-
31. Data: 2005-04-17 20:18:19
Temat: Re: Wszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.
Od: "chrabcio" <S...@s...pl>
Użytkownik "Tomasz" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
news:d3u3cp$i1l$1@achot.icm.edu.pl...
> Sugeruję w ten sposób zaprotestować na sposób traktowania nas przez ten
> "Bank".
ahahaha :)
pamiętam jnak wszyscy uciekali do VW bank jak mbank wprowadzil przelewy po 1
zl :)
ahahahaha sie teraz usmiałem :)
MSPANC
PS: czekam na opłaty za konto w mbanku ...
--
chrabcio
-
32. Data: 2005-04-17 20:22:15
Temat: Re: Wszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.
Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
chrabcio <S...@s...pl> wrote:
> PS: czekam na opłaty za konto w mbanku ...
Heh. A ja sadze, ze nie wprowadza. Rezerwy by ich zabily ;)
--
Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRnews.pl
Banki, karty, konta oraz public relations.
Zadbaj o swoje pieniądze!
-
33. Data: 2005-04-17 20:23:11
Temat: Re: Wszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.
Od: Tomasz <t...@p...fm>
chrabcio wrote:
>
> Użytkownik "Tomasz" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
> news:d3u3cp$i1l$1@achot.icm.edu.pl...
>
>> Sugeruję w ten sposób zaprotestować na sposób traktowania nas przez ten
>> "Bank".
>
>
>
>
> ahahaha :)
>
>
> pamiętam jnak wszyscy uciekali do VW bank jak mbank wprowadzil przelewy
> po 1 zl :)
0.50 groszy?
>
> ahahahaha sie teraz usmiałem :)
>
> MSPANC
>
> PS: czekam na opłaty za konto w mbanku ...
Będą podobno - już przed chwilą ktoś podał o 2 zł od czerwca.
-
34. Data: 2005-04-17 20:42:26
Temat: Re: Wszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.
Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
In article <d3ua16$no2$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
>
> wniosek - chcesz jakosci - to musisz za nia zaplacic.
Ale w drugą stronę to już nie zawsze działa, prawda? Można płacić, a
otrzymać vwjakość.
Renata
-
35. Data: 2005-04-17 20:44:01
Temat: Re: Wszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.
Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
In article <d3uask$fhf$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
> Oczywiscie to teoria, a pewnie ktos sie na gorze wkurzyl i powiedzial,
> ze koniec doplacania do interesu, skoro mBank na +, Inteligo na +...
... to czas dorównać im jakością :>
Renata
-
36. Data: 2005-04-17 21:05:11
Temat: Re: Wszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.
Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>
"Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
message news:d3u7p3$9cv$1@news.onet.pl...
>
> Ja rozumiem oczywiscie, ze ktos nie lubi placic za uslug, ktore do tej
> pory mial za free. Zadnych oplat i wysokie oprocentowanie - mozna sie
> przyzwyczaic. Ale przeciez to byl ostatni taki bank, nie liczac moze
> Lukasa, ale tam tez sa jakies warunki graniczne.
>
e tam jak w mille tez mam za darmo i przelewy tez :D nie trzeba byc w vw
zeby bylo free :D
-
37. Data: 2005-04-17 21:11:24
Temat: Re: Wszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.
Od: "trainer" <t...@p...org>
Tomasz wrote:
> Ja akurat wymagam pewnego poziomu traktowania. Lubię wiedzieć co i jak.
> Nieważne czego to dotyczy, zawsze oczekuję konkretów a nie sprzecznych
> słownych opinii. Nie cierpię jak ktoś mną manipuluje.
> I to tyle.
imo to dopiero jak cie skasuja na 5 złotych to możesz zaczynać robić szum,
jak na razie to rozwiązują umowy niemal od ręki, pieniędzy za to nie biorą a
więc nie ma się o co przyczepić - może jest jakiś chaos w informacjach
przekazywanych przez różnych doradców na infoliniach, ale to jest w każdej
infolinii w każdym banku i w każdej sprawie - akurat teraz szukasz (na siłę)
paragrafu na VW to się czepiasz. Ja np. wysłałem faksem polecenie zamknięcia
rachunki i bardzo szybko się z tego wywiązali.
