  • 1. Data: 2009-01-19 20:38:30
    Temat: Wybieramy najgorszy bank...
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    614&v=2&s=0

    Zdecydowanie prowadzą PKO BP, Polbank i Pekao SA. Zgodzilibyście się z
    tymi typami, czy może macie swoje własne ?

  • 2. Data: 2009-01-19 20:50:03
    Temat: Re: Wybieramy najgorszy bank...
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    szczurwa napisał(a):
    > http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=383&w=73355
    614&v=2&s=0

    > Zdecydowanie prowadzą PKO BP, Polbank i Pekao SA. Zgodzilibyście się z
    > tymi typami, czy może macie swoje własne ?

    Przeczytałem tylko jeden wpis o PKOBP... zacytuję fragment:

    1. Kuleje internetowa obsługa kont. Błędnie wciśnięty klawisz
    CapsLock przy logowaniu permanentnie blokuje dostęp do konta. Trzeba
    dzwonić na helpdesk, żeby zweryfikowali twoje dane osobowe i
    wszystko poodkręcali (o ile akurat ktoś odbierze). I tak za każdym
    razem, gdy podczas logowania nie zauważyłeś wciśniętego CapsLocka.

    hmmm no tak... więcej nie mam ochoty już czytać

    PG

  • 3. Data: 2009-01-19 20:51:17
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    Zdecydowanie prowadzą PKO BP, Polbank i Pekao SA. Zgodzilibyście się z
    tymi typami, czy może macie swoje własne ?

    Co do dwóch ostatnich to nie wiem, nie miałem bliższej styczności, ale
    umieszczenie wśród nich PKO BP wydaje mi się pomyłką.

    marekz

  • 4. Data: 2009-01-19 21:00:34
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 19 Sty, 21:50, Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:

    > hmmm no tak... więcej nie mam ochoty już czytać
    >
    > PG

    No cóż, te posty piszą zwykli klienci, a nie hobbyści i
    profesjonaliści. Osobiście przeczytałem wszystkie posty. Czasem taka
    lektura potrafi uświadomić człowiekowi, bądź przypomnieć, w jakim
    kraju zyje.

  • 5. Data: 2009-01-19 21:04:00
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Co do dwóch ostatnich to nie wiem, nie miałem bliższej styczności, ale
    > umieszczenie wśród nich PKO BP wydaje mi się pomyłką.

    Bylam klientką PKO BP i PKO SA zrezygnowałam z tych banków, w PKO BP ciągłe
    kolejki w oddziale jak i do bankomatu,PKO SA może trochę lepiej, no i
    beznadziejne oprocentowanie kont ROR. Nie wiem jak jest teraz,ponieważ już
    od kilku lat nie jestem ich klientką, ale myślę że nadal są beznadziejni.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 6. Data: 2009-01-19 21:14:18
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Polbank na liście to zdecydowanie nie jest pomyłka ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2009-01-19 21:23:07
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-01-19, Grażyna.Ł <l...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > od kilku lat nie jestem ich klientką, ale myślę że nadal są beznadziejni.

    Z PKO BP to się pożegnałem dawno temu, to był mój 'pierwszy' bank i w
    ogóle, generalnie, jakieś pierwsze jeszcze-nie-studenckie pieniądze tam
    lądowały, zlecałem przelew może raz na pół roku i miałem płaską VE.
    Uciekłem gdy tylko mBank się otworzył. Pan w pkobp sugerował abym
    został, dla studenta to była tylko złotówka miesięcznie za ROR (ePKOBP
    kosztowało wtedy coś około 9 pln /m-c normalnie studenckie chyba ze 3
    pln).
    Kolejki, brak sensownej obsługi, ciągle ktoś z jakimiś pretensjami do
    pana-w-okienku i w ogóle bród, syf i malaria. Jako że dość długo byli
    jedynym bankiem w centrum handlowym to mieli godziny otwarcia jakoś 9-22
    plus weekend 10-18, ludzie z utargiem przychodzili i tyle.
    Od postawienia wpłatomatu mBanku i konkurencyjnych okienek bankowych
    jakoś z 4 osób tam 'obsługujących' została jedna, a firmy utarg wolą do
    dowolnej konkurencji wpłacać, choćby na Pocztę.
    Wypełniają pewną lukę dla osób starszych przywiązanych do 'PKO' i
    Państwowego banku, ale jeśli miałbym wybierać między np BS i PKOBP to wolę
    już dowolny Spółdzielczy, chętniejsi są do zrobienia czegokolwiek, w
    PKOBP jakoś tak, nic nie ma, nikt nic nie wie i proszę nie zawracać 4
    liter.

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 8. Data: 2009-01-19 21:35:58
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "szczurwa"
    h.googlegroups.com
    614&v=2&s=0

    [ciach]

    IMHO pytanie zbyt ogólne. Może najpierw należało by wyjść od tego czego
    my/jednostka oczekuje od danego banku. Z jakiej perspektywy mam oceniać dany
    bank aby powiedzieć czy jest on najlepszy?
    Prostota pytania paradoksalnie sprawia, że odpowiedź na nie jest problemem -
    przynajmniej dla mnie.
    Mogę napisać, że najgorszym bankiem jest mBank bo ma oprocentowanie
    depozytów na niskim poziomie w stosunku do konkurencji. Ale jego system
    internetowy, darmowe przelewy, darmowa karta i duża sieć bezprowizyjnych
    bankomatów sprawia, że jest to dla mnie najlepszy bank. I koło się nam
    zamyka.

    Proszę sprecyzować pytanie i będziemy sobie dyskutowali i wybierali
    najgorsze banki :)

    PS. Może jakąś kategoryzację zrobić? - najgorszy bank pod względem
    depozytów, przejrzystości systemu transakcyjnego, podejścia do klienta,
    oferty produktowej itp. :)

  • 9. Data: 2009-01-19 21:52:29
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > Polbank na liście to zdecydowanie nie jest pomyłka ;-(

    Tak się jeszcze zastanawiam po co z nich korzystasz ? Podgląd online
    porażka, produkty jakoś nie są rewelacyjne (czy 1% na lokacie warte jest
    zszarganych nerwów?). Ostatnio koleżanka w pracy do nich dzwoniła, chyba
    godzinę czekała na połączenie :)

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2009-01-19 22:21:59
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    RobertS pisze:
    > Polbank na liście to zdecydowanie nie jest pomyłka ;-(
    Pod względem obsługi internetowej i backoffice'u pewnie tak, ale ofertę
    mają całkiem ciekawą...