  • 31. Data: 2005-07-13 21:29:43
    Temat: Re: Wpłaty z zagranicy na Inteligo
    Od: kolomolo <k...@g...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):
> [...]

    zadzwoń raz jeszcze i jak podadzą ci taką samą informacje to poproś
    przełączenia do kierownika i niech Ci potwierdzi... ja ostatnio dwa razy
    dzwoniłem w sprawie numerów rachunków i za każdym razem dostawałem inną
    odp, w końcu się wkurzyłem i poprosiłem o rozmowę z kierownikiem i ten
    wyjaśnił kwestie i jeszcze przepraszał... ;)

    > Nie miała racji. TOiP nie przewiduje takiej możliwości, aby opłata za
    > przychodzący SWIFT nie została pobrana. I kropka.

    Mr. Nawara ma rację :)

  • 32. Data: 2005-07-13 21:52:30
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    kolomolo napisał(a):

> [...]
    > odp, w końcu się wkurzyłem i poprosiłem o rozmowę z kierownikiem i ten
    > wyjaśnił kwestie i jeszcze przepraszał... ;)

    Sami dzwońcie. Mi już wystarczy to co przeczytałem i usłyszałem. Nie
    zmuszę Was Szanowni, żebyście w to uwierzyli - to już Wasza sprawa. A co
    ma TOiP do tego, o czym piszę to już w ogóle nie wiem. TOiP określa
    jedynie jaka jest kwota opłaty, nie musi określać kto i w jaki sposób ją
    poniesie. Bank jest jedynie zainteresowany uzyskaniem określonej kwoty
    za określoną usługę i nie robi mu różnicy która strona transakcji ją
    zapłaci. Kropka.

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)

  • 33. Data: 2005-07-13 21:57:12
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    mlody_book napisał(a):

> [...]
    > poniesie. Bank jest jedynie zainteresowany uzyskaniem określonej kwoty
    > za określoną usługę i nie robi mu różnicy która strona transakcji ją

    WRONG. Regulamin i TOiP wyraźnie określa *skąd* pobierane są opłaty.
    TOiP dodatkowo wyraźnie określa moment jej pobrania i kwotę. I nie chce
    być inaczej. Niepobranie jej byłoby nieprzestrzeganiem własnego regulaminu.

    PS jeżeli słowa jednej konsultantki są dla Ciebie taką świętością, to
    faktycznie chyba się nie dogadamy, widać masz mały "staż" ze wszelkimi
    rodzajami contact-center, bo miałbyś do tego większy dystans...

  • 34. Data: 2005-07-14 06:15:42
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):
    > WRONG. Regulamin i TOiP wyraźnie określa *skąd* pobierane są opłaty.
    > TOiP dodatkowo wyraźnie określa moment jej pobrania i kwotę. I nie chce
    > być inaczej. Niepobranie jej byłoby nieprzestrzeganiem własnego regulaminu.

    Ależ opłata jest pobierana - tyle że nie jest potrącana ze środków
    wpływających na konto klienta Inteligo, a uiszcza ją wpłacający, a do
    inteligo przekazuje ją bank, który przyjął wpłatę. Bądź łaskaw wskazać
    miejsce w Regulaminie lup TOiP, gdzie Inteligo stwierdza *skąd* pobiera
    opłaty - ja znalazłem jedynie *kiedy* je pobiera. I myślę, że tą opłatę
    bank uważa za pobieraną zgodnie z § 75 p. 1.1 czyli pobieraną "w
    momencie dokonywania operacji", czyli w momencie wpływu środków na
    rachunek.

    > PS jeżeli słowa jednej konsultantki są dla Ciebie taką świętością, to
    > faktycznie chyba się nie dogadamy, widać masz mały "staż" ze wszelkimi
    > rodzajami contact-center, bo miałbyś do tego większy dystans...

    Żeby zaoszczędzić sobie wstydu zmień ten protekcjonalny ton, bo liczę,
    że jednak sprawdzisz informacje u źródła. Nie powoływałem się tylko na
    słowa jednej konsultantki, a na moją wiedzę. Zwróć uwagę, że o samej
    możliwości uiszczenia opłaty Inteligo przez nadawcę przelewu pisałem
    przed telefonem na infolinię, a zadzwoniłem tylko po to aby upewnić się,
    że nic się w tym względzie nie zmieniło. Otóż przelew SWIFT na konto
    Inteligo bez pobranej opłaty 11,99 za to z adnotacją OUR widziałem
    niegdyś na historii rachunku (nie mojego, więc nie mogę przytoczyć, ani
    wysłać Ci potwierdzenia mailem). Po tym jak zarzuciliście mi błędne
    założenia w moim poście poszukałem w sieci i zadzwoniłem na infolinię,
    aby nie być gołosłownym, natomiast Ty nie proponujesz nic ponad swoje
    kropki i krzyczące WRONGi, które mają podkreślić jaki to Ty światowy
    jesteś, ale nie chcesz przyjąć do wiadomości, że w całej (może i
    obszernej) wiedzy jaką posiadłeś na temat bankowości i Inteligo jest
    luka, którą możesz, jeżeli zechcesz, uzupełnić.

  • 35. Data: 2005-07-14 09:47:40
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    mlody_book napisał(a):

> [...]
    > obszernej) wiedzy jaką posiadłeś na temat bankowości i Inteligo jest
    > luka, którą możesz, jeżeli zechcesz, uzupełnić.

    Chyba pozostaje mi przeprosić i przyznać się do błędu.

    Chociaż i tak na 100% uwierzę dopiero jak zobaczę. ;-)

    PS i po co te nerwy?

  • 36. Data: 2005-07-14 13:01:57
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):
    > Chyba pozostaje mi przeprosić i przyznać się do błędu.
    >
    > Chociaż i tak na 100% uwierzę dopiero jak zobaczę. ;-)

    Więc pozostaje Ci jedynie empiryka ;-)

    > PS i po co te nerwy?

    Może przeczytaj posta, na którego odpowiadałem, jeszcze raz ;] To była
    raczej próba odpowiedzi w stylu 'odetchnij głęboko i spróbuj
    odpowiedzieć spokojnie i merytorycznie', ale trochę pary mi przez zęby
    poszło ;-]