  • 1. Data: 2009-09-04 11:42:41
    Temat: Wydłużenie GP przez zmianę dnia generowania wyciągu
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    Przeglądałem stronę Polbanku i wyczytałem, że zmiana dnia generowana
    wyciągu jest bezpłatna.
    Czy to oznacza, że można w niektórych sytuacjach wydłużyć jednorazowo
    GP?
    Przykładowa dzień generowania wyciągu to 5-ty dzień miesiąca,
    wykonujemy transakcję 6-tego, ostatniego dnia miesiąca zmieniamy datę
    generowania wyciągu na np. 25-ty.
    Jeśli zmiana obowiązuje od natychmiast to termin spłaty tez się
    wydłuży pewnie?

  • 2. Data: 2009-09-04 12:28:44
    Od: k...@o...pl

    > Jeśli zmiana obowiązuje od natychmiast to termin spłaty tez się
    > wydłuży pewnie?

    a może się skróci? zamiast jednego okresu rozliczeniowego dłuższego
    o 25 dni będzie jeden krótkszy o sześć dni

  • 3. Data: 2009-09-04 12:43:31
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 4 Wrz, 14:28, k...@o...pl wrote:

    > a może się skróci? zamiast jednego okresu rozliczeniowego dłuższego
    > o 25 dni będzie jeden krótkszy o sześć dni
    całkiem możliwe, może ktoś testował?

  • 4. Data: 2009-09-04 17:52:55
    Od: "Paul" <USUŃTOpaul@gazeta.plUWAGA>

    W Citi działa to do d...

    Nie dość że miałem ustawione polecenie zapłaty w 100% spłacające zadłużenie,
    to wyciąg wygenerował nową późniejszą datę spłaty, system naliczył odsetki
    od starego, a polecenie zapłaty zadziałało zgodnie z wyciągiem.... tzn. nie
    zadziałało bo zadłużenie musiałem spłacić wg starej daty.... po telefonie z
    działu windykacji....

    Skończyło się na reklamacji, zwrocie odsetek i opłaty za monit listowny....
    Mam za to gratis kartę darmową do końca życia.

    Więc przy zmianach dnia generowania wyciągu polecam wzmożoną uwagę.

    paul

  • 5. Data: 2009-09-04 20:38:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysiek wrote:

    > całkiem możliwe, może ktoś testował?

    testował ale w innym banku.

    akurat w moim przypadku się wydłużył. Wyciąg zamiast na początku
    przyszedl na koncu miesieca zgodnie z nową datą. Data spłaty była 3
    tygodnie od daty wyciągu.

  • 6. Data: 2009-09-04 21:04:48
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysiek pisze:
    > Czy to oznacza, że można w niektórych sytuacjach wydłużyć jednorazowo
    > GP?

    Można. Działa to w Citi i w Millennium (chociaż w tym drugim naliczyli
    mi odsetki, które po reklamacji zwrócili - moja argumentacja : a skąd
    miałem wiedzieć, że coś mam spłacić skoro nie otrzymałem ani informacji
    w placówce, ani na wyciągu także nic nie było?).

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2009-09-04 21:43:11
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:h7rve2$nnu$2@news.onet.pl...

    > Można. Działa to w Citi i w Millennium (chociaż w tym drugim naliczyli mi
    > odsetki, które po reklamacji zwrócili - moja argumentacja : a skąd

    Bez jaj - zmieniłeś datę generowania wyciągów w Mille? To zaiste wyzwanie
    większe niż odpinanie KK w mBanku od eKonta, ale jeśli tego dokonałeś to i
    ja się pokuszę... ;-)

    Zapewne masz jednak na myśli Multibank.

  • 8. Data: 2009-09-04 23:06:18
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Bez jaj - zmieniłeś datę generowania wyciągów w Mille? To zaiste
    > wyzwanie większe niż odpinanie KK w mBanku od eKonta, ale jeśli tego
    > dokonałeś to i ja się pokuszę... ;-)

    Zmieniłem typ karty i GP wzrosło o jakieś 20 dni :)

    W Multibanku zmiana daty generowania wyciągu jest płatna.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2009-09-05 07:02:39
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:h7s6ht$au4$1@news.onet.pl...

    > Zmieniłem typ karty i GP wzrosło o jakieś 20 dni :)

    Nie rozumiem jak to zrobiłeś.... Jeśli już to dlaczego nie o 30 dni (bo jak
    rozumiem zadłużenie przeniosło się na nową kartę)? Mógłbyś wytłumaczyć?

  • 10. Data: 2009-09-05 09:14:31
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Nie rozumiem jak to zrobiłeś.... Jeśli już to dlaczego nie o 30 dni (bo
    > jak rozumiem zadłużenie przeniosło się na nową kartę)? Mógłbyś wytłumaczyć?

    Zmieniasz typ karty i przenosisz zadłużenie ze starej na nową. Wobec
    tego zyskujesz czas do wygenerowania się kolejnego wyciągu, a następnie
    do jego spłaty.

    Stara karta zostaje zamknięta więc nic na nią nie wpłacisz, poza tym
    całe zadłużenie jest już na nowej karcie. Natomiast na tej nowej nie
    wygenerował się jeszcze wyciąg, bo jak wiadomo ma to miejsce 1 każdego
    miesiąca.

    Może faktycznie jest to 30 dni...

    --
    Mithos