  • 11. Data: 2007-05-10 07:46:52
    Temat: Re: Wygasla blokada, pieniadze nie pobrane
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> napisał(a):

    > A co zareklamujesz? Jaką byś napisał treść reklamacji?

    "Dnia tego i tego dokonano transakcji takiej i dakiej . Pieniadze za transakcje
    nie zostaly pobrane i wrocily na konto. Prosze o wyjasnienie oraz okreslenie
    daty, od ktorej moje konto nie bedzie obciazane wspomniana platnoscia, jesli
    splynie od sprzedawcy z opoznieniem. "

  • 12. Data: 2007-05-10 09:10:22
    Od: "kura" <k...@k...com>

    A co w przypadku gdy bede chcial zlikwidowac rachunek?

    --
    rw

  • 13. Data: 2007-05-10 09:22:44
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    kura <k...@k...com> napisał(a):

    > A co w przypadku gdy bede chcial zlikwidowac rachunek?

    Kilka lat temu (nie wiem jak teraz) pkosa potrafilo w przypadku ruchow na
    zlikwidowanym koncie otworzyc je ponownie, zaczac pobierac oplaty i usilowac
    skasowac za powiadomienia itd. Np jak przyszedl przelew na zlikwidowane konto.

  • 14. Data: 2007-05-10 09:31:22
    Od: "kura" <k...@k...com>

    Logiczne byloby sadzic ze w tym celu nie zamyka sie rachunku natychmiast,
    tylko jest jakis, np miesieczny okres wypowiedzenia - jesli w tym czasie
    blokada nie zostala zrealizowana to pozniej juz nie moze. Ale bankow logika
    czesto nie dotyczy.

    --
    rw

  • 15. Data: 2007-05-10 10:31:09
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    "kura" <k...@k...com> napisał(a):
    > A co w przypadku gdy bede chcial zlikwidowac rachunek?
    >
    > --
    > rw

    jezeli dokonales transakcji i nie zostales nia obciazony to zlikwidowanie
    rachunku nic nie da, jezeli po jego likwidacji pojawi sie obciazenie to
    bank wezwie do jego splaty

    ze 2-3 lata temu mialem taka sytuacje, wykonalem platnosc karta i
    obciazenia nie bylo, pojawilo sie dopiero po ladnych kilku miesiacach,
    splacilem, bo dlaczego mialbym tego nie zrobic, w koncu transakcje
    wykonalem...

    pozdr.
    RobertS

  • 16. Data: 2007-05-10 10:41:47
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    RobertS <b...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > obciazenia nie bylo, pojawilo sie dopiero po ladnych kilku miesiacach,
    > splacilem, bo dlaczego mialbym tego nie zrobic, w koncu transakcje

    Nie wplynelo na potraktowanie spalconych bezodsetkowo okresow jako niesplacone? Z
    jaka data ksiegowali - z faktyczna data opoznionego wplywu do banku?

  • 17. Data: 2007-05-10 10:55:39
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Nie wplynelo na potraktowanie spalconych bezodsetkowo okresow jako
    > niesplacone? Z
    > jaka data ksiegowali - z faktyczna data opoznionego wplywu do banku?

    zaksiegowali z datą wpływu do banku tak jak każdą inną transakcję...
    splacilem w kolejnym okresie i po klopocie

  • 18. Data: 2007-05-10 10:58:08
    Od: "kura" <k...@k...com>

    Ale ja wcale nie zmierzam do tego aby uniknac zaplaty. Mam chyba prawo w
    dowolnym momencie zlikwidowac swoj rachunek, jesli sprzedawca spoznia sie ze
    sciagnieciem pieniedzy to niech ma swiadomosc, ze moze to spowodowac
    dodatkowe koszty. Nie jest to moja wina wiec nie zamierzam placic za obsluge
    konta. Bank slusznie moze sobie naliczac rozne oplaty zwiazane z taka
    opozniona transakcja ale niech obciazy nimi spoznialskiego sprzedawce.

    --
    rw

  • 19. Data: 2007-05-10 11:11:41
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    "kura" <k...@k...com> napisał(a):
    > Ale ja wcale nie zmierzam do tego aby uniknac zaplaty. Mam chyba prawo w
    > dowolnym momencie zlikwidowac swoj rachunek,
    oczywiscie, masz do tego prawo

    > jesli sprzedawca spoznia sie
    > ze sciagnieciem pieniedzy
    to nie jest twoj problem

    > Bank slusznie moze sobie naliczac rozne oplaty zwiazane z taka
    > opozniona transakcja ale niech obciazy nimi spoznialskiego sprzedawce.
    >
    > --
    > rw
    to czy naliczy czy nie to nie jest twoj klopot, jezeli zamkniesz konto i
    pewnego dnia do banku wplynie obciazenie to jest szansa, ze bedzie cie
    szukal, ale przeciez mozesz mieszkac juz w innym miejscu do czego rowniez
    masz prawo...
    a jak cie nie znajdzie to nie zaplacisz, bo nie bedziesz wiedzial, ze
    obciazenie przyszlo i tyle

    pozdr.
    RobertS

  • 20. Data: 2007-05-10 11:14:57
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "kura" <k...@k...com> writes:

> [...]
    > jesli w tym czasie blokada nie zostala zrealizowana to pozniej juz nie
    > moze. Ale bankow logika czesto nie dotyczy.

    To nie mialoby nic wspolnego z logika, co najwyzej z "logika inaczej".
    Przeciez w normalnym banku, jesli tylko ktos sie nie da oszukac
    panienkom z okienka, mozna dokonywac transakcji karta do ostatniego
    dnia trwania umowy (a wiec okresu jej wypowiedzenia). A sklep i tak
    ma 3 miesiace na rozliczenie.
    --
    Krzysztof Halasa