A co do wątku że trzeba mieć trochę godności itp. to nie wiem czy pamiętasz,
że do maja 2003 konto e-direct kosztowało 10zł/mies., potem wprowadzono
promocję za darmo (jeszcze jakieś nagrody były o ile pamiętam to wygrałem
jakieś etui na karty) ale nikt nie obiecywał, że do konca swiata i o jeden
dzien dluzej będzie tak pięknie i kolorowo - 0 za prowadzenie, 0 za przelew,
0 za bankomat
Toteż pewnego rodzaju brakiem godności wykazuje się ten, kto o tę darmochę
się wykłóca i robi szum na całą grupę - godność nakazuje w tej sytuacji
bowiem zachowac spokój, zrobić kalkulację opłacalności i w zależności od
wyniku analizy zostać lub wypowiedzieć umowę.
Dodatkowo, pisanie do UOKiK i NBP (brak jeszcze jakichś federacji
konsumentów, RPO :)) to można zaczynać, ale dopiero wtedy kiedy bank
pobierze opłatę, a potem jeszcze nie uzna reklamacji w tej sprawie - bo na
razie bank zachowuje się zgodnie z wszelkimi zasadami, chociaż pewnie
wykorzystują najtańszą siłę roboczą na infoliniach i te zgrywusy jeszcze się
nie zdążyli zorientować co mają mówić klientom
pozdro
trainer
-
38. Data: 2005-04-17 21:19:00
Temat: Re: Wszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.
Od: "taora" <t...@g...pl>
Użytkownik "trainer" <t...@p...org> napisał w wiadomości
news:4262cf5f$0$27733$f69f905@mamut2.aster.pl...
> A co do wątku że trzeba mieć trochę godności itp. to nie wiem czy
pamiętasz,
> że do maja 2003 konto e-direct kosztowało 10zł/mies., potem wprowadzono
> promocję za darmo (jeszcze jakieś nagrody były o ile pamiętam to wygrałem
> jakieś etui na karty) ale nikt nie obiecywał, że do konca swiata i o jeden
> dzien dluzej będzie tak pięknie i kolorowo - 0 za prowadzenie, 0 za
przelew,
> 0 za bankomat
> Toteż pewnego rodzaju brakiem godności wykazuje się ten, kto o tę darmochę
> się wykłóca i robi szum na całą grupę - godność nakazuje w tej sytuacji
> bowiem zachowac spokój, zrobić kalkulację opłacalności i w zależności od
> wyniku analizy zostać lub wypowiedzieć umowę.
o ile ja dobrze zrozumialam, to nie chodzi ani o oplate, ani o jej wysokosc,
ale sposob poinformowania o tym facie i na ile przed wprowadzana oplata...
a wtedy twoje w/w argumentu sa trafione jak kula w plot?
-
39. Data: 2005-04-17 21:28:04
Temat: Re: Wszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.
Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>
> imo to dopiero jak cie skasuja na 5 złotych to możesz zaczynać robić szum,
> jak na razie to rozwiązują umowy niemal od ręki, pieniędzy za to nie biorą
a
> więc nie ma się o co przyczepić - może jest jakiś chaos w informacjach
> przekazywanych przez różnych doradców na infoliniach, ale to jest w każdej
> infolinii w każdym banku i w każdej sprawie - akurat teraz szukasz (na
siłę)
> paragrafu na VW to się czepiasz. Ja np. wysłałem faksem polecenie
zamknięcia
> rachunki i bardzo szybko się z tego wywiązali.
A co z tokenem? Wysłałeś pocztą, czy po prostu schowałeś do szuflady?
> Dodatkowo, pisanie do UOKiK i NBP (brak jeszcze jakichś federacji
> konsumentów, RPO :)) to można zaczynać, ale dopiero wtedy kiedy bank
> pobierze opłatę, a potem jeszcze nie uzna reklamacji w tej sprawie - bo na
> razie bank zachowuje się zgodnie z wszelkimi zasadami, chociaż pewnie
> wykorzystują najtańszą siłę roboczą na infoliniach i te zgrywusy jeszcze
się
> nie zdążyli zorientować co mają mówić klientom
>
No z tym zachowywaniem się zgodnie z zasadami, to troche przesadziłeś.
