  • 1. Data: 2004-05-25 18:29:29
    Temat: Wspólne konto
    Od: "Hieronim" <h...@p...onet.pl>

    Poradźcie w jakim banku można założyć wspólne konto przez dwie osoby
    fizyczne dla którego to konta wszelkie czynności musiałyby być wykonywane
    przez tylko przy obecności obu właścicieli (np.wypłaty tylko obojgu razem).
    Byłem w BGŻ, PKO, B Śląski, BZWBK i w każdym z tych banków można założyć
    wspólne konto, ale każdy z właścicieli ma pełne prawa, łącznie z likwidacją
    konta. Dla osób prawnych takie konta zakładają. Z góry dziękuję za
    odpowiedź. Hieronim

  • 2. Data: 2004-05-26 09:02:38
    Temat: Re: Wspólne konto
    Od: Tashi <k...@p...WYTNIJTO.onet.pl>

    Chyba nie ma takiego konta - wynika to z tego, że każdy ze współposiadaczy
    jest traktowany jako właściciel a nie "pół-właściciel". Mimo wszystko ja
    zapytałbym w PeKaO SA - może tam się da na siłę ustanowić taką dyspozycję?
    T.

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/