  • 1. Data: 2011-02-17 14:57:31
    Temat: Wsparcia przełamane
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Wsparcia przełamane i dołujemy. Indeksy zachodnie trzymają się tylko dzięki
    sztucznie pompowanym pieniądzom. My jeszcze nie drukujemy (tak dużo), więc i
    powodu do wzrostów nie ma.

    Życzę sobie i wszystkim pogłębienia spadków poniżej minimów z 2009. Gdyby
    tak jeszcze zbankrutował ZUS, to byłoby idealnie.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2011-02-18 01:43:37
    Temat: Re: Wsparcia przełamane
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Wsparcia przełamane i dołujemy.

    jeszcze nie wszystkie

  • 3. Data: 2011-02-18 08:06:52
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Jan Werbinski <ja&#65533;tralala.bez.maj.la> napisał(a):

    Wsparcia przełamane i dołujemy. Indeksy zachodnie trzymają się tylko dzięki
    sztucznie pompowanym pieniądzom. My jeszcze nie drukujemy (tak dużo), więc i
    powodu do wzrostów nie ma.

    Korekta jest jak najbardziej potrzebna i dziwne, że tak długo rynki akcji się
    przed nią bronią.
    Prawdopodobnie nie będzie ona jednak zbyt głęboka.
    Jednak z dużym prawdopodobieństwem to tylko korekta a nie początek bessy bo
    nie ma póki co przesłanek na bessę na rynkach akcji.

    p.s. A co z tym wszystkim ma wspólnego postulowane przez Ciebie bankructwo
    ZUS ?

  • 4. Data: 2011-02-18 08:35:17
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > jeszcze nie wszystkie

    Jeśli można to poprosze o jakąs grafikę z istotniejszymi wsparciami....

    P.S. Ostatnia parabola - majstersztyk .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2011-02-18 11:59:38
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie ma póki co przesłanek na bessę na rynkach akcji.
    >
    > p.s. A co z tym wszystkim ma wspólnego postulowane przez Ciebie bankructwo

    Bankructwa ZUS chcę jak najszybciej, bo dzięki temu nie będę płacił 10 000
    zł rocznie podatku. Jeżeli padnie teraz, to może dostanę lub oszczędzę
    więcej na emeryturę. Jeżeli padnie tuż przed moją emeryturą, to nie dostanę
    nic i będzie za późno.

  • 6. Data: 2011-02-18 12:14:36
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

[...]

    Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę iż opowiadasz banialuki i bujasz w
    obłokach ?
    Podatek ZUS-owski musimy płacić, żeby 9,3 miliona emerytów żyjących w Polsce
    dostawało co miesiąc pieniądze, które sobie uczciwie wypracowali.

  • 7. Data: 2011-02-18 13:04:39
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

> [...]
    > Polsce
    > dostawało co miesiąc pieniądze, które sobie uczciwie wypracowali.

    Żyjesz w iluzji.
    Emeryci powinni dostawać emeryturę wyłącznie z prywatyzacji majątku
    zakupionego za składki ZUS po wojnie i inwestycje z okresu PRL. Moim zdaniem
    wystarczy. Jeśli nie wystarczy, to ich problem.

  • 8. Data: 2011-02-18 13:25:13
    Temat: Re: Wsparcia przełamane [ZUS jako państwowa piramida finansowa]
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    " XXL" <d...@g...pl> pisze:
> [...]
    > Podatek ZUS-owski musimy płacić, żeby 9,3 miliona emerytów żyjących w Polsce
    > dostawało co miesiąc pieniądze, które sobie uczciwie wypracowali.

    Żeby otrzymywali świadczenie na które oni płacili a które wyszło na
    "piramidę finansową" utworzoną i *gwarantową przez państwo*?

    Bo tak też *można* nazwać system oparty na założeniu że ci co będą
    spłacani później płacą *bezpośrednio* na tych co są spłacani teraz.
    System mógł działać w oparciu o założenie o rosnącej populacji legalnie
    *zatrudnionych*, rosnących płacach i względnie krótkim czasie życia na
    emeryturze które zostało "nadwyrężone" choćby zmianami demogranicznymi i
    bezrobociem na poziomie 10%+.

    Na długą metę IMHO sensowne jest rozwiązanie z wymaganymi wpłatami na
    "państwową" emeryturę *minimalną* żeby emeryt nie miał szans zdechnąć
    jako bezdomny pod płotem i dużymi zachętami podatkowo-spadkowymi na
    osobiste fundusze emerytalno/rentowo/awaryjno-zdrowotnie/bezrobociowe
    jak los dowali wiekiem, trwałą utratą zdrowia, dużym zagrożeniem życia
    lub ciężką i długą utratą dochodów.

    --
    A. Filip : Twoje pieniądze + Twoje ryzyko = Twój zysk *albo* strata
    Pijani zwycięstwem popadają w nałóg.

  • 9. Data: 2011-02-18 13:43:12
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > Polsce
    > dostawało co miesiąc pieniądze, które sobie uczciwie wypracowali.

    Widocznie sobie nie wypracowali albo ktoś je ukradł, skoro musimy płacić na
    te niby uczciwie wypracowane pieniądze.
    To gdzi eone są, skoro trzeba w ich miejsce brać podatek?
    Dajmy se spokój z taka nowomową pachnąca socjalizmem.

  • 10. Data: 2011-02-18 14:08:49
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Widocznie sobie nie wypracowali albo ktoś je ukradł, skoro musimy płacić na
    te niby uczciwie wypracowane pieniądze.
    To gdzie one są, skoro trzeba w ich miejsce brać podatek?

    Nie żyłeś w PRL-u skoro nie wiesz co się stało ze składkami ówczesnych
    pracowników a obecnych emerytów ?
    Nie wiesz, że nie było wtedy żadnych możliwości inwestowania z tej prostej
    przyczyny, że w ówczesnej Polsce nie funkcjonował wolny rynek i nie działały
    prawa ekonomiczne ?
    Ale co może najważniejsze, PRL-owska złotówka nie była właściwie pieniądzem
    tylko bonem wymiany wewnętrznej i w wyniku hiperinflacji w 1989r. wieloletnie
    nawet oszczędności zdewaluowały się doszczętnie w krótkim czasie.