  • 31. Data: 2004-06-01 20:09:42
    Temat: Re: Wrzucilem do kilku redakcji ....
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Szymon wrote:

    > Sorki ale sam jestem informatykie wiec nie mow mi, ze to jest normalne. Dali
    > sobie ramy czasowe 10 h i jest to dosc az z nadwyzka o ile informatycy
    > przygotowali sie do tego solidnie. Za takie bledy mnie pokazano by drzwi i
    > trawnik przed biurem ...

    Czy ty w ogóle widziałeś systemy bankowe na oczy.
    Mam wrażenie, że tylko bazę w Accessie.

  • 32. Data: 2004-06-01 20:11:11
    Temat: Re: P******** inteligo:/
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Łukasz C." <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie, wiem jak bylo w przypadku klientow Inteligo, ale jesli chodzi o
    ePKOwcow,
    > to w mailach byla tylko mowa o zablokowanie serwisu transakcyjnego od 12 w
    > poniedzialek z zastrzezeniem, ze karty beda dzialac do polnocy. Dalej
    pisali, ze
    > od 1 czerwca wszystko bedzie mozna zrobic z Inteligo. I na to bylem
    > przygotowany! No wiec wchodze na stronke Intelligo 1.06 o 0:15 (wszak to
    juz
    > czerwiec!) i co widze? Ze serwis bedzie dostepny od 10. A jak bylo dalej
> [...]

    Jednak nie umiesz czytac...
    Tez jestem ePKOwcem i dostalem maila z informacja o zablokowaniu ePKO w
    poludnie 31.05 oraz o uruchomieniu Inteligo 01.06 OKOLO 10ej. Faktycznie
    zaczelo dzialac po 12ej.

    Widac juz wszyscy zapomnieli (albo za mlodzi byli...;-) jak sie laczylo Citi
    z Handlowym czy BPH z PBK.
    TYDZIEN to trwalo, ale tu sami "fachofcy informatycy" i by to zrobili w
    godzine tylko ten bank sie mozoli...;-)

    > Najgorsze jest to, ze dopiero kolo 19 przyznali oficjalnie, ze karty nie
    > dzialaja. Wstyd!

    Podobno jest to ODDZIELNA awaria Euronetu co sie akurat Eronetowi przydarza
    dosc czesto (albo jakas sciema dla ratowania twarzy...;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 33. Data: 2004-06-01 20:24:51
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Shilon Azrael wrote:

    > Ktos tu pisal zeby sie nie denerwowac bo polaczenie systemow itp. A ja ci
    > powiem ze nie mam przy sobie gotowki, nie moge jej wyplacic z bankomatu i
    > zaplacic karta w sklepie!!!

    To pierwszy raz się od bankomatu dowiadujesz, że dzisiaj "będzie nieczynne"?
    Sam jesteś dupa, skoro sobie wczoraj nie wypłaciłeś pieniędzy.

    > JESTEM KLIENTEM tego banku i gowno mnie obchodzi
    > jakies system czy systemy! To co sie stalo bylo calkowicie do przewidzenia.
    O właśnie było do przewidzenia. Tylko ty nie potrafisz wyciągnąć
    wniosków z tego przewidzenia.

    > Jesli wiedzieli albo przewidywali ze sobie nie poradza to powinienem kilka
    > dni wczesniej dostac info od tych palacow. To calkowity skandal, ze
    > INTERNETOWY bank nie informuje klientow o czyms takim przez e-mail czy sms
    > (przeciez ja place za ten serwis sms-owy!!!) Zeby sie o tym dowiedziec
    > powinienem wejsc na ich strone (kazdy na pewni codziennie zaglada na strone
    > inteligo- buahahahaah)

    Przecież był e-mail, tylko trzeba je czytać.

    > W kazdym razie za kilka dni bede juz u konkurencji. Adios Inteligo- ciekawe
    > ilu klientow ich bedzie kosztowala ta dzisiejsza zabawa?

    Ja mam nadzieję, że wszyscy awanturnicy się wyniosą po tej
    przeprowadzce. Zabiorą po 10 złotych i pójdą do domu. I będzie spokój.

  • 34. Data: 2004-06-01 20:29:25
    Od: "Szymon" <z...@p...fm>

    > Czy ty w ogóle widziałeś systemy bankowe na oczy.
    > Mam wrażenie, że tylko bazę w Accessie.

    Widziales i to nie tylko bankowe ale znacznie wieksze bo ogolnonarodowe.
    Jesli wiesz co ty tak naprawde chcesz osiagnac i masz rozwiazanie
    przetestowane nie ma prawa nic isc zle i zajmowac wiecej czasu. Jesli
    wystepuja problemy to jest tylko i wylacznie TWOJA wina, a nie klientow,
    poniewaz czegos nie przemyslales lub nie przewidziales.

    Szymon

  • 35. Data: 2004-06-01 20:35:05
    Od: "Łukasz C." <m...@p...onet.pl>

    > Jednak nie umiesz czytac...

