  • 1. Data: 2006-10-22 21:11:34
    Temat: Wyciagi w LUKASIE Co za kretynizm?
    Od: "Józef " <j...@N...gazeta.pl>

    Witam wiem ze sporo ludzi korzysta z Lukas banku. No wiec i ja za namowa
    znajomych tudziez samego siebie zalozylem tam e-konto pro.

    Wlasnie przyszedl pierwszy wyciag i co? Klapa

    KLAPA - likwiduje w cholere to konto.

    Otoz na wyciagu w opisach operacji wszystkich jest napisane duzo mowiace:

    Opis operacji: przelew na rachunek/Przelew z rachunku. Z jakiego i na jaki
    nie wiadomo. STRASZNIE MNIE TO DENERWUJE GDYZ NIE MA ANI NADAWCY PRZELEWU
    ANI ODBIORCY _ TO JEST STRASZNE.

    Przeciez wiele ludzi analizuje swoje wyciagi ba malo tego przedstawia je
    gdzies tam jako dokumenty i co.

    Przyszla moja pensja - a w opisie POBORY 10.2006 - ale skad/kto jest
    nadawca?nie wiadomo?

    Czy u was jest tak samo? czy was to nie denerwuje? czy to az tak trudno
    zrobic nawyciagach jak robi to np. Kredyt Bank?

  • 2. Data: 2006-10-22 21:22:24
    Temat: Re: Wyciagi w LUKASIE Co za kretynizm?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Józef " <j...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Przyszla moja pensja - a w opisie POBORY 10.2006 - ale skad/kto jest
    > nadawca?nie wiadomo?

    Inteligo ma bardzo ładnie zrobione wyciągi.

  • 3. Data: 2006-10-22 21:28:37
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Józef napisał(a):
    > Opis operacji: przelew na rachunek/Przelew z rachunku. Z jakiego i na jaki
    > nie wiadomo. STRASZNIE MNIE TO DENERWUJE GDYZ NIE MA ANI NADAWCY PRZELEWU
    > ANI ODBIORCY _ TO JEST STRASZNE.
    [...]
    > Czy u was jest tak samo? czy was to nie denerwuje? czy to az tak trudno
    > zrobic nawyciagach jak robi to np. Kredyt Bank?

    to od razu podpowiem, ze w BPH tez nie zakladaj, bo jest tak samo ;-)
    Jak patrze na moje stare wyciagi z Citi, to tez tam nie ma, no ale
    od dawna konta tam nie mam, moglo sie cos zmienic

    Sierp

  • 4. Data: 2006-10-22 23:50:49
    Od: "skorz" <brak>

    Użytkownik "Józef " <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Wlasnie przyszedl pierwszy wyciag i co? Klapa

    Zmień sobie wyciągi na szczególowe - ZTCP to można to bylo zrobić przez
    Lukas E-bank.

    pzdrwm
    skorz

  • 5. Data: 2006-10-23 06:53:41
    Od: "Józef " <j...@g...pl>

    > Zmień sobie wyciągi na szczególowe - ZTCP to można to bylo zrobić przez
    > Lukas E-bank.

    A gdzie konkretnie to mogę zrobić jeśli mogę spytać?

    CHyba przez internet sie nie da? A czy przez infolinie? Czy zmiana na wyciagi
    szczegolowe jest platna.

  • 6. Data: 2006-10-23 20:00:39
    Od: "skorz" <brak>

    Użytkownik "Józef " <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > CHyba przez internet sie nie da?

    Się da - chyba, że mamy inne e-banki...

    Lista kont --> Informacje o koncie --> Wyciągi --> Zmień

    Zmieniasz "skrócony" na "pelny"

    > Czy zmiana na wyciagi
    > szczegolowe jest platna.

    Ja za szczegolowe nic nie place - jedynie zaplacilem za zmianę daty
    generowania wyciągu - to akurat jest platne. Żebyś potem na mnie psów nie
    wieszal to sprawdź czy dla Twojego typu konta wyciągi szczególowe są
    bezplatne - ja ma ekonto zwykle.

    pzdrwm
    skorz

  • 7. Data: 2006-10-26 21:00:33
    Od: "Józef " <j...@g...pl>

    Zadzwonilem na infolinie zeby zmienic sobie wyciagi skrocone na pelne

    Pani wielce zdziwiona - skad ja wiem ze jest taka mozliwosc 2 minuty
    czekalem no i w koncu mowi ze jednak nie maja wyciagow w formie pelnej i ze
    nie da sie tego zmienic?

    Jak to w koncu jest z tymi wyciagami w LUKASIE?