  • 41. Data: 2009-01-22 20:22:33
    Temat: Re: Wybieramy najgorszy bank...
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Jeżeli znalazł byś kilka chwil i mógł napisać coś więcej w tym temacie,
    > będę
    > bardzo wdzięczny.

    Oferta Getina według mnie zła nie jest, ale obsługa rzeczywiście koszmarna.
    Najczęściej nie wiedzą co sami oferują. Do tego pracownicy totalnie
    niekompetentni popełniający prozaiczne błędy, przez co często trzeba tam
    biegać z duperelami. Same procedury z sufitu i zwykle sam bank ich nie
    przestrzega. Generalnie burdel na kółkach, ale jeśli ktoś ma duuuuużo
    cierpliwości, jeszcze więcej zaciętości to ujdzie w tłoku.

  • 42. Data: 2009-01-22 20:32:28
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Allior ? :) Aż tak dużo wydajesz, że się to opłaca ?

    ale tam musiałbym zanosić zaświadczenia itp...w Polbanku dali mi kartę
    bez niczego, poza tym to karta "na podpis" (bez czipa), od dawna takiej
    nie miałem (pomijam kk Citi, która służy tylko do przelewów)

    > Czy to ubezpieczenie jest cokolwiek warte ?

    pewnie nie - wykazał to Olgierd, wychodzi na to, że ja kopnę w kalendarz
    to bank zgarnie kasę i tym pokryje zadłużenie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 43. Data: 2009-01-22 20:38:27
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Allior ? :) Aż tak dużo wydajesz, że się to opłaca ?

    poza tym w Aliorze musiałbym wydać 10kzł rocznie co może ale nie musi mi
    się udać, w Polbanku wystarczy zrobić 36 transakcji rocznie i spokój z
    opłatami ;-)

    gdyby Alior wydawał kk na zasadzie zamiany to od razu bym się tam udał,
    ale z tego co czytałem ww. wydaje karty raczej niechętnie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 44. Data: 2009-01-23 05:03:06
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > ale tam musiałbym zanosić zaświadczenia itp...w Polbanku dali mi kartę bez
    > niczego, poza tym to karta "na podpis" (bez czipa), od dawna takiej nie
    > miałem (pomijam kk Citi, która służy tylko do przelewów)

    Do pewnej kwoty (10 tys.?) z przeniesienia Alior miał dawać za darmo. Ale
    jak jest z tym zwrotem 1% to nie wiem. Dają już? Bo na początku było tak,
    jak z przelewami - niby są, a nikt nie mógł robić.

  • 45. Data: 2009-01-23 07:47:25
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 22 Jan 2009 20:45:45 +0100, Mithos napisał(a):

    > Allior ? Aż tak dużo wydajesz, że się to opłaca ?

    W sumie wychodzi lepiej, niż trzymanie tej samej kwoty na jakimś eMax+.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 46. Data: 2009-01-23 07:48:29
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 22 Jan 2009 21:32:28 +0100, RobertS napisał(a):

    > pewnie nie - wykazał to Olgierd, wychodzi na to, że ja kopnę w kalendarz
    > to bank zgarnie kasę i tym pokryje zadłużenie

    Czyli jednak tak ;-) bo zawsze rodzina może spać spokojnie.
    Aczkolwiek może też być tak, że bank weźmie tylko różnicę między sumą
    ubezpieczenia a sumą zadłużenia na karcie.
    Ktoś musiałby przetestować ;-) Kogo wybieramy na ochotnika? ;-)

  • 47. Data: 2009-01-23 11:58:37
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Szymon" news:glaki6$rpu$1@news.dialog.net.pl

> [...]
    > przestrzega. Generalnie burdel na kółkach, ale jeśli ktoś ma duuuuużo
    > cierpliwości, jeszcze więcej zaciętości to ujdzie w tłoku.

    Czyli dla mnie jako osoby wprawionej z totalną niekompetencją pracowników
    mBanku (chyba, że jestem takim "szczęściarzem", że tylko na takich trafiałem
    he he he) przesiadka do getinu okazała się tylko zmianą barw :) IMO jakoś mi
    lepiej w zielono - białym niż w kwiatku :)

  • 48. Data: 2009-01-23 23:13:03
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Olgierd pisze:
    > W sumie wychodzi lepiej, niż trzymanie tej samej kwoty na jakimś eMax+.

    Jak dla mnie są to wydatki na tyle symboliczne, że raczej mi się to nie
    opłaca. Natomiast za punkty z karty z Citi BP wziąłem już : plecak,
    torbe, dwie patelnie Tefala :) To jest czysty zysk za nic.

    --
    Mithos

  • 49. Data: 2009-01-23 23:34:49
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Sty, 08:48, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    Kogo wybieramy na ochotnika? ;-)

    Naszych drogich Posłów i Senatorów...;-)

  • 50. Data: 2009-01-24 13:23:16
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gl4s11$2t91$1@opal.icpnet.pl, *RobertS* wrote:

    > są, ale bank ich nie wysyła, nie reaguje też na reklamacje...;-(
    >
    > porażka na maksa!

    Odszczekuje - wyciag ze stycznia dostalem :)
    Calkiem ladny i juz mily napis sie pojawil ze bank nie pobierze ode mnie
    oplaty rocznej!

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."