  • 1. Data: 2011-12-06 06:26:22
    Temat: Wstaliscie juz? A BGŻ Optima dalej śpi... :P
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 2. Data: 2011-12-06 06:56:28
    Temat: Re: Wstaliscie juz? A BGŻ Optima dalej śpi... :P
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Bo ja wiem?
    Dziś mi się lokatka już odnowiła.
    Dlaczego twierdzisz że śpi?

    KJ

    --
    Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)
    ----------------
    Keyboard error press F1 continue

  • 3. Data: 2011-12-06 07:01:26
    Od: Mariusz Machnio <m...@g...com>

    On 6 Gru, 07:56, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
    > Bo ja wiem?
    > Dzi mi si lokatka ju odnowi a.
    > Dlaczego twierdzisz e pi?
    >
    > KJ
    >
    > --
    > Gdyby kto mia zb dny Toshiba G450 - to ch tnie przejm ;)
    > ----------------
    > Keyboard error press F1 continue

    Bo nie można założyć lokaty, wywala błąd na czerwono :)

  • 4. Data: 2011-12-06 07:39:52
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Bo nie można założyć lokaty, wywala błąd na czerwono :)

    Nie dosc, ze tworzenie lokaty jest czasochlonne/upierdliwe
    jak cholera (ciekawe czy ktos zalozyl ich >50? :),
    to od wczoraj nie udalo mi sie zalozyc ani jednej:

    Wystąpił błąd:
    KCERROR : The Tp could not be called correctly.
    Wybierz transakcję w lewym oknie

  • 5. Data: 2011-12-06 08:22:36
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2011-12-06 08:39, Q pisze:
    > Wystąpił błąd:
    > KCERROR : The Tp could not be called correctly.
    > Wybierz transakcję w lewym oknie

    U mnie tak samo. A infolinia zwraca sygnał zajętości :)

    --
    radar

  • 6. Data: 2011-12-06 08:24:02
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to od wczoraj nie udalo mi sie zalozyc ani jednej:
    >
    > Wystąpił błąd:
    > KCERROR : The Tp could not be called correctly.

    To od wczoraj standardowa odpowiedz na drugi kod z digigowna

  • 7. Data: 2011-12-06 08:48:09
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2011-12-06 09:22, radar pisze:

    A przed chwila poszło. Uff

    --
    radar

  • 8. Data: 2011-12-06 09:07:48
    Od: "L" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > To od wczoraj standardowa odpowiedz na drugi kod z digigowna

    U mnie bylo to samo ale przed chwila ruszyło

  • 9. Data: 2011-12-06 12:11:54
    Od: " Anna Kozłowska" <b...@g...pl>

    sqlwiel <j...@g...com> napisał(a):

    Witam,

    Dziękujemy za zaufanie i chęć oszczędzania z BGŻOptima. W tej chwili występuje
    bardzo duża aktywność Klientów na naszych stronach transakcyjnych, co może
    powodować wolniejsze działanie tych stron lub chwilowe ograniczenia w
    składaniu dyspozycji. Przepraszamy za te niedogodności. Pracujemy nad
    rozwiązaniem tej sytuacji.

    Jednocześnie potwierdzamy, że Państwa oszczędności cały czas dla Państwa pracują.

    Przypominamy, że informacje o godzinach wykonywania przelewów dostępne na
    stronie pod linkiem http://www.bgzoptima.pl/pomoc/default.aspx

    Pozdrawiam,
    Anna Kozłowska
    Zespół Prasowy BGŻOptima

  • 10. Data: 2011-12-06 13:45:03
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik " Anna Kozłowska" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dziękujemy za zaufanie i chęć oszczędzania z BGŻOptima. W tej chwili występuje
    > bardzo duża aktywność Klientów na naszych stronach transakcyjnych

    Czyli macie DOS-a ?
    choc bardziej bym sie sklanial ze klienci utarli Wam nosa ;)

    - dajcie wiecej reklam w TV :)