  • 1. Data: 2004-01-05 10:42:42
    Temat: Wpłaty na inteligo
    Od: "Paweł" <o...@U...poczta.fm>

    Wplacilem pieniadze na konto Inteligo w Agnecji PKO BP 30 grudnia i do dnia
    dzisiejszego piewniedzy nie ma na koncie. Czy ktos sie moze orientuje ile
    ida pieniadze z agencji do Inteligo??

  • 2. Data: 2004-01-05 10:52:15
    Temat: Re: Wpłaty na inteligo
    Od: "Franz " <f...@g...pl>

    Paweł <o...@U...poczta.fm> napisał(a):

    > Wplacilem pieniadze na konto Inteligo w Agnecji PKO BP 30 grudnia i do dnia
    > dzisiejszego piewniedzy nie ma na koncie. Czy ktos sie moze orientuje ile
    > ida pieniadze z agencji do Inteligo??

    U mnie wplacone w poniedzialek sa ksiegowane we srode.
    Wez poprawke ze byl Sylwester, Nowy Rok, weekend... pewnie dzisiaj po
    poludniu beda zaksiegowane na koncie.

    --
    Franz