  • 11. Data: 2009-12-30 13:48:37
    Temat: Re: Wybór najkorzystniejszej lokaty
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    <e...@p...onet.pl> news:7754.00000314.4b3b400b@newsgate.onet.pl

> [...]
    > paradoksalnie przy większym w kładzie nie ma większego ale niższe
    oprocentowanie.
    > Oprocentowanie produktów z podatkiem Belki to wartość brutto i musisz
    odjąć od
    > odsetek 19% podatku.
    > Więc jeżeli jakiś bank Ci da Ci np 7% na 6m wartość wkładu 50 000 zł to
    > dostaniesz 0,35 x 50000 = 1750 zł - 19 % = 1417,5 więc tak naprawdę masz
    > oprocentowanie 5,67%.
    > W produktach bez Belkowych procentowanie jest Dokładnie takie jak się
    podaje
    > czyli np Polbank 6,5% > 7% brutto(netto 5,67%)

    Ćpałeś coś?

  • 12. Data: 2009-12-30 13:49:51
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "xbartx" news:hhfg2k$9mt$8@inews.gazeta.pl

    > No właśnie. A taka matematyka to przydaje się dosłownie wszędzie, no ale
    > podobno gonimy zachód, więc po co nam matematyka ;)

    No ba... IMHO im dalej brnąłem na zachód tym bardziej utwierdzałem się w
    przekonaniu, że to na wschodzie jest cywilizacja :)

  • 13. Data: 2009-12-30 15:35:13
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ćpałeś coś?

    A co niby napisał nie tak (pomijając losowe rozmieszczenie wielkich liter
    oraz interpunkcję/ortografię oraz brak jednego zera w jednym miejscu nie
    psujący jasności toku rozumowania)? :)

  • 14. Data: 2009-12-30 15:58:47
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MarekZ" news:hhfruq$knj$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > A co niby napisał nie tak (pomijając losowe rozmieszczenie wielkich liter
    > oraz interpunkcję/ortografię oraz brak jednego zera w jednym miejscu nie
    > psujący jasności toku rozumowania)? :)

    Mea Culpa. To nie miało iść na tą grupę. KONIEC Z WINEM na dziś! :)

  • 15. Data: 2009-12-30 17:34:32
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 30 Gru, 16:35, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości grup

    > A co niby napisał nie tak/.../
    Cyt. "Więc jeżeli jakiś bank Ci da Ci np 7% na 6m wartość wkładu 50
    000 zł to dostaniesz 0,35 x 50000 (...)"
    Jak dla mnie to przecinek nie w tą stronę co trzeba.

  • 16. Data: 2009-12-30 17:58:04
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Clegan"
    m.googlegroups.com

    [ciach]

    Jeszcze raz powtarzam, że nie mam z tym tematem nic wspólnego :) Musiałem
    się znieczulić bo moja pani w sylwka siedzi w pracy i mój wpis zamiast na
    inną grupę trafił tutaj :(

    :(

  • 17. Data: 2009-12-31 02:16:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Valdi" hhfo5i$ncq$...@n...interia.pl

    > Ćpałeś coś?

    A co? [dlaczego pytasz?] Szukasz kumpli do ćpamnia?
    Ja ćpałem. Zaraz ćpnę ;) raz jeszcze... Ćpam Easyhalery. ;)
    Po Diffumaxie trzęsą się łapki, niemal jak u JPII.
    Ćpam, aby przyzwyczaić organizm -- ponoć po
    iluśtam dawkach mięśnie mają nie telepać się... : )

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2009-12-31 02:18:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Clegan" 1...@j...goo
    glegroups.com

    : Cyt. "Więc jeżeli jakiś bank Ci da Ci np 7% na 6m wartość wkładu 50
    : 000 zł to dostaniesz 0,35 x 50000 (...)"
    : Jak dla mnie to przecinek nie w tą stronę co trzeba.

    Nie jest źle -- poszedł na skróty. Wynik ostateczny poprawny. :)
    7% na rok to nie 0.35 na pół roku, ale 0.035 na pół roku.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 19. Data: 2009-12-31 02:30:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil "Jońca"" 8...@a...kjonca

    > dywersyfikację (trudne słowo)

    Z tym trudnym słowem to trzeba się zastanowić nad tym,
    co jest mniej pewne -- banki czy ,,ja''. ;) Z niejakim
    optymizmem czytam o tym, że ZUS łata dziurę inną dziurą... ;)
    No i zastanawiam się czasami nad tym, kto szybciej padnie -- ja czy to @#@$#$@
    państwo? ;)

    Ostatnio mam nieźle w plecy -- nawet za mleko płacę o 20 groszy więcej,
    to znaczy suwalskie po 1.68 a zambrowskie po 1.69 za litr... Co tydzień
    kupuję dwa kartony (24 litry) i starcza... ;) Nawet oddaję/sprzedaję
    trochę rodzicom... Jabłka mam pod nosem po złotówce twarde i smaczne...

    Ale ponoć jedzenie drożeje...
    A widoki na dobre życie coraz gorsze. :)
    Energia drożeje...
    Słowem -- życie warte coraz więcej. ;)

    -=-

    Zanim padnie państwo, rządzący zmniejszą dotacje dla
    ,,Kościoła'' a to dla mnie oznacza łatwiejsze życie. :)
    Oby słowa ,,każda złotówka przeznaczona na Radio Maryja
    szkodzi Polsce'' stały się mottem przewodnim w tym kraju. :)

    --