  • 1. Data: 2006-12-27 21:11:27
    Temat: "Wrażenia" z posiadanego kredytu
    Od: "g_mar_wp" <g...@w...pl>

    Witam

    Przyglądam się otrzmanym ofertom z Santander bank i GE Money
    Kredyt hipoteczny CHF (ok 162tys zł)/15 lat
    ale w ofertach to zawsze jest słodko wiec mam prośbę
    Czy możecie podzielic sie wrażeniam ze spłaty/obsługi pózniejszej kredytów w
    tych bankach.
    Czy zostaliscie zaskoczeni jakimis "haczykami" jakies niuanse warte
    rozwazenia?
    Czy gdybyscie mieli ponownie wybrac czy zdecydowalibyscie sie ponownie na
    ten bank itp

    Grzegorz Markiewicz

  • 2. Data: 2006-12-27 21:31:31
    Temat: Re: "Wrażenia" z posiadanego kredytu
    Od: "Olo" <a...@w...pl>

    Kredyt w Santanderze standardowo ma wyższe oprocentowanie. Od 1 stycznia
    mają mieć nową ofertę. Zastanów się czy na 15 lat warto iść w CHF-pamiętaj
    o spredzie...

    Pozdrawiam