  • 21. Data: 2009-01-20 16:24:04
    Temat: Re: Wybieramy najgorszy bank...
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gl4sl0$2tnk$1@opal.icpnet.pl, *RobertS* wrote:

    > Posiadacz Karty Kredytowej Polbank-Era będzie otrzymywał na podany
    > Bankowi numer telefonu w sieci telekomunikacyjnej, której operatorem
    > jest PTC, powiadomienia w postaci krótkich wiadomości
    > tekstowych SMS o każdej Transakcji niezwłocznie po jej dokonaniu, z
    > zastrzeżeniem zdania następnego. Bank wprowadzi funkcjonalność,
    > o której mowa w zdaniu poprzednim, najpóźniej z dniem 31 grudnia 2008
    > r., o czym poinformuje Posiadaczy Kart Kredytowych
    > Polbank-Era w formie komunikatu dostępnego na stronie internetowej
    > Banku: www.polbankefg.pl.
    >

    > ww. ficzer oczywiście nie działa ;-(

    A mi dziala.
    Tzn ja tego telefonu rzadko uzywam, ale jak ktoregos dnia wlozylem karte do
    aparatu to przyszly 2 czy 3 smsy z transakcjami z kilku ostatnich dni.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 22. Data: 2009-01-20 19:32:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A mi dziala.
    > Tzn ja tego telefonu rzadko uzywam, ale jak ktoregos dnia wlozylem karte
    > do aparatu to przyszly 2 czy 3 smsy z transakcjami z kilku ostatnich dni.

    a mnie nie...zestawienia nie przychodzą, bank olewa reklamacje ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 23. Data: 2009-01-20 19:36:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > mam kartę kredytową (konta też, ale tylko dla zabawy), karta jest fajna
    > oferuje dobre przeliczniki i cash back 1%, tylko co z tego jak bank nie
    > przesyła zestawienia transakcji, w necie widać tylko ogólną kwotę i datę
    > spłaty, na infolinię można się tylko cudem dodzwonić, reklamacji nie
    > rozpatrują...

    Te przeliczniki warte są straconych nerwów ? Aż tyle kupujesz w walutach
    obcych ?

    A 1% zwrotu ? Inni też to mają.

    --
    Mithos

  • 24. Data: 2009-01-20 19:41:37
    Od: "Piotrek \"Alchemik\"" <k...@t...pl.spam.won>

    RobertS wrote:

    > są, ale bank ich nie wysyła, nie reaguje też na reklamacje...;-(
    >
    > porażka na maksa!

    Mi jak na razie rozpatrzyli wszystkie jakie zglaszalem.

    Piotrek

  • 25. Data: 2009-01-20 19:45:43
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > Co do dwóch ostatnich to nie wiem, nie miałem bliższej styczności, ale
    > umieszczenie wśród nich PKO BP wydaje mi się pomyłką.
    To chyba nie masz konta w tym banku - obsluga w oddziale - TRAGEDIA.

    K.

  • 26. Data: 2009-01-20 20:56:19
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 20 Sty, 20:45, "Krzysztof" <o...@w...pl> wrote:

    > To chyba nie masz konta w tym banku - obsluga w oddziale - TRAGEDIA.
    >
    > K.

    Chyba da się przez net ?

  • 27. Data: 2009-01-21 07:46:23
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    RobertS pisze:

    > są, ale bank ich nie wysyła, nie reaguje też na reklamacje...;-(
    >
    > porażka na maksa!

    Kiedyś w odpowiedzi na moją reklamację zmienili progi oprocentowania
    kredytu bezpiecznego :-)

  • 28. Data: 2009-01-21 07:50:44
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 19 Sty, 21:38, szczurwa <s...@g...com> wrote:
    > http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=383&w=73355
    614&v=2&s=0

    > Zdecydowanie prowadzą PKO BP, Polbank i Pekao SA. Zgodzilibyście się z
    > tymi typami, czy może macie swoje własne ?

    Moja trójka :
    PEKAO SA
    BZ WBK
    ING (Śląski)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 29. Data: 2009-01-21 09:22:04
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To chyba nie masz konta w tym banku - obsluga w oddziale - TRAGEDIA.

    Miałem w tym banku rachunek, nazywał się bodajże superkonto. Potem miałem w
    tym banku jakieś inne konto, z tokenem, w oddziale elektronicznym w
    Bydgoszczy. Miałem też kredyt (na dzisiejsze pieniądze na około 50k)
    wyłącznie na podstawie obrotów na rachunku, bez żadnych świstków
    dochodowych. I miałem kartę obciążeniową. I tak, załatwiałem w tym banku
    kilka reklamacji. Naprawdę nie narzekałem na obsługę (Kraków).

    To że bank musi ciagnąć za sobą bagaż 80-letnich emerytów nie musi od razu
    oznaczać, że bank jako taki jest beznadziejny. Ja przynajmniej takiego
    wrażenia nie odniosłem.

    marekz

  • 30. Data: 2009-01-21 09:43:44
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Sty, 08:26, RobertS <b...@x...pl> wrote:

> [...]
    > przesyła zestawienia transakcji, w necie widać tylko ogólną kwotę i datę
    > spłaty, na infolinię można się tylko cudem dodzwonić, reklamacji nie

    Ja mam inna ich KK i zestawienia docieraja sporo przed terminem
    splaty.
    Jakis pech z ta KK-Era?