  • 21. Data: 2005-07-13 15:51:43
    Temat: Re: Wpłaty z zagranicy na Inteligo
    Od: melipone <a...@c...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Jasne, że się da.

    a możliwe jest jeśli przelew z Kanady nie pójdzie jako SWIFT?

    --
    |\/| e1iPoNe

  • 22. Data: 2005-07-13 15:55:41
    Od: "clear" <m...@t...pl>

    Użytkownik <m...@g...home.pl> napisał w wiadomości
    pl...
> [...]
    > możliwe a jeśli nie to jakie konto polecacie z taką możliwością. (Jedna
    > wpłata w przeliczeniu ok kilku tys złotych)

    Jest mozliwe ale nie polecam.

    Kolega z Niemiec wyslal mi dwa przelewy po kilkaset Eur na raz. Jeden
    poszedl na konto walutowe w Banku Slaskim, drugi na konto w Inteligo. Ten do
    Slaskiego doszedl w 2 dni robocze, do Inteligo w 5 dni.....

    K.

  • 23. Data: 2005-07-13 16:02:16
    Od: "bez SCIEMY" <b...@N...gazeta.pl>

    > a możliwe jest jeśli przelew z Kanady nie pójdzie jako SWIFT?

    O co chodzi w powyzszym zdaniu, ze nie pojdzie jako SWIFT?

  • 24. Data: 2005-07-13 17:19:27
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    melipone napisał(a):

    > a możliwe jest jeśli przelew z Kanady nie pójdzie jako SWIFT?

    Rozumiem, że pytasz, CZY jest możliwy transfer inną droga niż przez
    SWIFT? Nie.

  • 25. Data: 2005-07-13 18:19:31
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    mlody_book napisał(a):

    > Znasz takie konto??? Chętnie dowiem się więcej na jego temat.

    http://www.moneybookers.com ?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 26. Data: 2005-07-13 19:28:26
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > http://www.moneybookers.com ?

    Tam już mam, ale chodziło mi o konto bankowe.

  • 27. Data: 2005-07-13 19:33:05
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Rozumiem, że pytasz, CZY jest możliwy transfer inną droga niż przez
    > SWIFT? Nie.

    A co ze wspomnianym wyżej moneybookers? Ja używam do zasilania konta
    zagranicznego z konta Inteligo. Powyżej kwoty x jest to bardziej
    opłacalne niż zasilenie z karty gdyż za transakcję kartową jest 2%
    prowizja, a jeszcze dochodzą znane różnice kursowe w rozliczaniu
    transakcji kartowych realizowanych w złotówkach za granicą. Myślę, że
    serwis moneybookers umożliwiłby dokonanie takiej transakcji, pozostaje
    kwestia bezpieczeństwa i czasu realizacji, ale tu już trzeba by
    poczytać, a na to nie mam czasu.

  • 28. Data: 2005-07-13 19:56:23
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Chodziło o koszty banków "po drodze". 11 PLN musi byc pobrane od
    > posiadacza konta inteligo. Koniec i kropka.

    Może dla Ciebie kropkja. Ja znalazłem na stronie
    http://e-platnosci.23.pl/przelewy_zagraniczne.htm opsi tego, o czym
    pisałem:
    "Sposób rozliczenia kosztów jest ustalany przez zleceniodawcę w momencie
    składania zlecania przelewu zagranicznego. Istnieją trzy możliwości
    podziału kosztów:
    - OUR (nasze) - wszystkie koszty ponosi zleceniodawca przelewu. Odbiorca
    otrzymuje przelew o wartości, która została wskazana na zleceniu.
    - SHA (dzielone) - koszty banku zleceniodawcy ponosi zleceniodawca.
    Koszty banków pośredniczących ponosi odbiorca przelewu. Kwota przelewu,
    którą otrzyma odbiorca, zostanie pomniejszona o ewentualne koszty banków
    pośredniczących.
    - BEN (odbiorca) - wszystkie koszty ponosi odbiorca przelewu. Kwota
    przelewu, którą otrzyma odbiorca zostanie pomniejszona o koszty banku
    zleceniodawcy oraz ewentualne koszty banków pośredniczących."
    Mi chodziło oczywiście o opcję OUR - w przypadku przelewu do Inteligo
    jest możliwe aby tą opłatę poniósł nadawca. Pofatygowałem się nawet i
    upewniłem na infolinii. Pomimo pewnych trudności z rozróżnieniem
    poszczególnych opcji (widać, że klienci nie pytają o to zbyt często)
    konsultantka potwierdziła informację z cytowanej strony. Pozdrawiam.

  • 29. Data: 2005-07-13 19:58:59
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Chodziło o koszty banków "po drodze". 11 PLN musi byc pobrane od
    > posiadacza konta inteligo. Koniec i kropka.
    Może dla Ciebie kropka. Ja znalazłem na stronie
    http://e-platnosci.23.pl/przelewy_zagraniczne.htm opis tego, o czym pisałem:
[...]

    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)

  • 30. Data: 2005-07-13 21:27:40
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    mlody_book napisał(a):

> [...]
    > poszczególnych opcji (widać, że klienci nie pytają o to zbyt często)
    > konsultantka potwierdziła informację z cytowanej strony.

    Nie miała racji. TOiP nie przewiduje takiej możliwości, aby opłata za
    przychodzący SWIFT nie została pobrana. I kropka.