  • 11. Data: 2005-05-28 17:58:17
    Temat: Re: Wrocław - wpłatomat...
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "miecznik" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:d7a9p5$9u2$1@inews.gazeta.pl...
    > Dwa razy sprawdziłem i działał bez większych zarzutów. Trzeba tylko
    > ostrożnie i uważnie podawać banknoty, bo zdarza mu się nie rozpoznać od
    > razu jakiegoś tam banknotu. Do drobnych wpłat nadaje się idealnie. Z
    > większą gotówką (tak powyżej 1K)
    [...]

    Ja dzisiaj zaryzykowałem (1K) i jestem zadowolony ;)
    Na przyszłość gdybym miałm wpłacać większą kwotę, to będę raczej po parę
    bankotów wrzucał.

    ps. miałem tylko banknoty po 100zł, w tym jeden trochę zużyty - ale bez problemu
    go złapał.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 12. Data: 2005-05-28 23:38:15
    Od: Lynch <e...@p...onet.pl>

    DooMiniK napisał(a):
    > Witam.
    > Pytanie do Wrocławiaków - czy wpłatomat w Tesco na Długiej (mbank)
    > już funkcjonuje? Z pół roku temu patrzyłem dwa razy - budka umieszczona
    > / wpłatomat
    > nieczynny ;)
    A jest jeszcze gdzies takie urzadzenie we Wro?

  • 13. Data: 2005-05-28 23:40:12
    Od: Lynch <e...@p...onet.pl>

    Sorki, juz wiem, ze jest tylko jeden :)

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/dostep/wplatomaty