Powiedzmy sobie szczerze, tajniaczą się z tymi opłatami, żeby naciąć jak
najwięcej klientów i tyle.Na pierwszej stronie ich www są jakieś pierdoły o
limicie kredytowym bez opłat i innych plus kredytach, a informację o
podwyższeniu opłat schowali, a takiego przycisku jak aktualności na
pierwszej stronie oczywiście nie ma.
Rozumiem, że wysłałeś fax, że rezygnuje, proszę przelać odsetki na podane
konto, proszę o potwierdzenie i cześć? Tak?
Pozdr.
MM
-
40. Data: 2005-04-17 21:49:35
Temat: Re: Wszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.
Od: Tomasz <t...@p...fm>
trainer wrote:
> Tomasz wrote:
>
>> Ja akurat wymagam pewnego poziomu traktowania. Lubię wiedzieć co i jak.
>> Nieważne czego to dotyczy, zawsze oczekuję konkretów a nie sprzecznych
>> słownych opinii. Nie cierpię jak ktoś mną manipuluje.
>> I to tyle.
>
>
> imo to dopiero jak cie skasuja na 5 złotych to możesz zaczynać robić
> szum, jak na razie to rozwiązują umowy niemal od ręki, pieniędzy za to
> nie biorą a więc nie ma się o co przyczepić - może jest jakiś chaos w
> informacjach przekazywanych przez różnych doradców na infoliniach, ale
> to jest w każdej infolinii w każdym banku i w każdej sprawie - akurat
> teraz szukasz (na siłę) paragrafu na VW to się czepiasz. Ja np. wysłałem
> faksem polecenie zamknięcia rachunki i bardzo szybko się z tego wywiązali.
>
Robią - nie robią.
Na razie mam wydruk z informacją o zmianach i kiepskie doświadczenia z
zachowaniem VW Banku.
Zakładam zatem a priori ich złą wolę.
> A co do wątku że trzeba mieć trochę godności itp. to nie wiem czy
> pamiętasz, że do maja 2003 konto e-direct kosztowało 10zł/mies.,
Nie pamiętam bo konto mam od grudnia 2003.
> Toteż pewnego rodzaju brakiem godności wykazuje się ten, kto o tę
> darmochę się wykłóca i robi szum na całą grupę - godność nakazuje w tej
> sytuacji bowiem zachowac spokój, zrobić kalkulację opłacalności i w
> zależności od wyniku analizy zostać lub wypowiedzieć umowę.
Forma wprowadzenia zmian i sprzeczne opinie udzielane prze infolinię
nazywam brakiem szacunku wobec klienta. Tak po prostu się nie robi. Dla
mnie świadczy to o lekceważeniu klientów.
A reszta zależy od każdego z nas.
Jeśli godzimy się być tak traktowani i pokornie to znosić to proszę
bardzo. Jeśli jednak nie akceptujemy takiego zachowania wobec nas to
rezygnujemy. W końcu świadczy to o naszej godności - szacunku wobec
samego siebie.
> Dodatkowo, pisanie do UOKiK i NBP (brak jeszcze jakichś federacji
> konsumentów, RPO :)) to można zaczynać, ale dopiero wtedy kiedy bank
> pobierze opłatę, a potem jeszcze nie uzna reklamacji w tej sprawie - bo
> na razie bank zachowuje się zgodnie z wszelkimi zasadami, chociaż pewnie
> wykorzystują najtańszą siłę roboczą na infoliniach i te zgrywusy jeszcze
> się nie zdążyli zorientować co mają mówić klientom
Nie masz racji.
Jako obywatel masz prawo informować o wszelkich zachowaniach, które
Twoim zdaniem mogą stanowić naruszenie prawa.
Forma rozesłania informacji dot. zmian na około dwa tygodnie przed ich
wprowadzeniem budzi moje wątpliwości, a jeśli to połączymy ze
sprzecznymi opiniami infolinii (przeglądnij posty) to moim zdaniem
istnieje podejrzenie, iż dąży się do stanu aby nie wszyscy klienci
zostali poinformowani na czas i tym sami mogą zostać obciążeni daną opłatą.
Przypomnij sobie próby wprowadzenia zmian opłat przez TPSA -
nieuzasadniona podwyżka - klienci interweniowali przed zmianami i nie
zostały one wprowadzone.
Zawsze lepiej zapobiegać niż walczyć ze skutkami.
Tomek