  • 21. Data: 2005-06-15 21:19:50
    Temat: Re: Wpływ na konto połączony z www
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Wed, 15 Jun 2005 22:21:53 +0200, maHo napisal/a:

    > A moze wykorzystać powiadomienia SMS którymi się co niektóre banki
    > reklamują?.
    to już moze prościej gdyby powiadamianie było po prostu przez e-meil

    --
    Krzysztof Lerski

  • 22. Data: 2005-06-15 22:11:38
    Od: maho <m...@p...net>

    Krzysztof Lerski wrote:

    > to już moze prościej gdyby powiadamianie było po prostu przez e-meil

    No ale w innych postach tego wątku mówią że powiadamianie via email
    działa różnie.

    pozdrav

    maHo

  • 23. Data: 2005-06-16 01:02:53
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > w tym przypadku dochodzi prowizja srednio 3 %

    cos za cos? policz sobie czas (koszt) samodzielnego zrobienia takiego
    skryptu lub zlecenie napisania... imho jesli zakladasz 1 zl to 0,03 zl od
    takiej transakcji nie jest duza kwota...

    > a jak ktos ma konto w pko, lub innym, ktorego nie obsluguje allpay, payu.
    > Jesli ktos zaplaci przez poczte polska...?

    np. w allpay wybiera platnosc przelewem/przekazem pocztowym i placi... w
    banku, na poczcie, skoku czy innym grosiku...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 24. Data: 2005-06-16 01:04:36
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Ale nawet nie mysl o BePeHahaha, bo powiadomienia mailami przychodza
    > tylko wtedy gdy im sie nagle zechce, czyli czasem wcale. Dzisiaj nie
    > przypelzlbyl email z informacja o wplywie.

    3 dni bez maili to nic... co noc pojawia sie saldo ujemne... co noc inna
    kwota...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 25. Data: 2005-06-16 01:06:33
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Coś podobnego oferuje:
    > http://www.przelewy24.pl
    > Obsługuje skutecznie (przynajmniej w moim przypadku :-) płatności za
    > tlenofon.

    ja bym takiej podejzanej firmie zlotowki nie wplacil...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 26. Data: 2005-06-16 01:15:16
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > a jak Wam sie wydaje, czy wprowadzajac allpaya sklep stanie sie bardziej
    > wiarygodny dla klienta czy tez pozostawic wplate na konto firmowe - wiele

    imho w jakiejs czesci na pewno tak - a jak stawiasz na online (czyli program
    automatycznie od razu po wplacie - to na pewno tak). szkoda ze na
    "gwarancje" sie nie zalapiesz - bo dziala od 10 zl

    Pozdr.,
    Piotr