  • 51. Data: 2007-12-21 13:00:52
    Temat: Re: Wschodni Bank Cukrownicta - radze uwazac
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 21 Dec 2007 08:02:30 +0100, "Z" <a...@o...pl> wrote:

    >Czyli siedziec cicho? Jesli przysla jakies pismo to nie odpisywac i czekac
    >niech wystapia do sadu. Jak przyjdzie wezwanie do sadu to pojsc, powolac sie
    >na przedawnienie i sprawa zamknieta?

    Właśnie.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 52. Data: 2007-12-21 13:46:19
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message

    > Właśnie.

    Dzieki.

    pozdr

  • 53. Data: 2007-12-23 09:12:03
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 20 Dec 2007 00:33:57 +0100, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

    >Należność przedawniona, to taka należność, która istnieje, a jedynie prawo
    >uznaje, że nie można jej dochodzić przed sądem. Jest to po prostu

    dla ścisłości: można dochodzić. Prawo natomiast zezwala na uchylenie
    się od konieczności zapłaty.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 54. Data: 2007-12-23 11:22:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > dla ścisłości: można dochodzić. Prawo natomiast zezwala na uchylenie
    > się od konieczności zapłaty.

    Masz rację. Może zanadto uprościłem, tym nie mniej generalnie wychodzi na
    jedno.

  • 55. Data: 2007-12-23 12:42:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 20 Dec 2007 23:45:07 +0100, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

    >Zaznaczyłem, że najpewniej. W nielicznych wypadkach dłużnik może nie wpaść
    >na pomysł przedawnienia.

    W innych nielicznych sąd może "pomylić się" i odrzucic przedawnienie.
    --
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356