  • 31. Data: 2007-05-10 13:21:10
    Temat: Re: Wygasla blokada, pieniadze nie pobrane
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "RobertS" <b...@p...pl> wrote in message
    news:b193d0758ab9d3c6baa588af06ec006c@news.home.net.
    pl...

    > bo nic w przyrodzie nie ginie...

    Ginie, ginie.
    Już mi kilka razy zafundowali zakupy.

  • 32. Data: 2007-05-10 13:22:24
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message
    > Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> writes:

    > No ale "normalne rozliczenie" może np. oznaczać opłatę za
    > "niedozwolony debet".

    Rozliczenie będzie z datą bieżącą.
    A niedozowlony debet pojawi się tylko wówczas jeśli wypłaciszs pieniądze,
    które na karcie powinieneś trzymać, bo je wydałeś.
    I wówczas będzie to tylko i wyłącznie twoja wina za niedozwolony debet.

  • 33. Data: 2007-05-10 13:31:26
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> writes:

> [...]
    > które na karcie powinieneś trzymać, bo je wydałeś.
    > I wówczas będzie to tylko i wyłącznie twoja wina za niedozwolony debet.

    Zaraz, zaraz. Teraz mówimy o koncie, które już zostało zamknięte.

    Po czym przychodzi zaległe obciążenie. I co, będzie niedozwolony debet
    czy nie?

    Moja wina? Mam przez zamknięciem konta "zamrażać" je na ileś tam czasu
    (3 lata???), bo a nuż przyjdzie jakieś stare obciążenie? Przecież się
    zdarza, że nie przyjdzie nigdy.

    MJ

  • 34. Data: 2007-05-10 13:41:10
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > "Krzysztofsf " <k...@g...pl> wrote in message

    > 3 lata od momentu kiedy zamkniesz karte i odmówisz zapłaty za dług.

    Tak "z glowy" to wziales, czy jest jakas podstawa prawna? Jaka?
    Na 100% jestes pewien, ze bank zawsze odpowie w ten sposob, a nie podejmie innych
    dzialan, zwiazanych z dana transakcja?

  • 35. Data: 2007-05-10 13:53:00
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

    > Ponawiam pytanie: gdzie jest napisane, że 3 miesiące, a nie 1 albo 18?

    Musialbys poszukac w umowach, ktore dostaja sklepy. Z tym ze
    normalnie to chyba pol roku (180 dni), potem to sa problemy
    jeszcze wieksze. Ale musialbym sprawdzic.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 36. Data: 2007-05-10 23:31:28
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Tak "z glowy" to wziales, czy jest jakas podstawa prawna? Jaka?
    > Na 100% jestes pewien, ze bank zawsze odpowie w ten sposob, a nie podejmie
    > innych
    > dzialan, zwiazanych z dana transakcja?

    Z KC.
    Bank ma trzy lata na upomnienie się o dług. Potem sie przedawnia.

  • 37. Data: 2007-05-10 23:34:34
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Zaraz, zaraz. Teraz mówimy o koncie, które już zostało zamknięte.
    >
    > Po czym przychodzi zaległe obciążenie. I co, będzie niedozwolony debet
    > czy nie?

    Mówimy o karcie, a nie o koncie.
    Jeśli przyjdzie transakcja z karty, która zamknałeś to bank się ciebie
    zapyta czy ta transakcja miała miejsce jak tak to poprosi o spłatę.
    Oczywiście nie będzie niedozwolonego debetu, tylko kwota do zapłaty.

  • 38. Data: 2007-05-11 03:29:55
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > Z KC.
    > Bank ma trzy lata na upomnienie się o dług. Potem sie przedawnia.

    Zgoda. Ale bank moze podjac inne reakcje, wynikajace z umow z operatorami
    transakcji internetowych, inne terminy itd.
    Tu reklamacja dotyczylaby konkretnego zakupu.

  • 39. Data: 2007-05-14 00:03:29
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Fri, 11 May 2007 03:29:55 +0000, Krzysztofsf napisał(a):

    > Zgoda. Ale bank moze podjac inne reakcje, wynikajace z umow z
    > operatorami transakcji internetowych, inne terminy itd. Tu reklamacja
    > dotyczylaby konkretnego zakupu.

    Ale po co, skoro reakcja standardowa jest pewnie gotowa :)

    p. m.