  • 1. Data: 2008-12-05 09:58:03
    Temat: Wrocław. Pilnie potrzebna osoba z kontem w Lukas Banku.
    Od: "smoker" <j...@o...pl>

    Panie i Panowie, sprawa jest z kategorii życiowych: obiecano mi na dzisiaj
    pewną kwotę (niewielką), która to kwota jest mi niezbędnie potrzebna na
    popołudnie. Jednak osoba, która miała mi te pieniądze przekazać, obecnie
    jest za granicą i jedynym sposobem na przekazanie mi tej kwoty jest przelew
    online z jego konta w Lukas Banku. Abym miał pieniądze do dyspozycji jeszcze
    tego samego dnia, potrzebuję konta również w Lukasie (bo na moje konto w
    mBanku, czy WBK żaden Elixir nie zdąży w dniu dzisiejszym) gdyż tylko w ten
    sposób środki przelane z konta na konto są natychmiast do dyspozycji.
    Niestety nikt z moich przyjaciół czy rodziny nie posiada w tym banku konta.

    W związku z tym moja prośba do Was: jeżeli ktoś z Was ma konto w Lukas Banku
    i między godziną 15 a 16 jest w stanie się spotkać ze mną w dogodnym dla
    niego miejscu Wrocławia (najlepiej w pobliżu siedziby oddziału Lukas Banku)
    i uprzejmie pozwolić by na jego konto przelano w/w pieniądze, wypłacić je i
    mi przekazać, to odpalę parę dyszek za fatygę i za uprzejmość będę wdzięczny
    :)

    Jeżeli jest ktoś chętny, to poproszę o pilny kontakt na j...@o...pl i
    podanie numeru telefonu - oddzwonię żeby ustalić wspólnie szczegóły.

    Lech

  • 2. Data: 2008-12-05 11:50:28
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Dec 5, 10:58 am, "smoker" <j...@o...pl> wrote:
> [...]
    > pewną kwotę (niewielką), która to kwota jest mi niezbędnie potrzebna na
    > popołudnie. Jednak osoba, która miała mi te pieniądze przekazać, obecnie

    dziwna prośba. Jeśli kwota jest niewielka, to dlaczego po prostu nie
    skorzystasz z innej możliwości jej uzyskania (np. pożyczka) -
    zwłaszcza, że "parę dyszek" jesteś gotów do tego dołożyć?
    I zawsze jest obawa, że ów przelew może być związany z czymś
    nieuczciwym, a wtedy ślad wiedzie do posiadacza konta.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2008-12-05 11:54:21
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Jeżeli jest ktoś chętny, to poproszę o pilny kontakt na j...@o...pl
    > podanie numeru telefonu - oddzwonię żeby ustalić wspólnie szczegóły.

    Jeśli jesteś w stanie przeznaczyc kilka dyszek za fatyge to lepiej niech ci
    te pieniądze prześla np poprzez Western Union. We wrocławiu odbierzesz taki
    przelew w conajmniej kilku bankach lub w kazdym oddziale SKOK.

    Krzysiek

  • 4. Data: 2008-12-05 15:15:16
    Od: "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl>

    > Jeżeli jest ktoś chętny, to poproszę o pilny kontakt na j...@o...pl
    > podanie numeru telefonu - oddzwonię żeby ustalić wspólnie szczegóły.

    pozatym konto w lukasie tez możesz otworzyć w ciągu kilkunastu minut a
    później je zamknąć

  • 5. Data: 2008-12-05 21:28:02
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    LW pisze:

    > pozatym konto w lukasie tez możesz otworzyć w ciągu kilkunastu minut a
    > później je zamknąć

    a nie lepiej bluecash.pl?

  • 6. Data: 2008-12-06 12:04:54
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "smoker" <j...@o...pl> wrote in message
    /.../

    www.bluecash.pl (natychmiastowe przelewy miedzy roznymi bankami w PL).

    k.

  • 7. Data: 2008-12-09 18:16:46
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

> [...]
    > i uprzejmie pozwolić by na jego konto przelano w/w pieniądze, wypłacić je
    > mi przekazać, to odpalę parę dyszek za fatygę i za uprzejmość będę

    Tak w temacie:

    http://finanse.interia.pl/wiadomosc-dnia/news/przele
    wy-ktore-moga-cie-drogo-kosztowac,1224952

    Czy autor wątku to nie jeden z tych? Czyje konto zhackował?

    k.