  • 1. Data: 2009-10-30 08:43:02
    Temat: Wszystko przez M. Kaminskiego
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    Chorzy na AMD, czyli tzw. zwyrodnienie plamki, muszą zostać poddani
    natychmiastowemu leczeniu. Jeśli będą czekać - w ciągu dwóch tygodni
    mogą stracić wzrok.

    Tymczasem szpital okulistyczny w Witkowiczach nie ma już pieniędzy na
    ich leczenie. - Alarmowaliśmy wielokrotnie NFZ, ale bez efektu. Co ja
    mam tym ludziom powiedzieć? Że muszą oślepnąć, bo NFZ ma pilniejsze
    wydatki!? - dyrektor Ilona Pawlicka jest bliska załamania
    ---Koniec---
    (PAP)

    Wszystko przez tego pisiora M. Kamińskiego, bo , gdyby M. Kamiński nie
    zrobił z powodów politycznych przedwyborczej kampanii z posłanką Sawicką
    w roli głównej, to szpital w Witkowicach byłby już po ukręceniu lodów i
    w ogóle by tych przybłędów bez pieniędzy nie wpuścił do środka - a tak,
    to tylko kłopot.

  • 2. Data: 2009-10-30 10:33:55
    Temat: Re: Wszystko przez M. Kaminskiego
    Od: "poniek" <p...@o...eu>

    Pisiorku wypisuj te swoje "mądrości" w Rzepie albo w Gościu Niedzielnym. Tam
    znajdziesz prawdziwych czytelników.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-11-01 00:30:25
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "poniek" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    | Pisiorku wypisuj te swoje "mądrości" w Rzepie albo w Gościu Niedzielnym. Tam
    | znajdziesz prawdziwych czytelników.

    zacznij mysleć !
    Barbara

  • 4. Data: 2009-11-02 03:46:52
    Od: "vanbasten" <v...@g...pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > w roli głównej, to szpital w Witkowicach byłby już po ukręceniu lodów i
    > w ogóle by tych przybłędów bez pieniędzy nie wpuścił do środka - a tak,

    a powiedz mi jaka ty dysponujesz wiedza na temat priorytetow wydatkowania
    publicznych pieniedzy a tzw narodowego funduszu zdrowia... prowadze zaklad
    opieki zdrowotnej... no przecie opieka panstwowa wiec sie kazdemu nalezy jak
    psu micha... trzeba tylko wyrywac z gardla komu sie da... czemu do diaska ta
    krowa nfz daje sie doic innym a nie mnie... wiec wale na wiec poparcia... i
    wywalam trzewikiem prosto w twarz jak mu tam... rudego... troche kurzu w
    prasie i na pl.biznes .wgpw zawsze moge liczyc na imc olszewskiego... jak w
    kolejce nie przesuna...

    niemozliwe???

    pzdr