:48
    (autor szczurwa
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak:
    <5...@z...goo
    glegroups.com>):
    > Mam wrażenie, ze do tego wszystko zmierza, przynajmniej ostatnio. Po
    > co utrzymywać de facto dwie firmy i ich administrację, skoro można
    > jedną ? Czas mBanku się skończył. W 2001 roku był rewelacją i
    > przodował w innowacyjności. W 2009 roku wszystkie właściwie banki w
    > mniejszym bądź większym stopniu osiągnęły jego funkcjonalność.
    > Eliminując przy okazji wady.

    Wg mnie nie ma żadnej sensownej alternatywy dla mBanku. Wszystkie inne mają
    mniejszą funkcjonalność i wyższe ceny.

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.

  • 15. Data: 2009-01-20 21:08:26
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "szczurwa"
    .googlegroups.com

    > Dla mnie mBank wciąż pozostaje kultowy.

    W końcu to pionier internetowej bankowości w Polsce, ale na samej marce to
    oni zbyt długo nie pojadą. Po za tym patrząc z lekkim dystansem na to co się
    w chwili obecnej dzieje w mBanku (patrz - np. oferta depozytowa) wychodzę z
    założenia, że mBank zachłysnął się własnym sukcesem, wychodząc z założenia
    (najprawdopodobniej), że sama nazwa "mBank" wystarczy by nie robić
    przesiadki do konkurencji.

  • 16. Data: 2009-01-20 21:08:47
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 20 Sty, 22:00, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    .

    > Komuny to ja raczej nie pamiętam :)
    >
    > --
    > Mithos

    Ponoć miało to miejsce w latach sześćdziesiątych i siedemdziesiątych,
    kiedy nie było jeszcze Pewexów. Nie miałem okazji tego zobaczyć na
    własne oczy, ale Familia mówi, że tak było !

  • 17. Data: 2009-01-20 21:09:29
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Mithos" news:gl5dpm$q1g$2@news.onet.pl

    > mBank przestał być kultowy jak zaczął sprzedawać telefony i inne rzeczy
    > co de facto spowodowało, że przekształcił się w jakiś bankowy supermarket.

    Supermarektowe ciągotki to mBank miał zdecydowanie wcześniej :) No ale to
    temat na zupełnie inną dyskusję. :)

    Pozdrawiam.

  • 18. Data: 2009-01-20 21:11:53
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Tristan" news:gl5dod$71t$1@news.interia.pl

    > Wg mnie nie ma żadnej sensownej alternatywy dla mBanku. Wszystkie inne
    mają
    > mniejszą funkcjonalność i wyższe ceny.

    Alternatywa? - w tym przypadku znowu wszystko rozbija się o osobiste
    predyspozycje klientów i tego czego oczekują od konta/banku.

  • 19. Data: 2009-01-20 21:14:29
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "szczurwa"
    .googlegroups.com

    > Fakt, ale ten shit ogarnął większość banków...A pamiękam, jak za
    > komuny śmiano się, że Pekao SA to jedyny bank handlujący jeansami i
    > kosmetykami. Dziś można by powiedzieć, ze było to wizjonerskie
    > posunięcie !

    Rzeczywiście tak było? Niewiele pamiętam z tego okresu - bardziej od
    Pewexów,jeansów sprzedawanych w banku, kolejek do masarni itp. kręciły mnie
    zabawy w piaskownicy, gra w piłkę i rozmowy przy trzepaku :D
    Więc jeżeli mógł byś bardziej przybliżyć tą kwestię, będę bardzo wdzięczny
    :)

  • 20. Data: 2009-01-20 21:14:36
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 20 styczeń 2009 22:04
    (autor Edward Malinowy
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gl5dr5$7pg$7@news.interia.pl>):

    > O mBanku można powiedzieć to samo :)

    No więc niech se zostaną dwa osobne. Dla każdego do wyboru :D