  • 1. Data: 2008-04-03 06:12:29
    Temat: Wyciągi online KK Citi - ktoś dostaje?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Już trzeci z kolei wyciąg do mnie nie dotarł (kartę mam od 3 miesięcy, więc
    po prostu żaden nie dotarł ;) - tzn. nie otrzymałem żadnego maila. Sam muszę
    się logować do interfejsu citi i pobierać wyciąg karty...

    Myślałem że to kwestia filtrów antyspamowych - ale nie, na serwerze na
    którym ma przyjść mail inne osoby otrzymują wyciągi z citibanku. Zresztą,
    gdyby nie przyszło to jest jeszcze podane konto alternatywne na innym
    serwerze - tam też oczywiście cisza.

    Tak mnie tknęło, że może to kwestia tego że zaznaczyłem opcję "załącz wyciąg
    do maila informującego o jego wygenerowaniu" czy jakoś tak. Na razie
    wyłączyłem to i zobaczymy za miesiąc...

    Oczywiście w citiphone zgłaszałem problem miesiąc temu, jak widać nic nie
    pomogło :)

    Czy ktoś otrzymuje maile z załączonym PDFem? Może po prostu ich system się
    wywala gdy próbuje to wysłać... :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 2. Data: 2008-04-03 06:32:37
    Temat: Re: Wyciągi online KK Citi - ktoś dostaje?
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał(a):

    > Czy ktoś otrzymuje maile z załączonym PDFem? Może po prostu ich system się
    > wywala gdy próbuje to wysłać... :)
    >
    > Pozdrawiam,

    ja dostaje

  • 3. Data: 2008-04-03 07:08:20
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Seba pisze:

    > ja dostaje

    Ja również.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 4. Data: 2008-04-03 07:35:59
    Od: Czoczok <s...@s...pl>

    On 3 Kwi, 08:12, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
> [...]
    > wyłączyłem to i zobaczymy za miesiąc...
    > Przy wyborze rakiety tenisowej należy wziąć pod uwagę wiek użytkownika, płeć oraz
    sposób gry.
    Dawniej preferowano raczej cięższe rakiety, ostatnie
    2-3 lata to tendencja ultra lekka przede wszystkim dzięki nowym
    tworzywom. Generalnie jeśli chodzi o rakiety tenisowe dla dorosłych to
    zaczyna się od 230g ( raczej kobiece ):

    http://sporthit.pl/n-rage-p-82783.html

    a kończy na 300-330g - to ciężkie rakiety tenisowe dla bardzo silnych
    zawodników:

    http://sporthit.pl/k-six-one-tour-90-08-p-83175.html

    Waga ma wpływ na operatywność rakiety a także na
    prędkość, do jakiej gracz jest w stanie ja rozpędzić, czyli siłę
    uderzenia.

    Dalej należy wziąć pod uwagę wielkość główki rakiety tenisowej. Te
    zaczynają się od 90-100:

    http://sporthit.pl/k-six-one-tour-90-08-p-83175.html

    http://sporthit.pl/n-tourtwo-95-p-82785.html

    do 110-122:
    http://<br /> http://sporthit.pl/ro...r-p-82767.html

    Im większa tym łatwiej trafić w piłkę i powiększa się tzw. "sweet
    spot", ale przy
    uderzeniu w okolicach ramy ( nie centryczne ) trudniej rakietę
    utrzymać w
    dłoni.
    Grubość ramy - przyjęło się uznawać, że im rama grubsza tym rakieta
    bardziej amatorska i zapewniająca większy komfort gry, oraz tzw.
    odejście, czyli szybkość piłki po uderzeniu, co niestety ujemnie
    wpływa na kontrolę uderzenia.
    Grubość rączki - stary i sprawdzony sposób to po objęciu dłonią raczki
    miedzy palcami a nasadą dłoni ma być rezerwa na szerokość palca
    wskazującego
    drugiej dłoni.
    Pozostaje kwestia materiału, z jakiego zrobione są rakiety. Zwykle
    jest
    to mix tworzyw sztucznych na czele z grafitem w najróżniejszych
    konfiguracjach i
    proporcjach. Oto przykładowe technologie zastosowane przez firmę
    Wilson:

    Specjalnie utwardzane aluminiowe, co czyni je 20% sztywniejszymi i
    wytrzymalszymi oraz generuje 17% więcej mocy przy trafieniach
    niecentrycznych niż w przypadku tradycyjnych rakiet. W znaczny sposób
    poprawia to jakość gry.

    http://sporthit.pl/roger-federer-p-82767.html

    Wzmacniając molekularną strukturę ramy rakiety tenisowej poprzez
    wypełnienie nanocząsteczkami powstałe przestrzenie naukowcy
    udoskonalili rakiety nadając im unikalne właściwości, które znacznie
    poprawiają właściwości rakiety podczas gry. Po wielu testach
    stwierdzono że rakiety takie są 2 razy wytrzymalsze, 2 razy
    stabilniejsze i generują 22% więcej mocy niż tradycyjne rakiety.

    http://sporthit.pl/power-silver-p-82779.html

  • 5. Data: 2008-04-03 08:34:37
    Od: "koala" <k...@p...fm>

    Jacek Osiecki wrote:
> [...]
    > miesięcy, więc po prostu żaden nie dotarł ;) - tzn. nie otrzymałem
    > żadnego maila. Sam muszę się logować do interfejsu citi i pobierać

    Nie jesteś sam...u mnie w tym względzie loteria - raz jest raz nie
    ma...tłumaczą się że ich system dostaje komunikat
    o błędzie kiedy wysyłają...ciekawe czemu więc inne maile
    docierają...ostatnio dałem im nawet inny mail na innej domenie
    jak na razie nie pomogło.

    Pozdr,
    Koala

  • 6. Data: 2008-04-03 08:54:29
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Jacku!

    W czwartek, 3 kwietnia 2008, o godz. 08:12:29, napisałeś na temat: "Wyciągi
    online KK Citi - ktoś dostaje?"
    Jacek Osiecki j...@c...pl, news:slrnfv8tad.ocu.joshua@tau.ceti.pl

    > Już trzeci z kolei wyciąg do mnie nie dotarł (kartę mam od 3 miesięcy,

    Podobnie jak ja :)

    > więc
    > po prostu żaden nie dotarł ;) - tzn. nie otrzymałem żadnego maila. Sam muszę
    > się logować do interfejsu citi i pobierać wyciąg karty...

    U mnie nie było nawet możliwości jego pobrania.

    > Oczywiście w citiphone zgłaszałem problem miesiąc temu, jak widać nic nie
    > pomogło :)

    Też zgłaszałem kilka razy, citifonistka wysłała mi wyciąg papierowy.
    Pisałem e-mail w tej sprawie przez ich WWW, odp. dostałem, że są w trakcie
    rozwiązywania tego problemu.
    I w końcu zrezygnowałem z PDF'a i mam papierowe.

    --
    Hej!
    TZ

    - Najmniejszą częścią chemii jest pierwiosnek. -