    Nie wysuwaj takich oskarzen, bo sie tylko blaznisz. Prosze bardzo, oto list:

    <cytat>
    Drogi Kliencie,

    Uprzejmie przypominamy, iż w dniu 1 czerwca (wtorek) nastąpi połączenie ofert
    e-PKO i Inteligo.

    W związku z tym w dniu 31 maja (poniedziałek) od godz. 12.00 zostanie wyłączony
    dostęp do serwisu transkacyjnego
    e-PKO (karty PKO Ekspres Visa Electron oraz karta wirtualna będą funkcjonowały
    jeszcze do północy).

    Od 1 czerwca Twój rachunek e-Superkonto będzie funkcjonował już w ramach i na
    zasadach konta Inteligo.

    Rachunek zostanie udostępniony 1 czerwca. Od tego momentu będziesz miał
    możliwość wykonywania operacji na swoim
    rachunku.

    Historia operacji dokonywanych na rachunku e-Superkonto obejmująca wszystkie
    transakcje zostanie udostępniona w
    ciągu najbliższych dni.

    Aby od dnia połączenia ofert uzyskać dostęp do środków zgromadzonych na Twoim
    koncie oraz możliwość realizacji
    transakcji, powinieneś zalogować się do serwisu http://www.inteligo.pl/,
    aktywować dostęp do serwisów telefonicznego
    i WAP oraz kartę Inteligo Visa Electron.

    Informację o tym jak aktywować dostęp do serwisów oraz kartę Inteligo Visa
    Electron znajdziesz w specjalnym serwisie
    internetowym
    www.inteligo.pl/epko.

    Życzymy przyjemnego korzystania z konta Inteligo.

    Serdecznie pozdrawiamy,

    Oddział Internetowy PKO BP
    Centrum Obsługi Inteligo PKO BP

    </cytat>

    Czy mozesz mi wskazac miejsce w tym liscie, gdzie pisza o 10 rano?
    Moglbym byc w tym momencie chamski i powiedziec, ze to Ty nie umiesz czytac, ale
    tego nie powiem, bo byc moze PKO wysylalo dwie rozne wersje listu (tylko niech
    ktos mi powie wedle jakiego klucza!).

    > Tez jestem ePKOwcem i dostalem maila z informacja o zablokowaniu ePKO w
    > poludnie 31.05 oraz o uruchomieniu Inteligo 01.06 OKOLO 10ej. Faktycznie
    > zaczelo dzialac po 12ej.

    I Ty to nazywasz dzialaniem? Jedna z podstawowych funkcji - karty platnicze nie
    dziala dalej.

  • 36. Data: 2004-06-01 20:35:08
    Od: "Szymon" <z...@p...fm>

    > Ja mam nadzieję, że wszyscy awanturnicy się wyniosą po tej
    > przeprowadzce. Zabiorą po 10 złotych i pójdą do domu. I będzie spokój.

    Wybacz czy klient domagajacy sie prawidlowego funkcjonowania systemu jest
    wg. Ciebie awanturnikiem? Kiedy nie moze nawet uzyskac rzetelnych informacji
    od swojego banku?

    Szymon

  • 37. Data: 2004-06-01 20:43:29
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Szymon wrote:

> [...]
    > wystepuja problemy to jest tylko i wylacznie TWOJA wina, a nie klientow,
    > poniewaz czegos nie przemyslales lub nie przewidziales.

    Jasne.
    Ty jesteś geniusz, chyba tylko dlatego, że jeszcze za nic nie byłeś
    odpowiedzialny.

  • 38. Data: 2004-06-01 20:44:32
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Szymon wrote:

    > Wybacz czy klient domagajacy sie prawidlowego funkcjonowania systemu jest
    > wg. Ciebie awanturnikiem? Kiedy nie moze nawet uzyskac rzetelnych informacji
    > od swojego banku?

    Czy Inteligo działa nieprawidłowo z wyjątkiem sytuacji o których
    napisał, że będą nieprawidłowe.
    ty ty się totalnie nie przygotowałeś do tego o czym inteliog uprzedzało
    już od dłużeszego czasu.

  • 39. Data: 2004-06-01 20:46:51
    Od: "Szymon" <z...@p...fm>

    > Czy Inteligo działa nieprawidłowo z wyjątkiem sytuacji o których
    > napisał, że będą nieprawidłowe.
    > ty ty się totalnie nie przygotowałeś do tego o czym inteliog
    > uprzedzało już od dłużeszego czasu.

    Inteligo uprzedzalo o trudnosciach DO 10 rano! Zaprzeczysz?

    Szymon

  • 40. Data: 2004-06-01 20:48:36
    Od: "Szymon" <z...@p...fm>

    > Jasne.
    > Ty jesteś geniusz, chyba tylko dlatego, że jeszcze za nic nie byłeś
    > odpowiedzialny.

    A skad to wiesz? Wyjaw mi ogrom swej wiedzy. Bo na razie zachowujesz sie jak
    pracownik Inteligo broniacy honoru firmy za wszelka cene bez zadnych
    argumentow. Bo poki co jeszcze zadnego nie podales. Oczekujesz jedynie, ze
    kazdy powinien byc omnibuse i przewidziec, ze komunikatom banku nie nalezy
    wierzyc.

    Szymon