  • 11. Data: 2007-08-26 18:45:03
    Temat: Re: Wspaniałe raty w CETELEM (BANK)
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Sie, 20:41, "Robert

    > Jeśli się czują pokrzywdzeni, to niech tych 2 groszy dochodzą
    > na swoim przedstawicielu (sklepie).

    Tylko widzisz, banki sa bezkarne.
    W przypadkach watpliwych wrzucaja dane "dluznika" do BIK i czlowiek
    jest ugotowany.

    Nie ma zadneych konsekwencji za niezaktualizowanie danych w BIK przez
    bank - typowa czarna lista.

  • 12. Data: 2007-08-26 22:56:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    >jest ugotowany.
    >
    >Nie ma zadneych konsekwencji za niezaktualizowanie danych w BIK przez

    Nie, mój drogi :-) To ludzie nie wiedzą, że to przestępstwo. Gorąco zalecam
    lekturę art. 36 i 37 Ustawy o udostępnianiu informacji gospodarczych.
    Zresztą cała jest ciekawa i nie długa.
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20030500424&type=3&name=D20030424Lj.pdf
    Ludzie często się "kopia z bankiem, zamiast krótkiej prośby o sprostowanie
    i w razie jej bezskuteczności zawiadomienia organów ścigania.

  • 13. Data: 2007-08-27 05:36:59
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > Ludzie często się "kopia z bankiem, zamiast krótkiej prośby o sprostowanie
    > i w razie jej bezskuteczności zawiadomienia organów ścigania.

    Dzieki za ten link do dokumentu.

    Wrzucilem w poblizu link do forum, na ktorym ekspertem jest szef
    marketingu BIK, i mimo kilkukrotnych nagabywan, nie podal nikomu
    powyzszych informacji, gdy pytano go, jak zmusic bank do korekty
    nieaktualnych danych.
    Ciekawe tez, jak wydusic od BIK darmowe informacje od swoich
    zobowiazaniach.
    Zadaja potwierdzenia przelewu na koszty w kwocie 10 zl, mimo, ze
    mieszkancy Waqrszawy dostaja te dane bezplatnie.

    Uwazam, ze powinni dane wysylac za darmo, jedynie zadajac koperty
    zwrotnej (w przypadku gdy prosimy listownie).
    masz moze na to jakis pomysl?
    Chyba do nich napisze i wysle koperte...

  • 14. Data: 2007-08-27 07:36:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sun, 26 Aug 2007 11:45:03 -0700, krzysztofsf <k...@w...pl>
    wrote:

    >Nie ma zadneych konsekwencji za niezaktualizowanie danych w BIK przez
    >bank - typowa czarna lista.

    Nie ma? Ciekawe. Jakoś prokurator wsiadł na DB24 jak moja dziewczynę
    do BIK wrzucił.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 15. Data: 2007-08-27 07:50:13
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Sie, 09:36, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:

    > Nie ma? Ciekawe. Jakoś prokurator wsiadł na DB24 jak moja dziewczynę
    > do BIK wrzucił.

    Wlasnie na
    http://www.bankier.pl/forum/forum_bik,23,1.html

    Ich dyrektor (BIK-u) od marketingu wzial sie za odpowiadanie.

    iekawe co odpowie na zacytowane fragmenty ustawy o odpowiedzialnosci
    za nieaktualne dane, oraz na temat bezprawnego kasowania pieniedzy za
    raporty pozawarszawskie.

  • 16. Data: 2007-08-27 10:04:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 27 Aug 2007 07:50:13 -0000, krzysztofsf <k...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    >
    >iekawe co odpowie na zacytowane fragmenty ustawy o odpowiedzialnosci
    >za nieaktualne dane, oraz na temat bezprawnego kasowania pieniedzy za

    No ale to nie jest problem BIK-u. Jesli ktoś ma takei chece, to
    zgodnie z tym, co podałeś nalezy uderzyć do GIODO. I to jest właściwa
    dreoga. Co więcej, kiedy GIODO stwierdzi naruszenie, to można od banku
    domagać się naprawienia szkody, jaką się poniosło.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 17. Data: 2007-08-27 10:29:12
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Sie, 12:04, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:
> [...]
    > dreoga. Co więcej, kiedy GIODO stwierdzi naruszenie, to można od banku
    > domagać się naprawienia szkody, jaką się poniosło.

    A gdzie z bezprawnym pobieraniem pieniedzy za raporty podstawowe?

    Jak beplatnie (i tak wydaja mieszkancom Warszawy, gdy zglosza sie do
    ich biura) to powinni za darmo wysylac mail na podany adres mail, lub
    jesli papierowo, to odsylac w zalaczonej ofrankowanej kopercie
    przeslanej z zapytaniem przez pytajacego.

    Kasuja 10 zl niewiadomo za co.

    Gdzie powyzsze mozna oprotestowac?

  • 18. Data: 2007-08-27 12:38:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 27 Aug 2007 10:29:12 -0000, krzysztofsf <k...@w...pl>
    wrote:

    >A gdzie z bezprawnym pobieraniem pieniedzy za raporty podstawowe?

    A gdzie masz pobieranie pieniędzy za raporty? Masz tylko pobieranie
    pieniędzy za WYSŁANIE raportu. Za sporządzenie ani złotówki.

> [...]
    >jesli papierowo, to odsylac w zalaczonej ofrankowanej kopercie
    >przeslanej z zapytaniem przez pytajacego.

    Mają udostępnić. Udostępniają. Pretensje do ustawodawcy, jak przyslesz
    kopertę, to powinni wysłać.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 19. Data: 2007-08-27 13:09:04
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Sie, 14:38, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:

    > Mają udostępnić. Udostępniają. Pretensje do ustawodawcy, jak przyslesz
    > kopertę, to powinni wysłać.

    Planuje tak niedlugo zrobic.

    "3. Raport STANDARD można odebrać bezpośrednio po złożeniu wniosku w
    BOK lub wyznaczony zostanie termin jego odbioru, zgodnie z ustawą nie
    dłuższy niż 30 dni. Raport STANDARD można otrzymać również listem
    poleconym na wskazany adres. W tym przypadku do wniosku złożonego w
    BOK lub wysłanego listem poleconym, powinno zostać dołączone
    potwierdzenie dokonania opłaty za przesyłkę w wysokości 10,- zł na
    numer konta zgodny z wygenerowanym i dołączonym do wniosku wypełnionym
    formularzem przelewu/wpłaty. "

    Jak ma sie cena listu poleconego do pobierania 10-u zlotych?

  • 20. Data: 2007-08-27 13:42:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 27 Aug 2007 13:09:04 -0000, krzysztofsf <k...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    >formularzem przelewu/wpłaty. "
    >
    >Jak ma sie cena listu poleconego do pobierania 10-u zlotych?

    Dodaj kopertę oraz koszt zapakowania i wysłania.
    --
    ___________/ GG: 3524356