  • 21. Data: 2009-01-20 21:19:32
    Temat: Re: Wplatomaty Multibanku dla klientow mBanku
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    news:gl5bji$jme$1@news.onet.pl...

    > Może czas już połączyć te banki w jeden ?

    Jako klient mB i Multi bylbym z tego zadowolony, pod
    warunkiem, ze wezma plusy z obydwu a nie minusy:)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 22. Data: 2009-01-20 21:22:13
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Tristan" news:gl5e3v$71t$3@news.interia.pl

    > No więc niech se zostaną dwa osobne. Dla każdego do wyboru :D

    Niestety wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na to, że klienci nie
    będą mieli wyboru, w którym szambie chcą się taplać :)

  • 23. Data: 2009-01-20 21:24:10
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Marcin" news:gl5f55$477$1@inews.gazeta.pl

    > Jako klient mB i Multi bylbym z tego zadowolony, pod
    > warunkiem, ze wezma plusy z obydwu a nie minusy:)

    Na myśl do "transportu" oferty z mBanku do Multibanku przychodzi mi
    wprowadzenie do oferty bezpłatnych wypłat z bankomatów po za granicami
    Polski, bo jeżeli moja wiedza jest poprawna czegoś takiego Multi nie
    oferują. A reszta produktów - chyba, powtarzam chyba jest taka sama.

    Pozdrawiam.

  • 24. Data: 2009-01-20 21:31:06
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 20 Sty, 22:14, "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> wrote:

    > Rzeczywiście tak było? Niewiele pamiętam z tego okresu - bardziej od
    > Pewexów,jeansów sprzedawanych w banku, kolejek do masarni itp. kręciły mnie
    > zabawy w piaskownicy, gra w piłkę i rozmowy przy trzepaku :D
    > Więc jeżeli mógł byś bardziej przybliżyć tą kwestię, będę bardzo wdzięczny
    > :)

    Ja również nic nie pamiętam. Sprawę znam z opowiadań i literatury.
    Idea była taka: Polonusi przesyłają do kraju dolary, a my, cwani
    komuniści, umozliwiamy obdarowanym ich wydanie w taki sposób, abyśmy
    na tym zarobili. Ponieważ obsługą przekazów zajmował się poprzez swoje
    agencje Pekao SA, on także organizował w kraju zbyt towarów z tzw.
    drugiego obszaru płatniczego oraz co lepszych krajowych. Mogłeś w
    banku kupić wszystko: wranglery, wodę Old Spice, Volkswagena Garbusa,
    eksportową szynkę Krakus, piwo Żywca czy Heinekena, a nawet mieszkanie
    na Mokotowie w Warszawie..;-)

  • 25. Data: 2009-01-20 21:32:20
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 20 Sty, 22:22, "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> wrote:
    > "Tristan"news:gl5e3v$71t$3@news.interia.pl

    > Niestety wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na to, że klienci nie
    > będą mieli wyboru, w którym szambie chcą się taplać :)

    mnie jest wszystko jedno, byle mi zachowali karty i limity. W
    przeciwnym wypadku będę bardzo zły...

  • 26. Data: 2009-01-20 21:37:21
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 20 styczeń 2009 22:11
    (autor Edward Malinowy
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gl5efr$8ku$1@news.interia.pl>):

    > mają
    >
    > Alternatywa? - w tym przypadku znowu wszystko rozbija się o osobiste
    > predyspozycje klientów i tego czego oczekują od konta/banku.

    Fakt, że Multi ostatnio staniał i się zbliża do mBanku cenowo, ale system
    nadal ma zakręcony. Co któryś raz się ładuje, jest ponury, depresyjny i
    niewygodny. mBank mnie zawsze radością napawał, bo kolorystycznie jest
    bardzo optymistyczny. A do tego układ menu ma sensowny.

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.

  • 27. Data: 2009-01-20 21:50:59
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "szczurwa"
    o.googlegroups.com

    [ciach]

    Czyli jeżeli dobrze rozumiem PEKAO SA działał na zasadzie Pewexu. Jeżeli
    miałeś dolary byłeś bogiem i mogłeś kupić sobie różne fanty, które nie były
    dostępne dla szarego człowieka noszącego ludowe PLNy :)

  • 28. Data: 2009-01-20 21:51:39
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "szczurwa"
    o.googlegroups.com

    > mnie jest wszystko jedno, byle mi zachowali karty i limity. W
    > przeciwnym wypadku będę bardzo zły...

    A czy na tym gruncie występują jakieś różnice pomiędzy tymi bankami?

  • 29. Data: 2009-01-20 21:52:27
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> napisał w
    wiadomości news:gl5emb$8un$2@news.interia.pl...

> [...]
    > Polski, bo jeżeli moja wiedza jest poprawna czegoś takiego Multi nie
    > oferują. A reszta produktów - chyba, powtarzam chyba jest taka sama.

    Bankomaty bezplatne za granica niby sa, ale tylko w Aquarius Intensive:)
    Z innych rzeczy, ktore sa w mB a nie ma w Multi:
    - przelewy nie moga przychodzic na konto oszczednosciowe (tzn. przelew
    przychodzac na konto oszczednosciowe zostanie automatycznie zaksiegowany
    na glownym koncie Ja/My/Aq/Jestem, w mB przelew bez problemu przychodzi
    na eMaxa)
    - tylko jeden Multimax, w mB 4 eMax Plusy.
    - debetowka podpieta do glownego konta. W mB mam debetowke do izzyKonta,
    a karty do eKonta nie uzywam. Na eKoncie czasami mam dosc spore pieniadze
    (jak dla mnie a nie bezwzglednie) np. z umozenia jednostek w SFI. Jakby
    zlodzieje
    skopiowali mi karte w bankomacie to kasa na eKoncie jest bezpieczna
    a na izzy nie trzymam duzo i moge czekac spokojnie na zwrot do czasu
    rozpatrzenia reklamcji (tak, wiem o tym, ze mozna obciazyc karte
    bez autoryzacji ale mysle, ze bank takie reklamacje by szybko rozpatrzyl
    na korzysc klienta). Karty na razie mi nie skopiowali wiec tych
    reklamacji w praktyce nie przechodzilem i mam nadzieje,
    ze nie bede przechodzil.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 30. Data: 2009-01-20 21:53:35
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Tristan" news:gl5fek$9fq$1@news.interia.pl

    > Fakt, że Multi ostatnio staniał i się zbliża do mBanku cenowo, ale system
    > nadal ma zakręcony.

    Rzecz gustu. Chociaż jak patrzę na to co oferują inne banki to pod względem
    przejrzystości systemu jest jak dla mnie liderem i za to duży +

    > Co któryś raz się ładuje

    mBankowemu też się to zdarza, a ostatnio miał bardzo często takie
    przypadłości

    > mBank mnie zawsze radością napawał, bo kolorystycznie jest
    > bardzo optymistyczny. A do tego układ menu ma sensowny.

    100% racji.