  • 1. Data: 2002-09-01 09:46:04
    Temat: Wyciąg z mBanku
    Od: "uncas" <c...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam konto w inteligo i na koniec miesiąca dostaje na skrzynke e-mail
    wyciąg operacji z całego miesiąca (bardzo fajna sprawa). Czy w mBanku tez
    tak jest?
    Akurat bardzo potrzebne mi są wydruki miesięcznych zestawień operacji,
    a zastanawiam się nad otwarciem konta w mBanku (firmowego).

    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2002-09-01 09:58:51
    Temat: Re: Wyciąg z mBanku
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@w...poznan.pl>

    uncas napisał(a):

    > Mam konto w inteligo i na koniec miesiąca dostaje na skrzynke e-mail
    > wyciąg operacji z całego miesiąca (bardzo fajna sprawa). Czy w mBanku tez
    > tak jest?

    Nie ma. Właśnie tej rzeczy mi najbardziej brakuje w mBanku.
    --
    kocurek

  • 3. Data: 2002-09-01 10:58:01
    Od: "Marek J" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "uncas" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Akurat bardzo potrzebne mi są wydruki miesięcznych zestawień operacji,
    > a zastanawiam się nad otwarciem konta w mBanku (firmowego).

    Kiedyś mówiono że ładne wyciągi i potwierdzenia operacji w formacie pdf będą
    dostępne w systemie transakcyjnym na jesieni. Mailem chyba nie będzie.

    --
    Marek
    /- Ekonomia Gnomów Gaciowych:

  • 4. Data: 2002-09-02 11:04:55
    Od: "uncas" <c...@p...onet.pl>

    Marek J wrote:
    > Kiedyś mówiono że ładne wyciągi i potwierdzenia operacji w formacie
    > pdf będą dostępne w systemie transakcyjnym na jesieni. Mailem chyba
    > nie będzie.

    hmm, czyli wogóle nie ma możliwości łatwego i przejrzystego wydruku historii
    operacji za dany miesiąc?
    Rozumiem, że jest jedynie możliwość wydruku szczegułów każdej operacji
    osobno?

    --
    < pozdrawiam uncas

  • 5. Data: 2002-09-17 12:32:36
    Od: Michal <r...@p...onet.pl>

    "uncas" <c...@p...onet.pl> wrote in

    > hmm, czyli wogóle nie ma mozliwości latwego i przejrzystego wydruku
    > historii operacji za dany miesiąc?
    > Rozumiem, ze jest jedynie mozliwośc wydruku szczegulów kazdej operacji
    > osobno?
    >
    > --
    > < pozdrawiam uncas

    Ja napisalem sobie maly programik, ktory ladnie wyswietla wszystkie
    operacje z danego okresu i pozniej mozna sobie je wydrukowac. Jesli ktos
    bylby zainteresowany, to prosze o kontakt mailowy.

    Pozdrawiam,
    michal

  • 6. Data: 2002-09-17 12:38:48
    Od: "michal" <v...@w...pl>

    ystkie
    > operacje z danego okresu i pozniej mozna sobie je wydrukowac. Jesli ktos
    > bylby zainteresowany, to prosze o kontakt mailowy.

    A w wolnej chwili rozsyla LOGIN i haslo do swojego tworcy :-)))
    .
    .
    .
    .